Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

mijn vriend is lekker nuchter en ziet het ook liever uit, maargoed 
nog niet aangehad.

Gewoon een leuk simpel topje evt met voorgevormde cup. (geen corsetachtig idee dus
) Het mag ook gewoon een mooie bh zijn met bijpassende slip/string. En eigenlijk zoek ik nog wat van rood kant, maar ik kan niet echt iets vinden. Straks zoiezo wel even langs de hunkemoller, want in dat boekje stond een bh die er opzich niet verkeerd uitzag van rood kant
Njen schreef:Ik ben opzoek naar een leuk setje, weet iemand nog wat? Ik wil niet van die dingen van de pabo enz, want wil geen push upGewoon een leuk simpel topje evt met voorgevormde cup. (geen corsetachtig idee dus
) Het mag ook gewoon een mooie bh zijn met bijpassende slip/string. En eigenlijk zoek ik nog wat van rood kant, maar ik kan niet echt iets vinden. Straks zoiezo wel even langs de hunkemoller, want in dat boekje stond een bh die er opzich niet verkeerd uitzag van rood kant

Kytha schreef:Njen schreef:Ik ben opzoek naar een leuk setje, weet iemand nog wat? Ik wil niet van die dingen van de pabo enz, want wil geen push upGewoon een leuk simpel topje evt met voorgevormde cup. (geen corsetachtig idee dus
ik ben vorige keer bij de H&M geslaagd (in roosendaal, maar die hebben ze in breda vast ook wel)
heel leuk bustiertopje + string.. kan 'm alleen op de website niet terug vinden. Maar daar hebben ze echt leuke (en niet al te dure) kwaliteitssetjes

Njen schreef:Zijn die van de H&M ook echt goed? Ik moet nml normaal niks van die winkel hebben omdat ik het flutzooi vind wat ze er verkopen

Kytha schreef:Njen schreef:Zijn die van de H&M ook echt goed? Ik moet nml normaal niks van die winkel hebben omdat ik het flutzooi vind wat ze er verkopen
ik heb tot nu toe nog niks gemerkt van de slechte kwaliteit?
maar normaal gesproken koop ik ook veel bij de hunkemoller.. dit is wel wat duurder maar sowieso wel goede kwaliteit.
H&M is volgens mij ook wel redelijk goed...
) .

Ik hou er wel van, van die leuke (uitdagende) setjes!
Chessiej schreef:Ik hou enorm van kant! Vind dat zo leuk en vriendlief ook haha! Hij vind het altijd heel leuk al heb ik wat nieuws gekocht, moet het helemaal showen..Ik hou er wel van, van die leuke (uitdagende) setjes!
chipieke schreef:Sorriso schreef:Maar lijkt me maar een plakkerige bedoeling worden. En om die snoepjes nou daar tussen je benen te hebben in deze situatie lijkt me ook ranzig. Sappen gaan dan toch stromen he
.
OMG hoe droog
Vind dat ook maar iets ranzig die snoepjes, kan toch nooit goed zitten! En of je het effectief opeet... Moet er niet aan denken

Op die fotos ziet het er altijd leuk uit, maar irl? Nee daarom hou ik ook niet van die corsetten enz, bij mij lijkt het net of ik een misvormd lichaam heb dan...

Sorriso schreef:Wat vinden jullie btw van die open cups? Ik denk dat dan het leuke eraf is, niet? Vind het er ook maar wat vreemd uitzien.
.
Chessiej schreef:Leuk topic! Ik heb gister bij de hunkemoller een rood met zwart kant soort van jurkje gekocht! Ja heel moeilijk uit te leggen maar ken hem niet vinden op de site
alleen dan helemaal in het zwart
Sassieja schreef:Die met open cups vind ik niets, dan vind ik weer iets te ordi.
Maarreh, LimaMambo, jij nog goede uitdaagtips?
sexy he 
mag hij kiezen

LimaMambo schreef:Sassieja schreef:Die met open cups vind ik niets, dan vind ik weer iets te ordi.
Maarreh, LimaMambo, jij nog goede uitdaagtips?
ik trek het gewoon aan.. en zeg dan met een big smile: kijk eens schattiesexy he
maar die van mij is het al wel gewend haha
ik vraag nu elke keer aan hem wat zijn verzoekje ismag hij kiezen

Denise1984 schreef:Vandaag was de postbode geweest met me pabo pakketje. Ik was natuurlijk niet thuis. Morgen komen ze nog een keer.
Dacht dat het anoniem verstuurd werd. Nu staat er heel groot op het gele bonnetje geschreven met koeie letters afzender: PABO hihi
Mijn ma heeft nml voor de post(selektvracht) gewerkt en kan die van de pabo er zo uitvissen