40 dagen zonder sex

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ik denk dat ik 40 dagen zonder sex vol zou houden

ja
424 (72%)
nee
92 (15%)
ik zou het echt, eerlijk niet weten
40 (6%)
ik hoop van wel, maar denk van niet
30 (5%)

Totaal aantal stemmen: 586

Ayasha
Blogger

Re: 40 dagen zonder sex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:29

Dapy schreef:
Celia schreef:
Ik kan wel beter zonder wanneer ik vrijgezel ben dan wanneer ik een vriendin heb Knipoog. Het is nu van vorige week dinsdag geleden en het zal tot zaterdag duren (dus 10 dagen zonder) en dat vind ik wel moeilijk hoor Haha!! Begin al lastig te worden tegen de tijd dat het zaterdag is.. En ik mag nog ongesteld zijn, dat houdt niets tegen bij mij Haha!
Dus 40 dagen zonder? Nee, liever niet... Al zou ik wel proberen, want anders ga je puur af op je lustgevoelens, en niet op liefdesgebied...

heb jij sex als je ongesteld bent, en dan met een meisje Bloos hoe doe je dat dan wel niet Bloos

Maar goed, ik kan best zonder, neemt niet weg dat ik er wel van geniet Clown

voorzichtig hand (vinger) werk? Nagelbijten / Gniffelen Of er geen ruk om geven.... Dat kan ook nog. Hoewel ik me daar weinig bij kan voorstellen om heel eerlijk te zijn Bloos

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 21:52

zijn volgens mij nog een heleboel andere dingen die je kunt doen, maar dat kan iemand met ervaring je makkelijker uitleggen denk ik. al moeten we daar waarschijnlijk een heel nieuw topic voor starten Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:53

meintje schreef:
zijn volgens mij nog een heleboel andere dingen die je kunt doen, maar dat kan iemand met ervaring je makkelijker uitleggen denk ik. al moeten we daar waarschijnlijk een heel nieuw topic voor starten Knipoog

ja oke maar ik nam even het meest eenvoudige er uit *LOL* Tuurlijk zijn er meer dingen mogelijk *LOL* Het niets er bij kunnen voorstellen ging eerder over het er niet om geven als je het menstruatie bloed over je heen krijgt Nagelbijten / Gniffelen

Irmaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 22:10

Ik zou het wel kunnen, maar liever niet.

Vriendin van mij heeft aan het programma meegedaan: Bregje.
Die heeft het ook niet volgehouden.

_CS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 22:16

Heb alle reacties even gelezen.
Waanzinnige opmerkingen ertussen.

Ook ik heb gestemd op 'ja', heb een vriend, maar voor mij hoeft het niet zo.
Ik heb ook niet het ík wil' gevoel, op de 1 of andere manier blijft dat bij mij uit.
Ik zit al enige tijd te denken om dit eens met de huisarts te bespreken.

Heb het er namelijk behoorlijk moeilijk mee,omdat ik van mezelf weet dat ik toen ik jonger was nergens moeite mee had.

LisaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 22:27

Ik heb het programma 3 keer gezien of zo. Jonge meiden en jongens, vrijgezel, die nog geen 40 dagen zonder sex kunnen!! Ik heb er echt met verbazing naar gekeken! Sommige hadden gewoon sexvriendjes, het is wat met de jeugd van tegenwoordig.

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 22:37

CarolShadow schreef:
Heb alle reacties even gelezen.
Waanzinnige opmerkingen ertussen.

Ook ik heb gestemd op 'ja', heb een vriend, maar voor mij hoeft het niet zo.
Ik heb ook niet het ík wil' gevoel, op de 1 of andere manier blijft dat bij mij uit.
Ik zit al enige tijd te denken om dit eens met de huisarts te bespreken.

Heb het er namelijk behoorlijk moeilijk mee,omdat ik van mezelf weet dat ik toen ik jonger was nergens moeite mee had.

dat kun je idd met de huisarts bespreken als je je daar genoeg bij op je gemak voelt, maar of die nou echt iets zinnigs gaat zegen? hij of zij kan iig wel een fysieke oorzaak uitsluiten. maar wat jij beschrijft kan aan zoveel dingen liggen... ik ken t ook wel, maar bij mij was t meer een soort sleur. neem aan dat je dat voor jezelf al uitgesloten hebt? en bij mij verschilde dat per vriend ook nogal, het bespreekbaar maken hielp wel.
weet niet of je er iets aan hebt?

