Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Kaatie schreef:Ik zit normaal gezien ook elk jaar te smachten naar Kerstmis, maar ik zit tot begin februari in Rusland. Ik moet Kerst dus helaas 'vieren' zonder mijn familie, zonder kerstboom, zonder pakjes, zonder uitgebreide maaltijd (kan de infrastructuur van de keuken hier niet aan) en zonder gezellige lampjes. Dus hou asjeblieft op met die heerlijke kerstpraat allemaal
Over sneeuw mag je dan waarschijnlijk niet klagen

_Tara_ schreef:Kaatie schreef:Ik zit normaal gezien ook elk jaar te smachten naar Kerstmis, maar ik zit tot begin februari in Rusland. Ik moet Kerst dus helaas 'vieren' zonder mijn familie, zonder kerstboom, zonder pakjes, zonder uitgebreide maaltijd (kan de infrastructuur van de keuken hier niet aan) en zonder gezellige lampjes. Dus hou asjeblieft op met die heerlijke kerstpraat allemaal
Wat doe je in Rusland dan?Over sneeuw mag je dan waarschijnlijk niet klagen
Sneeuw hebben we hier tot nu toe trouwens nog niet gezien. Ze zeggen wel dat de winter dit jaar erg koud wordt met temperaturen tot -35°C, maar daar hebben we dus nog niet veel van gemerkt. Mag voor mijn part ook wel zo blijven, want te koud is ook niet leuk
Wildgirl schreef:de kerstboom wordt hier op 6 december aangeschaft ghehe![]()
kennen jullie dat belgische programma dag sinterklaas met bart peters?
dát vind ik het enige leuke aan sinterklaas....fantastische nostalgische serie!
volgens mij heet het paard van sinterklaas daar 'slecht weer vandaag' heeeeeeeeeeerlijk![]()

(sorry de mensen die ik nu beledigd heb
)
Vind het t leukste feest van het jaar.
. Die knussigheid!
Kerst

willeke_nijs schreef:whahaha spelen ze die serie dag sinterklaas nog steeds?! Dat is nog van mijn kindertijd! hahaha
En dan als het eindigt zie je hem een verhaaltje vertellen aan zijn kids en dan de sint op de daken.
Wanneer komt Prettige Feestdagen eigenlijk weer? Kikka schreef:Wildgirl schreef:de kerstboom wordt hier op 6 december aangeschaft ghehe![]()
volgens mij heet het paard van sinterklaas daar 'slecht weer vandaag' heeeeeeeeeeerlijk![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=C9dbdNbJWbI
Kikka schreef:Wildgirl schreef:de kerstboom wordt hier op 6 december aangeschaft ghehe![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=C9dbdNbJWbI
altijd zo gezellig! Nou eens hopen dat het een goed gaat sneeuwen en vriezen dan is het pas ECHT kerst
heerlijk die vrieslucht met verbranding

Armaris schreef:JAAAA kloptEn dan als het eindigt zie je hem een verhaaltje vertellen aan zijn kids en dan de sint op de daken.
Herinner me het melodietje hélemaal nog