Dapy schreef:Celia schreef:Ik kan wel beter zonder wanneer ik vrijgezel ben dan wanneer ik een vriendin heb. Het is nu van vorige week dinsdag geleden en het zal tot zaterdag duren (dus 10 dagen zonder) en dat vind ik wel moeilijk hoor
! Begin al lastig te worden tegen de tijd dat het zaterdag is.. En ik mag nog ongesteld zijn, dat houdt niets tegen bij mij
Dus 40 dagen zonder? Nee, liever niet... Al zou ik wel proberen, want anders ga je puur af op je lustgevoelens, en niet op liefdesgebied...
heb jij sex als je ongesteld bent, en dan met een meisjehoe doe je dat dan wel niet
![]()
Maar goed, ik kan best zonder, neemt niet weg dat ik er wel van geniet
voorzichtig hand (vinger) werk?
Of er geen ruk om geven.... Dat kan ook nog. Hoewel ik me daar weinig bij kan voorstellen om heel eerlijk te zijn
. Het is nu van vorige week dinsdag geleden en het zal tot zaterdag duren (dus 10 dagen zonder) en dat vind ik wel moeilijk hoor
! Begin al lastig te worden tegen de tijd dat het zaterdag is.. En ik mag nog ongesteld zijn, dat houdt niets tegen bij mij 
Tuurlijk zijn er meer dingen mogelijk 

, manlief vaart en is steeds 4 weken weg en 2 weken thuis, dus in de 2 weken thuis halen we de schade van de 4 weken weg dubbel en dwars in met alles de op en eraan 
Tis niet zo dat als hij aanstalten maakt ik hem af wijs, maar ik zal zelf niet zo gauw beginnen.
.