nog nooit een vriendje gehad

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vencedor

Re: nog nooit een vriendje gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 15:58

Ik heb wel al een aantal jongens gehad. maar op een of andere manier kan of wil ik me niet binden. Ik voel me snel op iemand uitgekeken of opgesloten. De laatste jongen vond ik wel echt heel erg leuk, helaas vond dit keer HIJ het te veel op een relatie gaan lijken en trok hij het niet...Aj dat is wel even reflecteren op jezelf normaal ben ik diegene die dat flikt Haha!.

Plutolover ga je wel een stappen of iets in die richting?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 16:06

plutolover schreef:
met nog nooit een vriendje bedoel ik ook nog nooit een scharrel.

Is toch echt wat anders. Haha! Maar ik snap je denk ik wel. Gewoon helemaal groen bedoel je. Ja

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 16:06

Thats_Me schreef:
Je (jullie) zijn in iedergeval niet de enigste. Want hier zit nog zo iemand. Agja komt vanzelf de een heeft het eerder dan de ander. Komt ook omdat ik helemaal niet van uitgaan hou. Wat drinken etc. is wel gezellig maar om nou tot 2-5 uur ergens in een donker hol gezellig te doen nee dat kan ik niet. Weet nooit hoe snel ik daar weg moet zijn als ik een keertje met vriendinnen mee ben Nagelbijten / Gniffelen En tja ik stel me niet graag kwetsbaar op... Knipoog
Roep wel eens dat ik eeuwig vrijgezel ga blijven Haha! Zou wel een leuke uitdaging zijn maar ooit zal er vast een leuke man komen (met veel geld, iemand die ook van diertjes houdt en en en *droomt verder* Haha! )

Maar moet zeggen dat ik ook wel blij ben dat ik niet al heel jong een vriend had, zie soms van die 16 jarige waarbij ik denk meid, meid je hebt nog heel je leven voor je ga eerst eens uitzoeken wat jezelf wilt doen in je leven, binden aan iemand kan je altijd nog. Ik weet nu namelijk wel wat ik graag wil! en zoek dus ook een leuke man die dat respecteerd Ja

Daar ben ik n iet mee eens dat je op je 16e niet moet binden .. als je dan iemand tegenkomt waar je gewoon heel erg verliefd op wordt lijkt het mij echt raar als je dat gevoel ga afwijzen omdat je eerst moet uitzoeken wat je in je leven wil. Ik ga gewoon op mn gevoel af en ik zie wel waar ik uit kom met wat ik met mn leven wil .. daar ga ik echt niet jaren over na zitten denken dat gaat allemaal automatisch ... denken over wat ik later wil vind ik zonde van mn tijd .. ik leef liever nu leuk en gezellig Knipoog

De mensen die nog geen scharrel of vriend hebben gehad zou ik de tip geven om je wat meer open te stellen .. wat meer uit te gaan (is goed voor je sociale ontwikkeling) en gewoon plezier maken ... sommige mensen zijn gewoon te veel bezig met de 'ware' vinden. Als je gewoon in de kroeg een leuke jonge ziet maar niet meer daar kan je toch ook een gezellige avond mee hebben ??
Ik kan me ook eigenlijk heel moeilijk verplaatsen in iemand die niet graag uit gaat ...
Laatst bijgewerkt door __KELLY op 04-10-08 16:09, in het totaal 1 keer bewerkt

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 16:09

Ik kreeg mijn eerste vriendje ook pas toen ik 21 was. Ging weinig uit (altijd concours), was niet met jongens bezig, had niks met al dat "meidengedoe" en was wat verlegen. Mijn eerste vriend was direct de ware Lovers
Vorig jaar zijn we getrouwd en zijn we nu zwanger. Lachen

Als mensen me vragen vertel ik altijd dat ik op de ware heb gewacht. Er zijn daarvoor wel jongens geweest die iets wilde, maar als ik er geen super gevoel bij heb gaat het echt over hoor Vork

De jongen voor jullie komt echt ook wel. Bij de een wat eerder dan bij de ander. Als ik kijk naar vriendinnen die vanaf hun 14e al soort knipperlichtverkering hebben en die ik weer kan troosten als het uit ging of ze vreemd gingen, ben ik blij met hoe het bij mij is gegaan OK dan!

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 16:13

Juul schreef:
lynne8 schreef:

Ja dan kan ik wel 16 zijn, maar de jeugd van tegenwoordig heeft allemaal al zowiezo een vriendje gehad. En de meeste meisjes van 16 zijn erg onzeker ik ook, en ik kan me dan best voorstellen dat sommige het fijn zouden vinden om te praten over hun problemen en iemand te hebben die echt van ze houd..

