Het Kerstpakket

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

oOoKellyoOo

Re: Het Kerstpakket

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 22:40

Mn vriend heefd een contact grill in zn pakket en nog een kookboekje wat je allemaal kunt maken met een contact grill. Heb bij de Macro gezien dat die in de 70 euro koste dat pakket , en we konden het goed gebruiken, ddus ja wij zijn dit jaar heel blij ermee Haha!

LLD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 22:40

Ik heb die van mij vandaag gehad, heeeeeel erg leuk!!
Werk sinds augustus bij een kleine wijnkoperij en heb echt een heel groot pakket gehad onverwacht Lachen Ze hebben hem zelf samengesteld en gemaakt, dus helemaal uniek! Haha!
Inhoud:
Kookboek "Kook met Jamie"
Kookboekstandaard
Boterhamvormige broodplank
Broodmes
(Mossel)pan
Servetten met mosselplaatje
2 flessen wijn (uiteraard Knipoog )
Jamie Oliver Olijfolie
Jamie Oliver Peper & Zout
Jamie Oliver desserttopping

Overtreft alle (2 Tong uitsteken ) kerstpakketten die ik ooit gehad heb en zelfs mn ouders zijn jaloers!

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 23:18

Sita_ schreef:
NoiRaM schreef:
50 euro kortingsbon voor een vakantie van landal
50 euro kortingsbon voor nog een vakantie maar dan moet je in een tent of caravan.

Die zaten er bij mij ook in! *LOL* En bij mijn vader ook! Clown

Haha dat is leuk , ik zei ook al we gaan met het hele bedrijf dezelfde datums weg... ligt de hele fabriek stil zo ongeveer 120 man niet aanwezig Knipoog

wel handig die 50 euro kortingsbon en dan 2 x....
bij die ene zat incl reserveringskosten en een fles wijn die van landalgreenparks geloof ik Lachen

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 23:25

Wij hebben een geweldig tosti/grill apparaat gekregen.
Incl. panini's , receptenboek , 3 flessen wijn , olijven , zalm , olijfolie , pesto en nog wat van dat soort dingetjes. Hij bevalt GEWELDIG Haha!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 11:38

Ik werk bij een callcenter waar we ons momenteel vooral bezig houden met het verkopen van kranten en kreeg gister tijdens de borrel een mand van gevlochten kranten, met een fles merlot, een fles jus d'orange, zuurstokken,marshmellow's, een doos koekjes, een chocolade cake, blikje pinda's, een kaars met zo'n handige lange aansteker, bonbon's, zakjes om warme chocomel mee te maken, een puzzel boekje met pen (altijd handig voor tijdens het werk, want we puzzelen wat af tijdens werktijd Clown ) een scheurkalender van fokke en sukke (we verkopen nrc next en daar staat altijd fokke en sukke in) en 2 iris cheque's van totaal €40

Vond het echt leuk bedacht, zeker omdat bepaalde dingen ook duidelijk met het werk te maken hadden. Zover ik kon zien hadden ze het grotendeels zelf samengesteld wat het nog persoonlijker maakte Lachen

O en ook nog 3% loonsverhoging Haha! dat kan natuurlijk nooit geen kwaad Cool

farahmunda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 12:01

Ik heb m net binnen. Ik dacht aan een 'echt' kerspakket. Maar we mogen wat bestellen via internet. Ik ook, ondanks dat ik een stagiair ben Bloos Lachen
Alleen was ik nog niet echt kapot van de keuzes haha. Ik zal eens even denken wat ik ga doen!
-er stond wel een tas bij (mn huidige is kapot Knipoog ) kan handig zijn. Verder 1u skieen in Zoetermeer was nog wel leuk. En een foto uitprinten op doek van 30x50 of 40x40.
ik zal er even over nadenken dit weekend Haha!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 12:12

Ik ben net begin deze maand begonnen dus had geen idee of ze hier wel aan kerstpakketten deden, maar ergens in de wandelgangen hoorde ik al dat ze vorig jaar een "internet pakket" hadden gekregen.
Vanochtend bij het kerstontbijt kregen we een pluim uitgereikt. Dat wordt dit weekend dus even surfen op internet naar iets leuks.

