Snowboarden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MilesNF

Re: Snowboarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 23:59

Oeh, die bovenste site is super! Alleen iets te veel eisend voor mijn pc, sloooom!

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 02:59

Hebben jullie er al zin in? Ik kan dit jaar helaas niet omdat ik op Aruba zit... maarja wakeboarden is ook best leuk Haha! Haha!

Veel plezier alvast allemaal..

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 08:45

Doe ook een poging tot boarden, maar ben wel een absolute beginner en ik lig meer op m'n kont dan dat ik daadwerkelijk board Tong uitsteken

Voorlopig komt er denk ik niet veel van oefenen... Of ik moet ineens de loterij winnen ^^

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 09:10

@Dutchy: Jammer dat je niet kunt gaan snowboarden, maar wakeboarden lijkt me ook erg stoer!!
@Nani: Gewoon veel oefenen en dan komt het allemaal wel goed!

Ik heb er in ieder geval erg veel zin in, maar moet nog tot maart wachten helaas. Misschien ga ik eerst nog wel een dagje naar Bottrop ofzo, dan ben ik tenminste alweer een keer geweest.

elcke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 11:30

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 16:31

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 16:35

Wauw Chrisje92, die is echt mooi!
300 ? Dat valt me dan nog mee, dacht dat die dingen wel rond de 600 lagen Bloos
Ik ga in de voorjaarsvakantie weer snowboarden Lachen
Vind het echt heel erg superleuk !
heb al uhm 2 keer een week geboard, de ene week de hele week les en de andere week geen les, en 1 keer een halve week les Lachen
Oja en ook nog een keer een uurtje les gevolgt in Snow planet en nog 1,5 uur vrij gesnowboard.
Ik ga trouwens naar zwitserland, Bel Alp, voor de derde keer:
www.hamiltonlodge.nl

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 16:38

Ik ga morgen snowboarden met sportdag Lachen Sinds maart niet meer gedaan, hoop dat ik het nog kan Vork

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 16:39

Serieus? Wou dat wij dat ook deden met sportdag Clown

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 17:14

Ooh leuk, een topic over snowboarden.
Ik ga met carnaval op wintersportvakantie met school en heb besloten om te gaan snowboarden. Eigenlijk wilde ik gaan skiën (dit kan ik ook niet), maar vriendin van mij ging alleen mee als we gingen snowboarden. Nou dus ik denk: ik heb het beide nog nooit gedaan dus dan toch maar snowboarden.
Ik wil vantevoren nog wel een keer een lesje gaan nemen hoor, want moet niet hebben dat ik daar zonder ervaring aankom!
Maar ik heb er echt super veel zin in.

Iemand nog tips voor mij?

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 20:50

Ja dat is ook zeker aan te raden om eerst een paar lessen te nemen. Als je dat niet doet dan sta je de hele week in een beginnersgroepje op een babyhelling te klungelen. Als je de basis al in Nederland leert kan je daarna gewoon lekker met een groep mee gaan snowboarden, echt snowboarden dus.

Ik werk op een indoorskibaan en het scheelt echt zoveel, ik zou echt zorgen dat je in Nederland de basis leert. Dat je zelfstandig een bocht kan maken en kan remmen en dan lekker op wintersport gaan..

@ Chrisje, dat snowboard is de nieuwere versie van mijn snowboard, echt een supergoed boardje, niet te stijf, maar ook weer niet te slap. Voor de poeder is hij wel wat lastiger...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 20:55

Ik heb een paar weken terug nog even geoefend bij montana snow center, bochtjes heb ik nu al beter onder de knie Lachen
Ga morgen en zaterdag op truienjacht, moet er nog 5 hebben! Nu hopen dat ik wat hips kan vinden Vingers aflikken

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 21:16

dutchy_ schreef:
Ja dat is ook zeker aan te raden om eerst een paar lessen te nemen. Als je dat niet doet dan sta je de hele week in een beginnersgroepje op een babyhelling te klungelen. Als je de basis al in Nederland leert kan je daarna gewoon lekker met een groep mee gaan snowboarden, echt snowboarden dus.