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 22:46

Ik kan het makkelijk... Hoe ik dat weet?
Nou gewoon.. als je geen vriend hebt, en je vaste scharrel heeft een vriendin, dan heb ik gewoon geen sex. Ga niet met jan en alleman het bed delen. Ik heb dus van okt 2007 tot april 2008 zonder sex gezeten. Zelfbevrediging doe ik ook niet aan dus ik had echt helemaal niets wat met sex te maken had Nagelbijten / Gniffelen
In april kreeg ik het wel heel benauwd en ben toen gezwicht voor een ander. Zou eerst een 'nieuwe' scharrel worden, maar is uiteindelijk mijn vriend geworden haha...
Nu hoef ik het niet te proberen, dan loopt vriendlief weg! Die is heel erg gesteld op sex zeg maar haha...

Trouwens, in een heel slechte relatie kan ik ook makkelijk zonder sex, maar dan voel je je ook niet aangetrokken tot je partner. Ook dat heb ik meegemaakt Ja
3 maanden geen sex tijdens een relatie Nagelbijten / Gniffelen

Oh en als (nu ex-)vriendje in bosnie zit kun je ook 3 maanden niet Boos!

BTW: ik heb meer moeite met het stoppen van roken, dan stoppen met sexen Schijnheilig

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 23:02

wat me hier opvalt is dat veel meiden/vrouwen zeggen het te kunnen maar dat dan vriend lief het niet ziet zitten.
Ik heb heel weinig sex met mijn man en dat komt uit een relatie van vroeger waarin ik sexueel misbruikt ben.
Daaruit heb ik wel geleerd dat me dat nooit meer zal overkomen.
Nee is nee ook al gaat in mijn geval mijn man op zijn knieen of weet ik wat.
Hoevaak ik dan sex heb....zal gemiddeld zo'n een keer in de 2 maanden zijn.
Mijn man snapt het gelukkig ook en is heel geduldig met me maar door die nare ervaring (die 6 jaar geduurd heeft) zit er meer gewoon niet in.
Ook mijn gezondheid is niet echt bijster goed, speelt dan ook een rol mee.
Maar ik laat me nooit en te nimmer dwingen tot sex.

mardjai

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 23:06

Ik zou het eerlijk niet kunnen zeggen, maar 28 dagen geen probleem Lachen , manlief vaart en is steeds 4 weken weg en 2 weken thuis, dus in de 2 weken thuis halen we de schade van de 4 weken weg dubbel en dwars in met alles de op en eraan Clown we zijn inmiddels 13 jaar getrouwd Ja en het is nog net zo boeiend en lekker als toen we elkaar net konden Haha! , alleen zijn nu de grenzen wat meer verlegt Bloos

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 23:10

Ik zou het wel kunnen geloof ik. Maar ik heb niet de behoefte om het te proberen aangezien het toch zo leuk blijft Haha!

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 23:12

Onassa schreef:
wat me hier opvalt is dat veel meiden/vrouwen zeggen het te kunnen maar dat dan vriend lief het niet ziet zitten.

Nouja, dat moet je ook in de context zien. Als ik nu zeg tegen vriendje dat we even 2 maanden geen sex gaan hebben (voor de lol ofzo) zal ie dat niet begrijpen en het wsl ook niet zien zitten.

Maar mocht ik echt niet willen of kunnen (door angst/verleden/pijn/whatever) dan 'wacht' ie gerust op mij hoor. En heel veel langer dan 40 dagen, dat weet ik zeker.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 23:19

Onassa schreef:

Ligt er natuurlijk ook aan waarom je geen sex hebt dan. Als je een goede reden hebt heeft hij indd te respecteren EN accepteren.
Doe je het omdat je weleens wil kijken of je 40 dagen zonder zou kunnen wordt hij ongewenst ook daarin meegenomen.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 23:50

Ik zou echt zonder enige moeite zo 40 dagen zonder seks kunnen. Het doet me helemaal niks, seks. Zou het echt fluitend kunnen. Geen moeite. Haha!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 00:00

Faelivrin schreef:
Ik zou echt zonder enige moeite zo 40 dagen zonder seks kunnen. Het doet me helemaal niks, seks. Zou het echt fluitend kunnen. Geen moeite. Haha!