Mijn man heeft nog niets gehad, de baas was het deze week vergeten maar hij "zou hem nog wel bij de deur zetten want hij moest toch nog naar de Makro" (wij wonen onder de rook van de Makro). Zou me niets verbazen als dat ritje naar de Makro juist is om kerstpakketten te gaan halen Clown
Vorig jaar had hij wel een heel mooi pakket. Een donkerbruin diep dienblad met daarin 6 kleine flesjes met drank. De Bailey's was meteen op en de rest staat nog ongeopend in de kast Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 13:38

Nou ik werk bij BDO en dat was wel te zien, werkelijk alles met logo Clown
Maar het was een "vakantiepakket" Zat oa een koffer in (met zo'n uittrekstok en wieltjes) een strandstoeltje, 2 flesjes water in een houder, fleecekleed, een laptophoes en nog wat dingen die ik nog niet helemaal kan plaatsen. O ja en een tijdelijk abbonnement op een tijdschrift naar keuze en het zat in een heule grote tas..

Ik hoop van de apotheek ook nog wat te krijgen, vorig jaar een iris-cheque twv €50,- Knipoog

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 17:11

Krijgen toch wel een pakket, weet alleen niet wat er in zit. Clown

Suzann3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 17:22

allemaal typisch nederlandse dingen i.e. Stroopwafels, banket letter, chocolade letter, sozijzen broodjes, pepernoten.....

Wij wonen in het buitenland, ik moet toegeven dat we van zo'n pakket meer genieten dan van enig ander pakket!

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 19:20

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 13:30, in het totaal 2 keer bewerkt

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 19:26

Ik heb em gister gekregen!
Wel een vaag pakket Clown Of tenminste hele vage soepkommen!
Maar verder wel lekkere dingetjes erin! Unox kippensoep en erwtensoep, een rookworst Clown , lekkere crackertjes voor de pate en de roomkaas met paprika... van die chocolade mint dingetjes, koekjes en dat was het volgens mij Bloos

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 19:30

Zoo vandaag kwam vriend ook nog met een volle auto thuis pfoe.! Hij heb in totaal stuk of bijna 30 flessen wijn(gevarieerd van wit tot rooie en rose) en 10 champagne gekregen en daarbij ook bonbons en chocola maar ook een elektrische wok machien. Maar ook hebt ie een diner cheque bon gekregen van 50euro, en een van der valk bon ter waarde van 50euro, en 150euro cash. En nog veel meer.

En dan lag er vanmiddag iets van tnt in de bus dat we a.s. maandag iets kunnen afhalen (normaal bij als we niet th zijn bezorgen ze bij de buren) maar bij deze moet er een handtekening plaats vinden, is iets wat ie van een loodgieter krijgt dus sja hij is benieuwd Knipoog

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 19:38

__Possie__ schreef:
Zoo vandaag kwam vriend ook nog met een volle auto thuis pfoe

Werkt ie toevallig in de bouw?
Hehe mijn zwager werkt in de bouw en dat is echt niet normaal wat hij krijgt! Die hebben echt al 20 flessen drank 10 kerstpakketten en dan nog andere kleinere dingen Clown

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 19:43

3 flessen wijn een vruchtendrank en verder is het een chocolade pakket voor muffins, kookboek, chocolade bestek en nog veel meer chocola.

nestle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 19:45

__Possie__ schreef:
Zoo vandaag kwam vriend ook nog met een volle auto thuis pfoe.! Hij heb in totaal stuk of bijna 30 flessen wijn(gevarieerd van wit tot rooie en rose) en 10 champagne gekregen en daarbij ook bonbons en chocola maar ook een elektrische wok machien. Maar ook hebt ie een diner cheque bon gekregen van 50euro, en een van der valk bon ter waarde van 50euro, en 150euro cash. En nog veel meer.

