!! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
!! 
MSQuincyTE schreef:Reflux is ook niet leuk voor een baby.
Hoe is het poepen van Tes
Citaat:Gistermorgen heb ik de kinderarts gesproken en vanaf de fles van 12.00 krijgt Tes nutriton door haar voeding.
Dit maakt de voeding iets dikker en wellicht heeft ze daar baat bij, als het haar maagklepje zal zijn die haar dwars zit.
De kinderarts noemt Tes nog steeds een raadsel, omdat als het reflux zal zijn, haar hartslag moet dalen tijdens een saturatiedaling en bij Tes stijgt deze juist.
Tot nu toe heeft de nutriton niet echt geholpen, gisteren heeft ze weer 3 dippen gehad en vanacht ook 1.
Het is nu wel zo, dat ze niet blauw word en ook niet bewusteloos, dus dat is al heel positief, ze weet zichzelf te herstellen en zelfs tijdens een dip, kijkt ze je aan met zo'n blijk van: waar maken jullie je druk om?
Vanmorgen even met de verpleging gesproken en die gaf nu aan in hoeverre we de saturatiedippen nog serieus moeten nemen.
In die zin, dat als een kindje diep slaapt of huilt het normaal is dat de saturatie zakt, dat hebben wij als volwassenen ook, maar aan de andere kant, Tes heeft ook saturatiedippen als ze wakker is

MSQuincyTE schreef:Madelief28 hoezo? doordat er te veel maagzuur omhoog komt kunnen moeilijk gaan poepen, en dat wil je echt niet

Citaat:Tes mag zaterdag naar huis!!! (als alles goed blijft gaan natuurlijk)
Vrijdag gaat ze van de moitor af en vrijdagnacht mag ik bij haar blijven slapen en dan zaterdag lekker als compleet gezin door het leven!
Meiden ik ben zo happy!!!