De jeugd van tegenwoordig zijn veelal sletjes die er zó'n spijt van gaan krijgen als ze ouder zijn, inzien wat echte liefde inhoud, en met iedereen al gegaan zijn...

Dat vind ik dus echt nogal kort door de bocht van jou ... vind het ook een beetje lijken op een jarloerse reactie ..
Ik persoonlijk vind het niet erg af en toe een scharrel waar je alleen maar mee gaat ... ik hecht niet zoveel waarde aan een oppervlakkige zoen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 16:30

__KELLY schreef:
[naam] schreef:

De jeugd van tegenwoordig zijn veelal sletjes die er zó'n spijt van gaan krijgen als ze ouder zijn, inzien wat echte liefde inhoud, en met iedereen al gegaan zijn...

Dat vind ik dus echt nogal kort door de bocht van jou ... vind het ook een beetje lijken op een jarloerse reactie ..
Ik persoonlijk vind het niet erg af en toe een scharrel waar je alleen maar mee gaat ... ik hecht niet zoveel waarde aan een oppervlakkige zoen Knipoog

Jaloers? Meid ik ben hartstikke gelukkig, mét vriend. Nagelbijten / Gniffelen Hoe oud ben jij zelf als ik vragen mag?

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 16:31

wjerbo_en_ik schreef:
ik ben zeg maar een mannelijke variant van jullie (A)

ik ben nu 19 en nog vriendin loos...

ben ook niet de knapste van buiten... maar goed, ik zeg altijd de binnenkant telt.

t komt allemaal wel. ik heb tijd;)

verder zie ik te vaak dat je van die lellebelle hebt die achter alles wat of geld heeft of knap is aanloopt. zo iemand wil ik dus sowieso niet....

Je hoeft toch ook niet knap te zijn Lachen ??
Veel mensen denken altijd dat knap zijn helpt bij de ware te vinden .. dat is echt niet zo
het helpt je misschien wat scharrels te vinden met je uiterlijk .... maar innerlijk is wat telt om de ware te vinden want anders klikt het nooit Lachen
Dus dat moet je nooit verwarren ... en je moet ook realiseren dat scharrels niet de behoeften van liefde bevredigd Knipoog
En die 'lellebelle' die achter geld en knappe mannen aanlopen vallen vanzelf door de mand ... want daarvan wordt je nooit gelukkig

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 16:37

Juul schreef:
__KELLY schreef:

Jaloers? Meid ik ben hartstikke gelukkig, mét vriend. Nagelbijten / Gniffelen Hoe oud ben jij zelf als ik vragen mag?

Ik zeg toch een beetje ... dus dat hoeft nog niet zo te zijn dat het daadwerkelijk zo is Knipoog ?
maar jij heb het over de jeugd van tegenwoorden .. waar je dus lijkt mij zo'n beetje half NL bedoelt onder de 18 .. wat ik nergens op vind slaan omdat er hier dus al talloze voorbeelden zijn die niet zo zijn geweest .. en daarbij zijn er echt maar een klein deel die ik in een kroeg tegenkom die zich 'sletterig' gedragen en dat is vroeger echt absoluut niet anders geweest, dat kleine deel dat zich zo gedraagd. Mensen krijgen al meer een verkeerd beeld door dat de media veel is uitgebreid ... ga maar eens terug in de geschiedenis toen waren er echt veel meisjes van 14 die al kinderen kregen ... dat is echt niet meer of minder geworden maar je word tegenwoordig op verkeerde gedachten gebracht door de media.
En voor mn leeftijd moet je misschien iets meer moeite doen en in mn profiel kijken Knipoog

Lennek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 16:38

Ik ben 14 en ook nooit een vriendje gehad.
Nu ben ik dan nog maar 14 maar ik voel me ook altijd rot als het over uiterlijk gaat. Ook zit ik op zaterdagavond alleen thuis. Uitgaan zit er voor mij denk ik niet meer in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 16:44

Kelly vroeger was dat écht wel anders.. vraag 't anders eens aan 1 van je ouders. Toen mijn moeder jong was was het echt een uitzondering als iemand van zeg 15 al ontmaagd was. Nu is 12 bijna normaal, en als je op je 15e nog maagd bent loop je achter. Zelfde met drankgebruik enzo.. Nagelbijten / Gniffelen Dat is nu echt heel anders dan zeg 30 jaar geleden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 16:44

Lennek schreef:
Nu ben ik dan nog maar 14 maar ik voel me ook altijd rot als het over uiterlijk gaat. Ook zit ik op zaterdagavond alleen thuis. Uitgaan zit er voor mij denk ik niet meer in.

