Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
zeanine schreef:Rietveld schreef:Hmm, als hij zijn vrijgezellenstatus niet voor jou op wil geven, dan denk ik dat hij gewoon geen relatie (met jou) wil. Waarom blijf jij dan nog hangen? Zeker aangezien jij wel een relatie met hem wilt.
Klopt hij wil zijn vrijgezellenstatus niet opgeven, hoewel hij me wel leuk vind. Weet trouwens ook niet of ik dat wel wil
Tja waarom ik blijf hangen? omdat ik hem leuk vind. Maar ben nu druk bezig met loslaten, heb vandaag pas voor eerst weer met hem gesmst sinds het weekend (best trots op mezelf) en heb vrijdag een date met een andere jongen
Anne200 schreef:zeanine schreef:Klopt hij wil zijn vrijgezellenstatus niet opgeven, hoewel hij me wel leuk vind. Weet trouwens ook niet of ik dat wel wil
Tja waarom ik blijf hangen? omdat ik hem leuk vind. Maar ben nu druk bezig met loslaten, heb vandaag pas voor eerst weer met hem gesmst sinds het weekend (best trots op mezelf) en heb vrijdag een date met een andere jongen
Goed bezig! en dan nog volhouden......
Laat hem maar smsen als ie je leuk vind...
We moeten die kerels veel meer laten kruipen!
(stiekem willen ze zelf toch ook "jagen en verzamelen" )
Heb een vriend van hem gisteren al tussen neus en lippen door verteld dat ik vrijdag een date heb, dus hopelijk geeft ie dat tussen neus en lippen ook even door
Anne200 schreef:Goed bezig!!
hoorde net een liedje:
if i were you i would never let me go, if i were you i would allways love me so
81Puck schreef:Suzanne, ik dacht, omdat je met een man op de foto staat in je profiel........
missfcdb schreef:hahah die is goed meid.
En nu weet hij het in een mum van tijd en dan sms die van zelf.
Hij weet niet wat die mist en dat is zo bij de meeste mannen maargoed het is bekend dat ze 2 jaar achter lopen haha
en misschien is mijn date van morgen wel ontzettend leuk
devine schreef:@Suor jij vindt dat erg waarom?
zeanine schreef:missfcdb schreef:hahah die is goed meid.
En nu weet hij het in een mum van tijd en dan sms die van zelf.
Hij weet niet wat die mist en dat is zo bij de meeste mannen maargoed het is bekend dat ze 2 jaar achter lopen haha
Nou ik ga echt geen 2 jaar wachtenen misschien is mijn date van morgen wel ontzettend leuk
missfcdb schreef:Hahah zit wat in haha ik zou ook geen 2 jaar wachten
Maar alvast heel veel plezier voor morgen![]()
zeanine schreef:missfcdb schreef:Hahah zit wat in haha ik zou ook geen 2 jaar wachten
Maar alvast heel veel plezier voor morgen![]()
Ja dank je, hoop dat het leuk wordt, want word al aardig gestoord van al die smsjes die hij stuurt, echt volgens mij zit ie alleen maar met de telefoon in de hand
missfcdb schreef:Dreamy laat gaan laat hem met hangende pootjes terug komen.
laat hem hard werken en zweten voor je. Neem het hef in eigen handen.

Dreamy schreef:Hij heeft me net gebeld. We zijn nu iig rustig en zoeken elkaar gewoon niet meer onnodig op.
Mijn hart zegt "Ja, ga voor hem!", maar in mijn hoofd weet ik gewoon dat hij gelijk heeft. Nu zijn het deze probleempjes, later worden dat wss weer anderen (en grotere/belangrijkere). Heb geen zin in dat als het goed zou komen, we samen zouden wonen, dat het dán weer mis gaat (terwijl je wist dat de kans al groot was)..
Dan is het nóg lastiger om uit elkaar te gaan.
Dreamy schreef:Hij heeft me net gebeld. We zijn nu iig rustig en zoeken elkaar gewoon niet meer onnodig op.
Mijn hart zegt "Ja, ga voor hem!", maar in mijn hoofd weet ik gewoon dat hij gelijk heeft. Nu zijn het deze probleempjes, later worden dat wss weer anderen (en grotere/belangrijkere). Heb geen zin in dat als het goed zou komen, we samen zouden wonen, dat het dán weer mis gaat (terwijl je wist dat de kans al groot was)..
Dan is het nóg lastiger om uit elkaar te gaan.
KiWiKo schreef:ach.................
Beter een man dan helemaal geen ellende![]()
. Mannen zijn varkens, maar dan ook echt allemaal
. Jaja, ook de mannen waar ik het meest van houd, zijn het ook
.
. Een paar weekjes, want ik weet dat ik dan ongeveer toch wel weer zat ben en toe aan iets anders
. Welke mannen zijn nou echt de moeite nog waard tegenwoordig? Lovely schreef:KiWiKo schreef:ach.................
Beter een man dan helemaal geen ellende![]()
Hahahaha, die is ook goed. Mannen zijn varkens, maar dan ook echt allemaal
. Jaja, ook de mannen waar ik het meest van houd, zijn het ook
.
Van de week toch maar weer wat aas uitgegooid naar eentje waar ik best een paar weekjes naast wil lopen. Een paar weekjes, want ik weet dat ik dan ongeveer toch wel weer zat ben en toe aan iets anders
. Welke mannen zijn nou echt de moeite nog waard tegenwoordig?
. En ze zeuren ook niet over rommel of over tijdgebrek
.