Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ze hebben hem zelf samengesteld en gemaakt, dus helemaal uniek! 
)
) kerstpakketten die ik ooit gehad heb en zelfs mn ouders zijn jaloers! Sita_ schreef:NoiRaM schreef:50 euro kortingsbon voor een vakantie van landal
50 euro kortingsbon voor nog een vakantie maar dan moet je in een tent of caravan.
Die zaten er bij mij ook in!En bij mijn vader ook!

) een scheurkalender van fokke en sukke (we verkopen nrc next en daar staat altijd fokke en sukke in) en 2 iris cheque's van totaal €40
dat kan natuurlijk nooit geen kwaad

) kan handig zijn. Verder 1u skieen in Zoetermeer was nog wel leuk. En een foto uitprinten op doek van 30x50 of 40x40.

Of tenminste hele vage soepkommen!
, lekkere crackertjes voor de pate en de roomkaas met paprika... van die chocolade mint dingetjes, koekjes en dat was het volgens mij
__Possie__ schreef:Zoo vandaag kwam vriend ook nog met een volle auto thuis pfoe
__Possie__ schreef:Zoo vandaag kwam vriend ook nog met een volle auto thuis pfoe.! Hij heb in totaal stuk of bijna 30 flessen wijn(gevarieerd van wit tot rooie en rose) en 10 champagne gekregen en daarbij ook bonbons en chocola maar ook een elektrische wok machien. Maar ook hebt ie een diner cheque bon gekregen van 50euro, en een van der valk bon ter waarde van 50euro, en 150euro cash. En nog veel meer.
En dan lag er vanmiddag iets van tnt in de bus dat we a.s. maandag iets kunnen afhalen (normaal bij als we niet th zijn bezorgen ze bij de buren) maar bij deze moet er een handtekening plaats vinden, is iets wat ie van een loodgieter krijgt dus sja hij is benieuwd
), of bijv een weekendje weg oid...
__Possie__ schreef:Ja hij is opzichter en werkt dus met diversen aannemers en loodgieters

)
(Werk er pas weer 1,5 maand en dan maar 3 uur in de week vast
)
(kortingsboekje)

Tot een of andere slimmerik opmerkte dat je de hoes er dan wel eerst af moest halen voordat je op het zadel ging zitten hahahaha... 
;