Zit er niet meer in voor je?? Je bent 14 meis.. zelfs onder de leeftijd dat je uit mág officieel. Wow...

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 16:55

Juul schreef:
Kelly vroeger was dat écht wel anders.. vraag 't anders eens aan 1 van je ouders. Toen mijn moeder jong was was het echt een uitzondering als iemand van zeg 15 al ontmaagd was. Nu is 12 bijna normaal, en als je op je 15e nog maagd bent loop je achter. Zelfde met drankgebruik enzo.. Nagelbijten / Gniffelen Dat is nu echt heel anders dan zeg 30 jaar geleden.

Misschien zou je toch eens wat meer naar objectieve informatie moeten zoeken voordat je, je mening hier uitspreekt
Als je, je wat meer zou verdiepen in het onderwerp via je opleiding of omdat het je interesseerd zou je er toch echt achterkomen dat nog steeds de gemiddelde leeftijd van een vrouw (of in dit geval meisje) dat ontmaagd wordt 16 is en dat het 30 jaar jaar geleden +/- 18 jaar was ... In die zin vind ik het dus niet echt veranderd.
Daarbij is de media in de loop van 30 jaar ook nog eens heel erg verbreedt. Je heb nu internet .. meer tv zenders enz. enz en die moeten ook hun nieuws elke dag uitzenden .. waardoor je dus veel nieuws door krijg tegenwoordig en je daardoor echt een verkeerd beeld krijgt .. daar heb je nog een heel goed voorbeeld voor namenlijk dat heel veel mensen denken dat de criminaliteit is toegenomen .. wat ook niet zo is ..
Drankverbruik is ook juist vermindert ,.. vroeger was drank nog gewoon (je mocht ook met drank op achter het stuur ..) en zat er nog geen minimale leeftij aan .. zelfde geld voor roken.

Er wordt tegenwoordig echt een verkeerd beeld geschept van dingen en dat kan ik je garanderen Lachen

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 16:57

Ja ik hoor ook vaak van meiden, jaar of 14: ik mag niet uit dit weekend! Dat ik denk: pardon?

Ik ben dus 19, hou totaal niet van uitgaan. Vind er echt niks aan! Drinken kan thuis ook wel (ben daar mee vrij opgevoed Knipoog )
en jah... uitgaan betekend voor mij: Ff scoren ; of ; Veel plezier maken!
maar plezier heb ik al genoeg in mijn leven nu Haha!
waarom dan uitgaan?

en nee, vandaag nog niemand tegen gekomen (alhoewel de kleinzoon van de buren niet verkeerd is Knipoog )

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 17:00

Lennek schreef:

meisje toch... je bent 14 ... alles op zijn tijd ..
Dat je onzeker ben over je uiterlijk dat is zeer normaal ... dat komt namenlijk door je leeftijd dat je zo onzeker daar over bent.
Uitgaan doen de meeste ook pas na hun 16/17e dus daar hoef je ook echt niet om te treuren hoor !! uitgaan komt echt nog wel ...
En als je graag eens 'uit wil gaan ' kan je toch ook eens naar schoolfeesten of jongeren party's ?? dat dee ik voorheen altijd met mijn vriendinnen.. was altijd hardstikke gezellig en ook strikt alcohol vrij en dat was altijd van 8/9 tot 11/12 dat is hardstikke leuk om eens mee te beginnen !! ..

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 17:12

__KELLY schreef:
Thats_Me schreef:
Je (jullie) zijn in iedergeval niet de enigste. Want hier zit nog zo iemand. Agja komt vanzelf de een heeft het eerder dan de ander. Komt ook omdat ik helemaal niet van uitgaan hou. Wat drinken etc. is wel gezellig maar om nou tot 2-5 uur ergens in een donker hol gezellig te doen nee dat kan ik niet. Weet nooit hoe snel ik daar weg moet zijn als ik een keertje met vriendinnen mee ben Nagelbijten / Gniffelen En tja ik stel me niet graag kwetsbaar op... Knipoog
Roep wel eens dat ik eeuwig vrijgezel ga blijven Haha! Zou wel een leuke uitdaging zijn maar ooit zal er vast een leuke man komen (met veel geld, iemand die ook van diertjes houdt en en en *droomt verder* Haha! )

