Vreemdgaan, komt dat nog goed?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sonjim

Re: Vreemdgaan, komt dat nog goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:32

Goed zo Elma, als je een schouder of luisterend oor nodig heb dan pb je maar. Sterkte en een dikke knuffel voor jouw en je zoontje.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-08 11:24

k mis hem Verdrietig

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 15:06

Elma_ schreef:
k mis hem Verdrietig

Nee hoor, je mist geen vreemdgaande, leugenachtige, bedriegende, egoistische, arrrogante klootzak.
Je mist gewoon 'iemand', een vriendje maar niet hem.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 15:10

Ik heb het hele topic doorgelezen en Elma_ ik wil je sterkte wensen..
Bah, wat een %@^#!# zeg!

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 15:18

Suzanne F. schreef:
Elma_ schreef:
k mis hem Verdrietig

Nee hoor, je mist geen vreemdgaande, leugenachtige, bedriegende, egoistische, arrrogante klootzak.

Heel goed gezegd Suzanne! Dit heb ik mezelf toen ook zo vaak gezegd...ik dacht dat ik hem miste maar eigenlijk miste ik gewoon het hebben van een vriendje.

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 15:19

Suzanne F. schreef:
Elma_ schreef:
k mis hem Verdrietig

Precies!!
Sterkte ermee meid, het blijft rot natuurlijk Ach gut

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-08 20:40

Hmm ja dat zal het wel zijn jah.. want de gedachte aan hem brengt me automatisch op de gedachte met hem met dat wijf in bed en dan wordt ik kotsmisselijk Tong uitsteken
Thanks iedereen Lachen

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 20:50

Nee, dat komt nooit meer goed.

Ik heb mijn (nu ex) vriend nu 2 weken geleden betrapt toen ik een smsje in zijn telefoon las van een vreemde meid: ik word helemaal gek zonder jou, je moet snel beter worden (ex en ik hadden allebei de griep en waren ziek thuis) want dan kan ik weer in je armen liggen.
Ik werd helemaal gek toen ik het las en het voelde alsof iemand met zijn hand mijn borst in ging, mijn hart vast pakte, het eruit rukte, op de grond smeet en nog even lekker nadraaide met de hiel...

Ik heb hem binnen 2 dagen eruit gegooid (huurhuis staat op mijn naam) want ik had 1 jankdag en zodra ik hem zag wilde ik hem het ene moment in zijn armen vliegen voor de troost en het andere moment wilde ik zijn kop eraf hakken.

Het is nu 2 weken geleden en de zwaarste periode heb ik achter de rug (hoop ik). Maar pijn doet het. Het doet verschrikkelijk veel pijn. Het is een zeer vernederend iets om te moeten meemaken. Ik heb nog niet alles met hem afgerond, er staan hier nog een paar spulletjes van hem die hij aankomend weekend komt ophalen. Normaal praten met elkaar ging niet eens meer en er is nadien nog zoveel gebeurd, dat wil je niet eens weten.

Als ik ooit nog een andere leuke vent ontmoet, zal ik hem eerlijk vertellen wat ik meegemaakt heb, absolute openheid in alles van hem verlangen. Wil hij dat niet, dan mag hij opzouten. Ik zal de grootste moeite hebben ooit nog de man te kunnen vertrouwen van wie ik ga houden. Als de man in kwestie genoeg van mij houdt, zal hij dat moeten gaan accepteren. En dat allemaal door 1 zo'n rotvent Boos!

Ik verwacht niet dat mijn ex hier ooit komt smeken om genade, doet hij dat wel, dan zal ik in mijn broek piesen van het lachen en zo de deur voor zijn gezicht dichtkwakken. Nee, hij mij pijn doen? Hij mij het licht in de ogen niet gunnen? Dat is dan geheel wederzijds!

En hij zei altijd (die 'afspraak' hadden we) vreemdgaan zal ik nooit doen en mocht ik een ander ontmoeten, zal ik zo netjes zijn om het eerst met jou uit te maken voordat ik wat met de volgende begin. Toen ik het ontdekte, was hij al 2,5 week met het andere kind in de weer en hij wist nog niet wanneer hij het dan had moeten gaan vertellen...
En hij wordt bedankt voor het verstieren van mijn algemene vertrouwen in 'de man'....

Edit: we woonden 3,5 jaar samen en ik heb (te)veel voor hem gedaan...heel veel...

