Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Anoeska schreef:Misschien een beetje hard, maar ik vind dat je er wel erg in blijft hangen. Als je een keer over hem droomt, weet je zeker dat het meer betekend, dat hij ook veel aan jou denkt. Als je z'n luchtje ruikt denk je dat dat iets betekend. Je maakt je nog heel druk over wat hij zou vinden.
Ga verder met je leven. Hij heeft het uitgemaakt, als hij nog verliefd op je was, dan had 'ie dat niet gedaan. Je kan wel blijven denken dat er veel meer achter zit. Maar naar alle waarschijnlijkheid is dat niet zo. Als je een goede relatie hebt, en er is iets aan de hand dan praat je daar over. Als iemand een eind aan een relatie maakt, betekend dat dus dat hij niet meer met je verder wil.

Het liefst was ik natuurlijk bij hem gebleven, en niet veranderd. Maar wat ik eerst niet wilde geloven, waren zijn woorden: "Hier leren we alleen maar van." Maar het is waar. Ontzettend waar.
Ik kwek trouwens ook nooit, behalve met een vriendin die geen MSN heeft, die vraag ik wel eens wat op die manier. En ik heb 1 keer met hem gekwekt. 
Blackje schreef:Ik bedoelde het zeker niet rot hoor!
En dat hij niet weet wat hij wilt, dat geloof ik ook zeker wel, alleen jij hebt er niets aan, je krijgt er (denk ik) toch weer hoop door en zo kan je niet verder
J_Charissa schreef:Blackje schreef:Ik bedoelde het zeker niet rot hoor!
En dat hij niet weet wat hij wilt, dat geloof ik ook zeker wel, alleen jij hebt er niets aan, je krijgt er (denk ik) toch weer hoop door en zo kan je niet verder
ik denk dat je het juist beter kan afsluiten. Als hij recht in haar gezicht zegt dat het echt over is dan krijgt ze juist geen hoop meer, maar kan ze het écht afsluiten zonder te denken dat hij misschien toch nog belt. Dan kan ze hem dingen vragen en alles op een rijtje zetten. De manier waarop dit uit is gegaan was nog niet ''klaar''/afgesloten.
naath schreef:Jij kan het niet afsluiten maar wat dacht je van hem. Ooit zal hij toch wel zijn zegje MOETEN doen, als hij jou ECHT wil vergeten moet hij het kunnen afsluiten en dat kan niet als hij nog iets aan je kwijt wil of iets dergelijks..