Ik werk op een indoorskibaan en het scheelt echt zoveel, ik zou echt zorgen dat je in Nederland de basis leert. Dat je zelfstandig een bocht kan maken en kan remmen en dan lekker op wintersport gaan..

@ Chrisje, dat snowboard is de nieuwere versie van mijn snowboard, echt een supergoed boardje, niet te stijf, maar ook weer niet te slap. Voor de poeder is hij wel wat lastiger...

Ik ben niet zo van het off-piste, doe ik bijna nooit Lachen Heb het een paar keer gedaan maar als je op je smoel gaat duurt het een kwartier voordat je je board uit de sneeuw hebt Vork

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 21:18

Hahah je moet nog 5 truien hebben ROFL

Ik zoek een trui.. een lange, maar niet te wijd. Want je hebt heel vaak van die truien die, als je een grotere maat neemt dat ze dan ook heeul breed zijn maar ik wil wel een beetje een strakke, lange trui Lachen Iemand een tip?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 23:01

Snowboarden is geweldig! Ik zou eigenlijk mijn week boarden moeten missen door stage, maar ik heb het gelukkig kunnen regelen Haha! Ik board vanaf mijn 14e dus nu 6 jaar (dus ongeveer 6 weken als je het zo bekijkt maar goed Huilen van het lachen ) Vorig jaar heb ik nog eens een lesje gepakt omdat ik dacht dat mijn techniek niet goed was. Ik heb namelijk altijd kramp onder mijn voet, dan kan ik echt niet meer verder. Maar mijn techniek was prima en toen hebben we het carven geoefend, maar dat is wel heel vet. Dus ik wil dit jaar nog een lesje pikken om het uit te breiden.

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 23:04

Snowboarden is echt helemaal top Lachen , ik heb nog maar één keer gesnowboard, maar vond t helemaal top! helaas dit jaar niet op wintersportvakantie maar meot na israel (priveredenen) dus dan geen geld meer, maar ga nog wel een dag snowboarden met schoool ! Lachen

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 17:21

Heb vandaag gesnowboard met gym Lachen Ging heel lekker, en ik heb ook een zonnebril gekocht voor wintersport vandaag Lachen

mas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 17:56

Snowboarden met gym? Ik wou dat wij dat ook deden Haha!

Maar wel leuk hoor! Haha!

Wij hebben eindelijk voor de kerst een apartementje gevonden dus we gaan nu zeker!

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 18:01

mas_ schreef:
Snowboarden met gym? Ik wou dat wij dat ook deden Haha!

Maar wel leuk hoor! Haha!

Wij hebben eindelijk voor de kerst een apartementje gevonden dus we gaan nu zeker!

Heee Masjenk, alweer wakker Haha! ?

Ja ik wou ook dat wij dat deden met gym Lachen
Ik ga helaas niet op wintersport, ik ga in de voorjaarsvakantie al naar Egypte omdat mijn opa 70 wordt.. Maar ik hoop volgend jaar wel Lachen

mas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 18:08

Ik kon niet slapen Clown
Nou Egypte is toch ook leuk! Haha! Ga je toch een keer naar Snowworld ofzo! \
Ik ga twee keer Hyper! Bloos

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 18:11

mas_ schreef:
Ik kon niet slapen Clown
Nou Egypte is toch ook leuk! Haha! Ga je toch een keer naar Snowworld ofzo! \
Ik ga twee keer Hyper! Bloos

irritanterd Haha!

Jaa ik ga sowieso nog wel een keertje naar snowworld denk ik Lachen moet ik niet weer mn pols verstuiken Huilen van het lachen

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 18:48

Wij deden dat vroeger ook met school, dat was ook het enige voordeel dat ik bleef zitten in de 4e. Kon ik mooi 3x boarden met sportdagen Vork

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 19:24

Hahah ROFL Ik ben ook 2 keer op wintersport geweest met school Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 19:41

Afbeelding
Nieuw vest Lovers

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 19:48