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 20:55

Veel sterkte Imago01!

Ik heb achteraf gezien heb spijt dat ik mijn ex zo makkelijk vergeven heb.. Want alles was erna wel kapot. Vertrouwen? ik zei dat hij mocht doen wat hij wilde maar vergeten doe je dat toch niet, ik sloot me ervoor af dat het was gebeurd.. Wilde het vergeten

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 21:01

Jeetje meis, wat een rotstreek!
En dan nog wel met je beste vriendin, wat ontzettend klote zeg.

Hoe gaat het nu met je?
Is hij inmiddels vertrokken of heb je die keuze voor jezelf nog niet kunnen maken?

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 21:20

jarrah schreef:
Ik denk eerlijk gezegd dat als de relatie goed is, geen van beide behoefte heeft om vreemd te gaan...
Ik denk dus ook dat als een van de twee wél vreemd gaat, er daarvoor al een hoop niet in orde was in de relatie en dus al min of meer vast ligt dat het niet 'meer' gaat werken...
Echter heb ik nog nooit in die positie gezeten, dus kan ik niet oordelen hoe ik zelf zou handelen in die situatie Tong uitsteken

In mijn geval klopte dat, het was bij ons de laatste tijd veel ruzies maar dat is geen reden om vreemd te gaan. Je hebt het namelijk ooit beter gehad met elkaar, geweldig gehad en je houdt nog steeds van elkaar. Zoiets voel je, zoiets merk je en weet je. Ik vind dat er geen enkele reden bestaat om de persoon waarvan je houdt, ook al was dat in het verleden een sterker gevoel, op zo n manier te behandelen. Dat getuigt totaal van geen enkel respect maar ik ben van 1 ding overtuigd: wie het laatst lacht...lacht nog altijd het beste Vork

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 07:32

Klopt zoiets getuigt van puur egoisme, geen respect kennen en geen normen en waarden hebben.
Alleen aan jezelf denken en niet aan de gevoelens van de ander, niet denken aan de gevolgen van je acties.

Maar What goes around, comes around. Ik geloof in een soort karma. Cool

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 07:39

Suzanne F. schreef:
Maar What goes around, comes around. Ik geloof in een soort karma. Cool

Absoluut!!!

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 07:43

Elma sterkte.
Ik weet niet of ik echt vreemdgaan zal vergeven.
Maar ik vergeef heel veel dingen die mijn vriend deed in het begin. Waardoor wel heel mijn vertrouwen weg ging. Waren gewoon dingen die we afhadden gesproken niet te doen en hij deed het wel.
Dat heb ik allemaal vergeven. En nu twijfeld hij aan ons.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 07:46

Schop in z'n kloten en oprotten met zulke kerels. Koop je helemaal niks voor.

Helaas weet je dat niet altijd van te voren, ik wens jullie veel sterkte ladies!

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 07:48

Ik wacht het nu nog af we zitten nu in een pauze

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 07:50

Mijn vader is 8 jaar geleden vreemd gegaan ik was toen 12 jaar maar niet achterlijk ! Via de chatbox ontmoete hij een vrouw in Amerika die hier heen is gekomen en daarna nog 3 x in een hotel (bah wat smerig en laf)Ik ontdekte het min of meer die rare gesprekken en heb het mijn moeder vertelt die ging hem in de gaten houden en vondt zo de bonnetjes van eten in een restaurant en hotelkamer etc.

Het enige dat ik nog weet is dat ze ENORME ruzie's hebben gehad en ik elke avond in mij bed lag te huilen,
Tot ik een keer bij een oppas moest blijven en opeeens zo erg moets huilen omdat mijn ouders na 4 weken nog niet tegen mij verteld hadden of ze gingen scheiden ja/nee toen heeft ze mijn vader gebelt die is gelijk gekomen ook mamma kwam en vertelde dat ze alles uit hebben gevochten en bij elkaar blijven !
Volgende maand zijn ze al weer 28 jaar gerouwd!