Maar moet zeggen dat ik ook wel blij ben dat ik niet al heel jong een vriend had, zie soms van die 16 jarige waarbij ik denk meid, meid je hebt nog heel je leven voor je ga eerst eens uitzoeken wat jezelf wilt doen in je leven, binden aan iemand kan je altijd nog. Ik weet nu namelijk wel wat ik graag wil! en zoek dus ook een leuke man die dat respecteerd Ja

Daar ben ik n iet mee eens dat je op je 16e niet moet binden .. als je dan iemand tegenkomt waar je gewoon heel erg verliefd op wordt lijkt het mij echt raar als je dat gevoel ga afwijzen omdat je eerst moet uitzoeken wat je in je leven wil. Ik ga gewoon op mn gevoel af en ik zie wel waar ik uit kom met wat ik met mn leven wil .. daar ga ik echt niet jaren over na zitten denken dat gaat allemaal automatisch ... denken over wat ik later wil vind ik zonde van mn tijd .. ik leef liever nu leuk en gezellig Knipoog

De mensen die nog geen scharrel of vriend hebben gehad zou ik de tip geven om je wat meer open te stellen .. wat meer uit te gaan (is goed voor je sociale ontwikkeling) en gewoon plezier maken ... sommige mensen zijn gewoon te veel bezig met de 'ware' vinden. Als je gewoon in de kroeg een leuke jonge ziet maar niet meer daar kan je toch ook een gezellige avond mee hebben ??
Ik kan me ook eigenlijk heel moeilijk verplaatsen in iemand die niet graag uit gaat ...

Moeilijk he goed lezen. Het woordje soms maakt toch duidelijk dat niet over alle 16 jarige gaat Nagelbijten / Gniffelen

En nee ik ben het niet met je eens om meer uit te gaan. Ik vind het écht vreselijk. Drink zelf geen druppel en dan wordt je echt aangekeken van Koe drank is toch lekker Nagelbijten / Gniffelen uhmm nee. Verder is het een groot donker stinkend hok Nagelbijten / Gniffelen Ik voel me daar niet fijn. Je kunt elkaar amper verstaan door de muziek die er gedraaid wordt. Dus even gezellig een praatje maken met een leuke jongen zit er ook niet in. Verder zorgt de muziek ook voor van die leuke piepende oren na afloop, heel fijn Nagelbijten / Gniffelen. En het midden in de nacht gebeure snap ik ook niets van. Ga je pas om 12 uur heen, terwijl je de uren daarvoor aan het bijslapen bent om het te kunnen volhouden tot 5 uur s'ochtends. Dan denk ik als je nou gewoon om 8 uur al heen gaat kan je tegen enen weer thuis zijn en gewoon een goede nacht te gemoet gaan.

Ik heb alle respect voor mensen die wel graag uitgaan, maar mij krijg je niet (of naja bijna niet 1x per jaar- 2 jaar ofzo Clown) mee. Ga liever ergens wat drinken, zodat ik ook nog eens een leuk gesprek kan voeren. Meer ruimte heb. Geen last heb van piepende oren door de muziek. Biosje doet het ook altijd goed of gewoon wat sportiefs buiten! veel leukerder en dan ben ik ook gewoon mezelf! Dan sta ik ook veel opener tegenover andere mensen dan in een uitgaansgelegenheid.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 17:12

Hmm, ik heb al geruime tijd een vriendje maar voel me wel aangesproken tot dit topic. Ik heb me lange tijd ook zo gevoeld, net alsof jongens me niet zagen staan ofzo. Ik ben niet zo'n heel sociaal type (vlug verlegen) en uitgaan is ook mijn ding niet echt dusja.
Ik heb me er vaak slecht over gevoeld en had ook het sterk gevoel dat ik iets miste. Vriendinnen rondom me begonnen overal vriendjes vandaan te halen en ik stond daar maar wat...

Met vlagen voel(de) ik me ook heel onzeker over mijn uiterlijk wat alles er niet beter op maakte natuurlijk.

Maar op een bepaald moment heb ik het maar opgegeven en zowat geaccepteerd dat ik dan maar alleen ging blijven, en wat later was hij er dan. Mijn vriendje was de eerste en enige waar ik ooit mee handjes heb gehouden, een zoen heb aan gegeven,...Ik besef dat ik enorm veel geluk heb gehad met mijn vriendje want als hij een player iod was geweest ging mijn (weinige) zelfvertrouwen nog verder de dieperik in zijn gegaan vrees ik.

