Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Elma_ schreef:k mis hem
Suzanne F. schreef:Elma_ schreef:k mis hem
Nee hoor, je mist geen vreemdgaande, leugenachtige, bedriegende, egoistische, arrrogante klootzak.
Je mist gewoon 'iemand', een vriendje maar niet hem.
Suzanne F. schreef:Elma_ schreef:k mis hem
Nee hoor, je mist geen vreemdgaande, leugenachtige, bedriegende, egoistische, arrrogante klootzak.
Je mist gewoon 'iemand', een vriendje maar niet hem.

jarrah schreef:Ik denk eerlijk gezegd dat als de relatie goed is, geen van beide behoefte heeft om vreemd te gaan...
Ik denk dus ook dat als een van de twee wél vreemd gaat, er daarvoor al een hoop niet in orde was in de relatie en dus al min of meer vast ligt dat het niet 'meer' gaat werken...
Echter heb ik nog nooit in die positie gezeten, dus kan ik niet oordelen hoe ik zelf zou handelen in die situatie
Suzanne F. schreef:Maar What goes around, comes around. Ik geloof in een soort karma.

Elma_ schreef:Hmm ja dat zal het wel zijn jah.. want de gedachte aan hem brengt me automatisch op de gedachte met hem met dat wijf in bed en dan wordt ik kotsmisselijk
Thanks iedereen
tante_trien schreef:Mannen zeggen tegen mij altijd:"Ik vergeef het je nóoit als je vreemdgaat".
En als ik eenmaal vreemdgegaan ben dan zeggen ze áltijd:"Ik kan het je vergeven, als je me maar niet verlaat". Dusja.. ik weet niet wat het is, ik weet niet wat ik zelf zou doen.
Saskia9 schreef:tante_trien schreef:Mannen zeggen tegen mij altijd:"Ik vergeef het je nóoit als je vreemdgaat".
En als ik eenmaal vreemdgegaan ben dan zeggen ze áltijd:"Ik kan het je vergeven, als je me maar niet verlaat". Dusja.. ik weet niet wat het is, ik weet niet wat ik zelf zou doen.
Ga je zovaak vreemd dan?????

Suzanne F. schreef:
zorro schreef:Sterkte Elma.. Ik had dit topic een tijdje niet bijgelezen, en nu zag ik dit ineens.. Wat gemeen, dat hij er alsnog over gelogen heeft. bah, ik heb er amper woorden voor, vind het echt ontzettend rot voor je! Ik hoop dat je genoeg mensen om je heen hebt om je persoonlijk te steunen.. heel veel sterkte!
Ik kwam PER TOEVAL op zijn hyves hij was ingelogd.. dus ik (ja HEEL fout ik weet het) even zn outbox bekijken.. stonden er weet ik hoeveel berichtjes naar vrienden van MIJ met: ja ze is idd heel egoistisch, en ja thanx dat ik bij jullie terecht kan ed...