En dan lag er vanmiddag iets van tnt in de bus dat we a.s. maandag iets kunnen afhalen (normaal bij als we niet th zijn bezorgen ze bij de buren) maar bij deze moet er een handtekening plaats vinden, is iets wat ie van een loodgieter krijgt dus sja hij is benieuwd Knipoog

wow dat is echt veel wel benieuwed wat ie dan bij de tnt moet op halen!

mijn kerst paket een week geleden gekregen.
van de AH.
zat echt heeeeeeel veel in.
5 repen chocolade
dan nog kerstklokjes van chocolade.
2 pakken drinken.
tapanade + toastjes
kaasstengels.
brownie mix
kaarsjes.
ontbijdkoek.
kerststol.
en nog een paar dingen waar van ik niet weet wat het is.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 19:50

Ja hij is opzichter en werkt dus met diversen aannemers en loodgieters... En oja ook heull veel vis zoals (paling,zalm,makreel,haring ect ect) en van de paling 2 kistjes vol...Dit had ie gekregen van een aannemer wat uit zo´n vissersdorppie komt. Haha!

Vriend is zelf ook benieuwd wat ie bij tnt dan moet afhalen, want eerders kreeg ie van die loodgieter ook altijd een hotelwaardecheque van 75euro (die gebruikten we altijd voor als we uitgenodigd worden door een dakbedekkers bedrijf om naar Assen te gaan Knipoog ), of bijv een weekendje weg oid...

Vriend zij al onze kerstavond kan nie meer stuk heerlijk gerecht maken met oa vis Haha!

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 19:55

__Possie__ schreef:
Ja hij is opzichter en werkt dus met diversen aannemers en loodgieters

hahaha ik dacht al dat kan niet anders Clown

toevallig had mijn zwager vandaag ook een vispakket gekregen!

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 20:03

vanmorgen kerstontbijt op het werk gehad , en v.a 16.00 uur kerst borrel met allerlei salades
kaas , stokbroodjes etc .

natuurlijk ook een kerstpakket gekregen , wat er uiterlijk niet veel belovend uit zag .[de doos dan ]

maar bleek toch erug leuk ; er zat een koffer in op wieltjes , en deze was nog gevuld ook.

met ;een handok, bodylotion, showergel met spons .flesje merlot, flesje bier , zak chips
dropjes,een reis manicure setje .
een musical waarde cheque ,pasta saus wine gums ,toast,pasta ,satal kid [croutons etc ].

volgende week krijgen we als het goed is nog een puzzel paket van de klant waar we de
logostiek voor doen .

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 21:48

Ik ben echt blij met mijn allereerste kerst pakket *LOL*

Ik werk bij La Place van V&D , heb gekregen.

-zak met heerlijke koffiepads
-winterthee met theefilters
-2 mooie mokken
- grote doos bonbons
-een olielamp
- een hele gave fotolijst! Haha!

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:21

Ik werk bij de Blokker, een heel leuk pakket, alles in het thema van musicals!

Een hele mooie houten/leren kist achtig iets met Blokker Presents.. erop
Allemaal etensdingen zoals:
toastjes
kaasjes
tomatensaus
pasta
snoepjes
chocola

En op elk etiket staat een andere muscial zoals Dirty Dancing, Tarzan enz. En ook de dvd van Mamma Mia zat erin, erg leuk! Haha!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:13

@ Nienewiep, is er een DVD van de Nederlandse musical van Mamma Mia?? (Die mot ik hebben Clown )

Heb vanmiddag ook mijn kerstpakket op mogen halen, twee jaar geleden van hetzelfde bedrijf ook gehad, en was dit jaar in dezelfde strekking. Die van 2 jaar terug vond ik wel iets leuker omdat daar meer samenhang in zat voor mijn gevoel, maar ik ben niet ondankbaar (Werk er pas weer 1,5 maand en dan maar 3 uur in de week vast Nagelbijten / Gniffelen )

- Blik C1000 kippensoep
- Doos soepstengels
- Pak zelfrijzend bakmeel
- Zakje rozijnen
- Zakje snoepbanaantjes
- Pot zaanse fritessaus
- blikje cassis
- blikje sinas
- zak naturel chips
- zak macaroni
- pakje macaronimix
- kaas voor de macaroni
- doos speculaas
- blikje roze zalm
- pak crackers
- afbakstokbrood
- Bus slagroom
- reep melkchocolade
- reep choco met nootjes
- pak vruchtensap
- reclame Clown (kortingsboekje)

Best wel een groot en uitgebreid pakket dus. Wel is bijna alles van het goedkoopste merk, maarja daardoor kunnen ze het zo uitgebreid doen natuurlijk, dus ik ben er wel blij mee Haha!

