Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rawr schreef:Mariannedeb schreef:Wat zou jij dan willen zien aan het eind van een sms?
Als het maar geen xxx of x'je is.
De reden dat ik daar zo'n hekel aan heb is omdat ik vroeger er ooit met twee vriendinnen/collega's over had en ze zeiden dat ze x'je of xxx gebruikten naar jongens die ze wel oké vonden maar dan ook weer niet zó leuk. Een jongen waarbij een simpel "doei" te afstandelijk lijkt en het woord "kus(je)" typen weer te intiem lijkt. Daarom zoek ik er ook altijd wat achter als iemand zo een sms naar me afsluit en dat verklaart misschien ook waarom de vriend van gekkesies dat doet.
ikenindi schreef:ik mis echt wat. heb nu al vaker in dit topic over die reclame gelezen. heeft iemand linkje? ik ken em volgens mij nie. iig rinkelt er geen belletje
Rawr schreef:rooslovertje schreef:'t lijkt erop alsof ik een van de weinige (zeldzame) mannen in mijn mobiel heb staan die téveel smsen?
Een hele goede vriend van me sms't minstens 4 á 5x per dag. En ook echt hele verhalen.Heel gezellig. Maar hij lijkt ook wel erg veel op een vrouw met zijn shopverslaving en uren aan de telefoon hangen.
En hij is hetero?