Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Sinds maart niet meer gedaan, hoop dat ik het nog kan

dutchy_ schreef:Ja dat is ook zeker aan te raden om eerst een paar lessen te nemen. Als je dat niet doet dan sta je de hele week in een beginnersgroepje op een babyhelling te klungelen. Als je de basis al in Nederland leert kan je daarna gewoon lekker met een groep mee gaan snowboarden, echt snowboarden dus.
Ik werk op een indoorskibaan en het scheelt echt zoveel, ik zou echt zorgen dat je in Nederland de basis leert. Dat je zelfstandig een bocht kan maken en kan remmen en dan lekker op wintersport gaan..
@ Chrisje, dat snowboard is de nieuwere versie van mijn snowboard, echt een supergoed boardje, niet te stijf, maar ook weer niet te slap. Voor de poeder is hij wel wat lastiger...
Heb het een paar keer gedaan maar als je op je smoel gaat duurt het een kwartier voordat je je board uit de sneeuw hebt
Iemand een tip?
Ik board vanaf mijn 14e dus nu 6 jaar (dus ongeveer 6 weken als je het zo bekijkt maar goed
) Vorig jaar heb ik nog eens een lesje gepakt omdat ik dacht dat mijn techniek niet goed was. Ik heb namelijk altijd kramp onder mijn voet, dan kan ik echt niet meer verder. Maar mijn techniek was prima en toen hebben we het carven geoefend, maar dat is wel heel vet. Dus ik wil dit jaar nog een lesje pikken om het uit te breiden.
, ik heb nog maar één keer gesnowboard, maar vond t helemaal top! helaas dit jaar niet op wintersportvakantie maar meot na israel (priveredenen) dus dan geen geld meer, maar ga nog wel een dag snowboarden met schoool !
Ging heel lekker, en ik heb ook een zonnebril gekocht voor wintersport vandaag

mas_ schreef:Snowboarden met gym? Ik wou dat wij dat ook deden
Maar wel leuk hoor!
Wij hebben eindelijk voor de kerst een apartementje gevonden dus we gaan nu zeker!
?

Ga je toch een keer naar Snowworld ofzo! \
mas_ schreef:Ik kon niet slapen
Nou Egypte is toch ook leuk!Ga je toch een keer naar Snowworld ofzo! \
Ik ga twee keer![]()

moet ik niet weer mn pols verstuiken
Ik ben ook 2 keer op wintersport geweest met school