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 09:16

Mijn vriend kreeg nogal een kerstpakket een envelop met heel erg veel geld erin. Hij krijgt elk jaar een envelop maar nu ging het bedrijf dicht en ze hadden al een afkoop gehad maar dit was even een extratje als afscheid en kerst.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 09:20

Wij zouden afgelopen week ons kerstpakket krijgen.
Ik werk op een vakantiepark en dat draait dus voor een heel groot deel op weekendhulpen.
Komen ze doodleuk met de mededeling dan weekendhulpen niet in aanmerking komen voor het kerstpakket (heeft de organistatie verzonnen, dus niet het park zelf).
Waren best veel mensen pissig om, ook de hoofden van afdelingen aangezien het park zonder weekendhulpen gewoon niks waard is.

Dus zijn ze zelf aan de slag gegaan en kregen we van het park zelf uit toch nog een kleinigheidje.
Een grote badhanddoek en een doosje chocolaatjes van het afdelingshoofd.
Toch lief van hun.

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 10:15

Ik werk als postbezorger bij DHL, daar ben je niet in dienst maar ben je in feite zelfstandige. Je hebt niet echt een baas/werkgever en dus hoef je ook niet op een kerstpakket te rekenen. Maar toch een kerstpakketje:
- een zakje chocolade kerstkransjes
- een notitiekalender met DHL logo
- een pak kaneelsterren
- en last but not least: een geweldige knalgele ZADELHOES (voor je fiets, als het regent...) compleet met DHL logo Clown
Sommige mensen dachten dat het een badmuts was, andere waren bang dat hun kont toch net zo nat zou worden als je op die hoes ging zitten Verward Tot een of andere slimmerik opmerkte dat je de hoes er dan wel eerst af moest halen voordat je op het zadel ging zitten hahahaha...
En al is het maar klein, ze kunnen het ook net zo goed níét geven dus ik ben er blij mee *LOL*

Mijn vriend kreeg van de week al een dikke kerststol en vrijdag zijn kerstpakket.
Een sport/weekendtas van een goeie kwaliteit, gevuld met:
- een polo met geborduurd bedrijfslogo + zijn naam op de mouw;
- een badhanddoek precies in de kleuren van de douche;
- een lekdichte drinkfles van 1 liter (die mag ik voor het postbezorgen in de zomer);
- een stappenteller en polszweetbandje;
- een grote zak cruesli;
- een fles sinaasappelsap;
- twee pakjes droste chocolade;
- een blikje pinda's;
- toastjes;
- twee potjes paté;
- pak sultana;
- doosje thee;
- flesje aquarius;
- bad/doucheschuim;
- fles wijn;
- chocoladeblokjes op een stokje, die kun je in de hete melk roeren Vingers aflikken ;
- potje stoofpeertjes;
- een punt oude kaas.

Allemaal lekker en leuk, ik vind eigenlijk alleen al het feit dát je iets krijgt heel leuk!

Ik vind het wel l*llig voor sommige mensen dat een deel van het personeel wel wat krijgt en een ander deel niet, ik begrijp wel dat er verschil zit in uren en functie maar je staat er wel mooi bij te kijken als anderen zo'n grote doos in de handen gedrukt krijgen... Ik heb het zelf ook een keer gehad, toen had ik een baan via een project van het arbeidsbureau en was dus niet in dienst bij het bedrijf. Iedereen kreeg een dik kerstpakket op het bureau en ik zat er bij en keek er naar. Dat vonden de mensen van mijn afdeling zo sneu dat ze allemaal een ding van hun pakket afgestaan hebben en zo had ik toch nog een leuk pakket! Echt lief vond ik dat.