LimaMambo schreef:__Charlotte schreef:Sorry maar sowiets belachelijks heb ik al lang niet meer gehoort, echt niet.
Mijn hond zal nooit, en dan ook écht nooit dat weet ik zeker zomaar een andere hond aanvallen.
Stel, er komt een zeldzaam geval voor, en mijn hond word aangevallen door een of andere agressieve, niet opgevoede hond, geloof me dan weet ik net zo goed als jij wat te doen.
kijk.. en dit sorrt dingen vind ik dus al gevaarlijk.. als je zegt dat jou hond nooit zoiets zou doen..
als het dan wel zo is dan krijg je 'dat doet ie anders nooit hoor'
Ik weet vrijwel zeker dat mijn hond inderdaad niet zomaar uit het niets boven op een andere hond zou springen, echt niet.

Al helemaal niet als ik haar gewoon aan de riem heb, dat zou haar trouwens niet eens lukken, geloof me.
Maar dan zou het dus om het geval moeten gaan, wat ik inderdaad niet verwacht, en dus inderdaad over zou zeggen doet ze normaal nooit, wanneer er dus een andere hond mijn hond aanvalt. Maar oke, wat moet ik dan doen? En wat zouden mijn ouders op dat moment wel kunnen en ik niet? Vertel het me maar hoor.