uitdagende setjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chessiej

Re: uitdagende setjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 11:28

Leuk topic! Ik heb gister bij de hunkemoller een rood met zwart kant soort van jurkje gekocht! Ja heel moeilijk uit te leggen maar ken hem niet vinden op de site

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 11:48

Ik ben ook fan Lovers mijn vriend is lekker nuchter en ziet het ook liever uit, maargoed Knipoog
ik vind mooie lingerie gewoon heel vrouwelijk en heb ook heel wat setjes.

Laatst ook een mooie bustier gekocht Lovers nog niet aangehad.
Bij de Pabo hebben ze best leuke setjes maar de kwaliteit vind ik echt bagger Scheve mond

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 11:54

Ik ben opzoek naar een leuk setje, weet iemand nog wat? Ik wil niet van die dingen van de pabo enz, want wil geen push up Lachen Gewoon een leuk simpel topje evt met voorgevormde cup. (geen corsetachtig idee dus Knipoog ) Het mag ook gewoon een mooie bh zijn met bijpassende slip/string. En eigenlijk zoek ik nog wat van rood kant, maar ik kan niet echt iets vinden. Straks zoiezo wel even langs de hunkemoller, want in dat boekje stond een bh die er opzich niet verkeerd uitzag van rood kant Lachen

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 11:55

Njen schreef:
Ik ben opzoek naar een leuk setje, weet iemand nog wat? Ik wil niet van die dingen van de pabo enz, want wil geen push up Lachen Gewoon een leuk simpel topje evt met voorgevormde cup. (geen corsetachtig idee dus Knipoog ) Het mag ook gewoon een mooie bh zijn met bijpassende slip/string. En eigenlijk zoek ik nog wat van rood kant, maar ik kan niet echt iets vinden. Straks zoiezo wel even langs de hunkemoller, want in dat boekje stond een bh die er opzich niet verkeerd uitzag van rood kant Lachen

ik ben vorige keer bij de H&M geslaagd (in roosendaal, maar die hebben ze in breda vast ook wel)
heel leuk bustiertopje + string.. kan 'm alleen op de website niet terug vinden. Maar daar hebben ze echt leuke (en niet al te dure) kwaliteitssetjes Ja

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 12:01

Kytha schreef:
Njen schreef:

ik ben vorige keer bij de H&M geslaagd (in roosendaal, maar die hebben ze in breda vast ook wel)
heel leuk bustiertopje + string.. kan 'm alleen op de website niet terug vinden. Maar daar hebben ze echt leuke (en niet al te dure) kwaliteitssetjes Ja

Zijn die van de H&M ook echt goed? Ik moet nml normaal niks van die winkel hebben omdat ik het flutzooi vind wat ze er verkopen Clown

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 12:05

Ik hou er ook van en mn vriend des te meer Haha!
Sexy setjes met jaretelles, corsetten, lak je kan hem er helemaal gek mee maken!

Ik koop het bij de pabo, cristine le duc of jb-lingerie.nl

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 12:27

Njen schreef:
Zijn die van de H&M ook echt goed? Ik moet nml normaal niks van die winkel hebben omdat ik het flutzooi vind wat ze er verkopen Clown

ik heb tot nu toe nog niks gemerkt van de slechte kwaliteit?
maar normaal gesproken koop ik ook veel bij de hunkemoller.. dit is wel wat duurder maar sowieso wel goede kwaliteit.
H&M is volgens mij ook wel redelijk goed...

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 12:28

Kytha schreef:
Njen schreef:

ik heb tot nu toe nog niks gemerkt van de slechte kwaliteit?
maar normaal gesproken koop ik ook veel bij de hunkemoller.. dit is wel wat duurder maar sowieso wel goede kwaliteit.
H&M is volgens mij ook wel redelijk goed...

Ok, nou ik vind het zoiezo geen prettige winkel en hou niet van de kleren die ze er verkopen, of de lingerie van goede kwaliteit is weet ik dus niet, maar ik hoop dat ik vanmiddag nog ff tijd heb om er langs te lopen Haha!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 12:31

Hihi ik ben meer van de degelijke saaie bh met string (ja inderdaad: niet in bijpassende kleur en wat verwassen Nagelbijten / Gniffelen) .
Ooit 1 spannend bh-tje gehad, maar ik werd gek van het kant: jeukte als de neten. En dat zag er niet sexy uit als ik de hele tijd aan het krabbel was Nagelbijten / Gniffelen
Maar ik volg dit even: wil toch eens wat anders! Lachen

Chessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 14:48

Ik hou enorm van kant! Vind dat zo leuk en vriendlief ook haha! Hij vind het altijd heel leuk al heb ik wat nieuws gekocht, moet het helemaal showen.. Tong uitsteken Ik hou er wel van, van die leuke (uitdagende) setjes!

AnnebelleVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 14:52

ik heb ooit eens bij de h&m een soort corset gekocht van zo'n chinees stofje, een jaartje geleden denk ik, echt super mooi!
eigenlijk wel een slaapkamerontwerpje denk ik maar heb m eens onder een effen blouse aangetrokken en het resultaat was meteen een stuk feestelijker, dus ja, je kunt het ook meerdere malen dragen als alleen de (wat betreft mannen dan) meestal 2 minuten in de slaapkamer. Knipoog

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 15:14

Chessiej schreef:
Ik hou enorm van kant! Vind dat zo leuk en vriendlief ook haha! Hij vind het altijd heel leuk al heb ik wat nieuws gekocht, moet het helemaal showen.. Tong uitsteken Ik hou er wel van, van die leuke (uitdagende) setjes!

Kant en satijn, dat vind ik echt super!

Maar: mensen nog tips over hoe dit te brengen? Ik weet het echt niet hoor!

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 15:41

Wat vinden jullie btw van die open cups? Ik denk dat dan het leuke eraf is, niet? Vind het er ook maar wat vreemd uitzien.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 15:42

chipieke schreef:
Sorriso schreef:
Maar lijkt me maar een plakkerige bedoeling worden. En om die snoepjes nou daar tussen je benen te hebben in deze situatie lijkt me ook ranzig Vork. Sappen gaan dan toch stromen he Tong uitsteken.

Huilen van het lachen OMG hoe droog Haha!

Vind dat ook maar iets ranzig die snoepjes, kan toch nooit goed zitten! En of je het effectief opeet... Moet er niet aan denken Haha!

Droog? Nee nat zei ik toch? Sappen stromen = nat!

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 15:42

Ik hou daar niet echt van, volgens mij staat het ook lang niet bij iedereen Clown Op die fotos ziet het er altijd leuk uit, maar irl? Nee daarom hou ik ook niet van die corsetten enz, bij mij lijkt het net of ik een misvormd lichaam heb dan... Clown

Chessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 15:49

Sorriso schreef:
Wat vinden jullie btw van die open cups? Ik denk dat dan het leuke eraf is, niet? Vind het er ook maar wat vreemd uitzien.

Vind ik ook niks hoor, vind met cups leuker! Met open cups is het leuke er inderdaad af, vind ik dan Knipoog

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 16:01

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 16:06

die open cups vind ik ook afschuwelijk.. dan blijft d'r zo weinig te raden over Knipoog
Lingerie vind ik mooi als het uitdagend sexy is, maar niet ordi

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 16:24

Chessiej schreef:
Leuk topic! Ik heb gister bij de hunkemoller een rood met zwart kant soort van jurkje gekocht! Ja heel moeilijk uit te leggen maar ken hem niet vinden op de site

die heb ik gister ook gekocht Tong uitsteken alleen dan helemaal in het zwart Haha!

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 16:51

Die met open cups vind ik niets, dan vind ik weer iets te ordi.

Maarreh, LimaMambo, jij nog goede uitdaagtips? Knipoog

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 16:53

Sassieja schreef:

ik trek het gewoon aan.. en zeg dan met een big smile: kijk eens schattie Haha! sexy he Tong uitsteken

maar die van mij is het al wel gewend haha
ik vraag nu elke keer aan hem wat zijn verzoekje is Tong uitsteken mag hij kiezen Haha!

Chessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 17:08

Ik had hem gister aan en zei tegen vriendlief: Bevalt het wat ik gekocht heb! Hihi, beviel zeker wel, ennu tja was zo weer uit eigenlijk Knipoog

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 17:35

LimaMambo schreef:
Sassieja schreef:

ik trek het gewoon aan.. en zeg dan met een big smile: kijk eens schattie Haha! sexy he Tong uitsteken

maar die van mij is het al wel gewend haha
ik vraag nu elke keer aan hem wat zijn verzoekje is Tong uitsteken mag hij kiezen Haha!

Mmm, dan moet ik mijn vriendlief beter opvoeden hoor ik....
Ik weet al wat! Tong uitsteken

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 18:52

Vandaag was de postbode geweest met me pabo pakketje. Ik was natuurlijk niet thuis. Morgen komen ze nog een keer.
Dacht dat het anoniem verstuurd werd. Nu staat er heel groot op het gele bonnetje geschreven met koeie letters afzender: PABO hihi

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 18:57

Denise1984 schreef:
Vandaag was de postbode geweest met me pabo pakketje. Ik was natuurlijk niet thuis. Morgen komen ze nog een keer.
Dacht dat het anoniem verstuurd werd. Nu staat er heel groot op het gele bonnetje geschreven met koeie letters afzender: PABO hihi

Zo gaat dat meestal, vandaar dat ik nooit wat bij de pabo bestel en thuis laat bezorgen Clown Mijn ma heeft nml voor de post(selektvracht) gewerkt en kan die van de pabo er zo uitvissen Huilen van het lachen

Ben trouwens naar de hunkemoller geweest, zag jammergenoeg niet veel leuks, heb wel een redelijk simpele bh met wat kant en glinsters meegenomen Clown