Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lielle schreef:nav een ander topic hier op LZP, wat vind je wel acceptabel van je partner en wanneer gaat het jou te ver, op het gebied van omgang met 'het andere geslacht'? En wat doe je dan? Er gebeurt verder niets, dat is wel even belangrijk voor de discussie.
Voorbeelden:
- je vriend sms't/msn't/mailt regelmatig met een vriendin/?
- - je vriend sms't/msn't/mailt regelmatig met een ex-vriendin/?
- je vriend gaat met een vriendin samen uit eten.
- je vriend gaat met zijn ex-vriendin samen uit eten.
- je vriend gaat met zijn ex-vriendin stappen.
- je vriend gaat met een vriendin stappen.
- je vriend moet voor zijn werk regelmatig een paar dagen weg met vrouwelijke collega's.
Patriesja schreef:Ja maar als het niet alleen als opmerking tegen bekende is maar dat het overkomt alsof er meer mee bedoelt wordt
LiNdA1986 schreef:Patriesja schreef:Ja maar als het niet alleen als opmerking tegen bekende is maar dat het overkomt alsof er meer mee bedoelt wordt
Dan zal ik toch echt even met m gaan praten en vragen hoe het nou zit, al zal er dan misschien ook wel over gelogen worden, maar ik heb dan toch me best gedaan om m het te laten uitleggen.
Karin schreef:Maar ja... hoe weet je dat als je aan een relatie begint. Als je al die ellende wilt voorkomen, dan kun je beter alleen blijven.
tita schreef:amazone77 schreef:mijn vriend heeft geen ex
kan nog komen
amazone77 schreef:nou dat hoop ik toch van nietzonde van die 18 jaar dat we nu samen zijn
griebels schreef:Trouwens het zijn niet alleen de exen hoor
Karin schreef:Van bezette kerels (ex of niet) blijf ik af, simple as that. Bij mij is het zelfs zo sterk dat als ik een kerel leuk vind en hij blijkt een relatie te hebben, dat eventuele verliefde gevoelens bij mij meteen weg zijn.
Nicolletje schreef:Ik heb dat ookIk dacht echt dat ik een beetje vreemd was