Lonneke misschien moet je toch eens naar de buren gaan die boven je wonen?
Misschien horen zei het geluid ook? Die zullen jou vast ook wel serieus nemen hoor
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
pretletter17 schreef:Misschien een beetje rare vraag, maar hoor je het ook als je pc uitstaat...? Als je koelventilator (die in de pc zit dus, het heet anders, woord even kwijt) kuren heeft maakt dat ook een gierend geluid. Omdat ook je beeldscherm vreemd doet, zou het kunnen dat je pc soms te warm wordt doordat je cooler niet goed werkt. Als dit het kán zijn, laat er dan snel naar kijken omdat het wel een naderend einde van je pc kan betekenen!
Edit, ik heb je topics op Bokt vaak gevolgd en wil even zeggen dat je véééél sterker en zekerder overkomt dan pakweg een jaar geleden! Super, ik hoop dat het zo goed blijft gaan.
Lieneke_ schreef:Pff ik zou mezelf heeelemaal gek lopen maken!
Ik ben echt zo ontzettend bang voor dat soort dingen
Lieneke_ schreef:Pff ik zou mezelf heeelemaal gek lopen maken!
Ik ben echt zo ontzettend bang voor dat soort dingen
lonneke schreef:Jacimatho schreef:Het lijkt me verstandig als je even contact opneemt met je begeleider en aangeeft dat je bang bent voor bepaalde geluiden. Hier een topic openen mondt alleen maar uit in speculeren en laat je je waarschijnlijk meer dingen aanpraten dan nodig is.
Over het algemeen is er een gewone verklaring voor dit soort geluiden en is het helemaal niet nodig direct uit te gaan van geesten of onverklaarbare dingen.
FF beide beentjes op de grond, koppie erbij en doen wat jij moet doen in dergelijke situaties....
Contact opnemen en je niet op laten naaien hier op Bokt.
ankt voor je advies. ik ga dit ook zeker melden bij mijn begeleider maar ga toch ook wel even uitzoeken wie er allemaal in dit huis hebben gewoont. ik begrijp wel dat jullie zeggen dat ik er nuchter onder moet blijven, maar ik geloof zelf te sterk in dit soort dingen dus dat valt niet mee. ik wil hier ook absoluut mezelf niet alten opnaaien, wil gewoon goed advies. ik woon hier met plezier dus wil ook niet weg. maar van dit soort dingen krijg ik t toch wel even spaans benauwd.
)Miracle_ schreef:Martine1702 schreef:Ik ben zelf christen, ik weet natuurlijk niet of jij ook wilt bidden, maar ik geloof dat God je er wil steunen als je daarom bid, en dat kwade dingen nooit sterker kunnen zijn dan God. Ik hoop dat dat je helpt
Respect voor je geloof, maar daar gaan de enge geluiden nog niet weg van. Denk ik. Ik ben namelijk totaal niet gelovig.. En eerlijk gezegt, denk ik dat ze beter iemands hulp kan vragen, dan gaan bidden.No hard feelings.
Ik ken wel 'gevallen' waarbij 'enge geluiden/dingen' wel degelijk weggingen, maar daar bedoel ik ook niet mee dat dat altijd gebeurt, en het is natuurlijk je eigen keus of je gelooft dat God dat doet of dat het toevallig op dat moment verdwijnt. En natuurlijk is het goed dat de TS iemand om hulp vraagt, heel goed zelfs, maar een combinatie van beide lijkt mij ook heel goed. Maar nogmaals, daar wil ik niemand wat mee opdringen