Zal je vriend leuk vinden om te horen Huilen van het lachen
Die houdt er nog een minderwaardigehidscomplex aan over Clown Knipoog

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 00:02

Hij weet het en hij heeft er geen moeite mee. Tong uitsteken Tis niet zo dat als hij aanstalten maakt ik hem af wijs, maar ik zal zelf niet zo gauw beginnen. Clown

Overigens ligt het niet aan hem, heb nooit echt trek er toe gehad. Haha!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 00:19

op dit moment: geen probleem
maar dat heeft puur met mijn gezondheid te maken
als je net een operatie achter de rug hebt na 3 weken met gebroken sleutelbeen rondlopen voel je je even aantrekkelijk als een platgereden kat...

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 01:17

Het is vrij normaal dat je als vrouw niet zo'n behoefte hebt aan seks. Dat kan lastig zijn in een relatie, maar het is zeker geen rare afwijking ofzo. Ik denk dat het zelfs een voordeel kan zijn, omdat je kritischer bent tegenover potentiële partners en dus beter het kaf van het koren kunt scheiden. Daardoor heb je uiteindelijk de betere mannen die ook nog bij je blijven als je vroeg of laat even geen seks meer kunt hebben omdat je zwanger of ziek bent.

Niese1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 07:59

Ik zou het echt niet kunnen Clown . Daarvoor geniet ik er teveel van Tong uitsteken . Mijn vriend daarentegen zou het denk ik weer wel kunnen. Ik tref weer de enige bouwvakker in Nederland die niet verslaafd is aan sex Koe .

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 08:11

Niese1987 schreef:
Ik zou het echt niet kunnen Clown . Daarvoor geniet ik er teveel van Tong uitsteken . Mijn vriend daarentegen zou het denk ik weer wel kunnen. Ik tref weer de enige bouwvakker in Nederland die niet verslaafd is aan sex Koe .

Huilen van het lachen

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 08:56

Niese1987 schreef:

Geweldig!!! Haha!

Wat ik las is dat er vrouwen zijn die niet zonder hun Tarzan op batterijen kunnen maar ook vrouwen die niks hebben met masturberen..

Zou een man zonder dat laatste kunnen? Ach gut

Volgens mij werken mannen en vrouwen echt heel anders.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 09:04

Citaat:
Volgens mij werken mannen en vrouwen echt heel anders.

Dat is echt een ding wat zeker is....

Mannen kunnen (uitzonderingen daargelaten) echt niet zonder sex en kunnen het ook met jan en alleman, als er maar een gat inzit. Ik persoonlijk vind dat heel erg.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 09:10

Oei, zolang ze het stopcontact maar met rust laten dan Clown
(*denkt nu ineens aan:"Don't want no shortd*ckman, tralalala) Haha!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 09:14

Normaal mannen zijn ook gemaakt om zoveel mogelijk te kweken. En hebben zij dus ook hormonaal veel meer last van wij hebben het geluk dat we kunnen denken met onze hersennen en geen geslachtsorgaan hebben die onze denkwijze ondermijnt, behalve de mensen die hier schrijven dat ze geen minuut zonder kunnen. Die hebben gewoon begeleiding/hulp nodig Tong uitsteken

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 09:16

KiWiKo schreef:
laat je niet in de zeik nemen.............. er lopen veel meer mannen rond die veel beter zijn dan hij en zijn geschiedenis

Het leuke is, hij denkt dat hij mij kan krijgen, maar dat kan hij niet. Knipoog Players moeten gewoon ff aangepakt worden.
Edit: Ik ga gewoon even kijken hoe hij nou echt is, of het echt een player is. Maar don't worry, ik laat me niet in de zeik nemen.