Ik weet niet of ik dit ook zou kunnen hoor, Ik denk het niet ik weet wel zeker van niet! als je iemand al niet kan vertouwen waar is een realtie dan op gebaseerd vraag ik me dan af?
Ik vraag wel eens aan haar heb je het pappa echt vergeven dan zegt ze 'wel vergeven maar nooit vergeten!'
1 ding weet ik wel dat ik diep respect heb voor mijn moeder en dat ze na het hele gebeuren 8 jaar geleden weer zielsgelukkig kunnen zijn samen!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 14:17

Sterkte Elma.. Ik had dit topic een tijdje niet bijgelezen, en nu zag ik dit ineens.. Wat gemeen, dat hij er alsnog over gelogen heeft. bah, ik heb er amper woorden voor, vind het echt ontzettend rot voor je! Ik hoop dat je genoeg mensen om je heen hebt om je persoonlijk te steunen.. heel veel sterkte!

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 20:14

Elma_ schreef:
Hmm ja dat zal het wel zijn jah.. want de gedachte aan hem brengt me automatisch op de gedachte met hem met dat wijf in bed en dan wordt ik kotsmisselijk Tong uitsteken
Thanks iedereen Lachen

Same here...

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 20:18

Mannen zeggen tegen mij altijd:"Ik vergeef het je nóoit als je vreemdgaat".

En als ik eenmaal vreemdgegaan ben dan zeggen ze áltijd:"Ik kan het je vergeven, als je me maar niet verlaat". Dusja.. ik weet niet wat het is, ik weet niet wat ik zelf zou doen.

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 20:24

tante_trien schreef:

En als ik eenmaal vreemdgegaan ben dan zeggen ze áltijd:"Ik kan het je vergeven, als je me maar niet verlaat". Dusja.. ik weet niet wat het is, ik weet niet wat ik zelf zou doen.

Ga je zovaak vreemd dan?????

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 20:28

Saskia9 schreef:
tante_trien schreef:

Ga je zovaak vreemd dan?????

Jeetje, je moet dus inderdaad al eens vreemd zijn gegaan om deze kennis te hebben...

andere andere kant spreek je over "mannen" dus hebben zij of jij ergens toch een punt gezet achter de relatie....Denk je niet dat het vreemdgaan hier mee te maken zou hebben? Ben ik best wel benieuwd naar hoor Lachen

En nog een vraagje: Voelde jij je heel erg schuldig of juist niet...?

Pure interesse Bloos

EDIT: Wow, je bent nog maar net 18! Dan klinkt dat verhaaltje best wel...eh....heftig voor een 18-jarige... Bloos
Laatst bijgewerkt door Adil op 23-10-08 20:35, in het totaal 2 keer bewerkt

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 20:32

Suzanne F. schreef:

Je mist gewoon 'iemand', een vriendje maar niet hem.[/quote]

Precies, je mist de warmte van iemand naast je en iemand waar je je prettig bij voelt. Geen hersenloze lozer die zo dom was om dit te doen Ach gut

flappie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 22:15

Hey,

Je vriendin heeft gelijk, als 1 van de 2 vreemd is gegaan kan je die niet meer vertrouwen.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-08 08:14

zorro schreef:
Sterkte Elma.. Ik had dit topic een tijdje niet bijgelezen, en nu zag ik dit ineens.. Wat gemeen, dat hij er alsnog over gelogen heeft. bah, ik heb er amper woorden voor, vind het echt ontzettend rot voor je! Ik hoop dat je genoeg mensen om je heen hebt om je persoonlijk te steunen.. heel veel sterkte!

ja, ik weet ook niet zo goed meer wat ik erover moet zeggen.. Ben flink uitgel*ld haha..
Nouja.. Ik heb bijna niemand meer over door die rotzak.. Hij presteert het om mij bij MIJN familie en vrienden zwart te gaan maken aan de keukentafel, dus ik wordt met de nek aangekeken Verdrietig Ik kwam PER TOEVAL op zijn hyves hij was ingelogd.. dus ik (ja HEEL fout ik weet het) even zn outbox bekijken.. stonden er weet ik hoeveel berichtjes naar vrienden van MIJ met: ja ze is idd heel egoistisch, en ja thanx dat ik bij jullie terecht kan ed...
Zelfs op mn eigen stal voel ik me niet meer thuis.. Wil me echt niet klein laten krijgen door die eikel maar soms vraag ik me wel af waar ik dit in godesnaam aan verdient heb...
Zelfs mn bloedeigen beste vriendin neemt het voor hem op, ''begrijpt'' hem wel..
Dus ik zal wel een vreselijke onderdaan van de duivel zijn Tong uitsteken

en natuurlijk heeft elk verhaal 2 kanten, en kan ik soms ook een vreselijke bitch from hell zijn.. maar daar geeft ie me wel alle reden toe met zn gelieg...