se7entje schreef:@ twiggy; ik vind het niet erg dat een man z'n eigen ding heeft nee, ik ga ook naar stal en dan kan ie mee of hij blijft thuis maar hij moet niet verwachten dat ik voor hem thuis blijf en zo denk ik ook andersom, hij heeft z'n eigen ding en dat moet ie ook houden.
Als je er niet langs wil gaan moet je dat niet doen, dacht alleen dat je daar over twijfelde om het zeker te weten.
Tuurlijk moet een man moeite voor je doen maar sommige hebben nou eenmaal wat aanmoediging nodig, de ene vrouw doet dat wel, de andere niet, daarom vallen we gelukkig niet op dezelfde types.
Maar geeneen man is het waard om je zo stinkmodder te voelen, dan ben je beter af zonder.
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt, hoor
. Ik vind het helemaal niet erg als een man zijn eigen dingen heeft. Graag zelfs, die heb ik zelf namelijk ook. Maar daarnaast wil ik wel dat mijn vriend meeleeft met mij en de dingen in mijn leven. Zeker als het om emotionele zaken gaat bijvoorbeeld. Ik wil wel dat hij weet wat mij mentaal bezig houdt. En andersom hetzelfde natuurlijk. Dat is wat anders, dan waar jij het over hebt.
Mijn vriend gaat ook niet met me mee naar mijn paard, hoor
. Heel af en toe eens een keertje, maar het is verder niet echt zijn hobby en dat hoeft ook echt niet. Ik zou het ook niet eens willen. Het is juist heerlijk als je als man en vrouw gelukkig samen kunt zijn met ieder ook je eigen leventje en passies. Maar ik vind het wel van belang dat je er altijd voor elkaar bent, open staat voor elkaar, weet wat de ander bezig houdt. Dat bedoel ik. Dus niet alleen maar met je eigen ding bezig zijn. Snap je?