Ik wil de mensen hier in dit topic een hart onder de riem steken dat niet alle hoop verloren is, er bestaan jongens die niet vallen op het meisje met het kortse rokje en het grootste decolté die met iedereen in bed duikt bij wijze van spreken.
Laatst bijgewerkt door BraveSpots op 04-10-08 17:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 17:13

__KELLY schreef:
Lennek schreef:

meisje toch... je bent 14 ... alles op zijn tijd ..
Dat je onzeker ben over je uiterlijk dat is zeer normaal ... dat komt namenlijk door je leeftijd dat je zo onzeker daar over bent.
Uitgaan doen de meeste ook pas na hun 16/17e dus daar hoef je ook echt niet om te treuren hoor !! uitgaan komt echt nog wel ...
En als je graag eens 'uit wil gaan ' kan je toch ook eens naar schoolfeesten of jongeren party's ?? dat dee ik voorheen altijd met mijn vriendinnen.. was altijd hardstikke gezellig en ook strikt alcohol vrij en dat was altijd van 8/9 tot 11/12 dat is hardstikke leuk om eens mee te beginnen !! ..

Helaas begint dat tegenwoordig al vanaf 13 jaar Nagelbijten / Gniffelen vandaar dat er ook zo'n groot drankprobleem is onder jongeren.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 17:15

Hey dames mijn broer bied zich aan voor een leuke meid Lachen
En hij is geen rokkenjager Knipoog
Ik heb zelf op mijn 12e mijn eerste vriendje gehad dus ik kan er niet met jullie over mee praten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 17:16

__KELLY schreef:
[naam] schreef:

Misschien zou je toch eens wat meer naar objectieve informatie moeten zoeken voordat je, je mening hier uitspreekt
Als je, je wat meer zou verdiepen in het onderwerp via je opleiding of omdat het je interesseerd zou je er toch echt achterkomen dat nog steeds de gemiddelde leeftijd van een vrouw (of in dit geval meisje) dat ontmaagd wordt 16 is en dat het 30 jaar jaar geleden +/- 18 jaar was ... In die zin vind ik het dus niet echt veranderd.
Daarbij is de media in de loop van 30 jaar ook nog eens heel erg verbreedt. Je heb nu internet .. meer tv zenders enz. enz en die moeten ook hun nieuws elke dag uitzenden .. waardoor je dus veel nieuws door krijg tegenwoordig en je daardoor echt een verkeerd beeld krijgt .. daar heb je nog een heel goed voorbeeld voor namenlijk dat heel veel mensen denken dat de criminaliteit is toegenomen .. wat ook niet zo is ..
Drankverbruik is ook juist vermindert ,.. vroeger was drank nog gewoon (je mocht ook met drank op achter het stuur ..) en zat er nog geen minimale leeftij aan .. zelfde geld voor roken.

Er wordt tegenwoordig echt een verkeerd beeld geschept van dingen en dat kan ik je garanderen Lachen

Joh. Wat interesseerd het me ook. Lachen Je bent er zo zeker van dat je zelf gelijk hebt. Prima. Ja

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 17:17

@ aaronyve, haha helaasvoor mij te verweg Tong uitsteken haha

ik heb ook voorheen veel afgesproken... Begon onschuldig, jongens laten komen naar de basisschool waar k tegenover woonde, zo kon ik ze mooi zien Tong uitsteken en niks laten horen als t niks was. Maar de laatste keer (zijn veel afspraakjes tussen gekomen Knipoog ) duurde het 10 min, en ik had er 4,5 uur voor in de trein gezeten, ik voelde me echt niet prettig Knipoog

maar ja... k ben nog jong (A)

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 17:19

Hier ook een 19 jarige die nog geen vriendje heeft gehad.. Clown
Soms voel ik me daardoor best... tsja.. hoe noem je dat... niet erbij horen ofzo?

Ik geef altijd maar mijn lengte de schuld..
Ben 1,90m en heb het gevoel dat er geen jongens bestaan die dat leuk vinden ofzo.. Clown

Tsja.. het zal wel komen, en ik heb écht geen haast.. Lachen

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 18:27

Thats_Me schreef:
__KELLY schreef:

Moeilijk he goed lezen. Het woordje soms maakt toch duidelijk dat niet over alle 16 jarige gaat Nagelbijten / Gniffelen

En nee ik ben het niet met je eens om meer uit te gaan. Ik vind het écht vreselijk. Drink zelf geen druppel en dan wordt je echt aangekeken van Koe drank is toch lekker Nagelbijten / Gniffelen uhmm nee. Verder is het een groot donker stinkend hok Nagelbijten / Gniffelen Ik voel me daar niet fijn. Je kunt elkaar amper verstaan door de muziek die er gedraaid wordt. Dus even gezellig een praatje maken met een leuke jongen zit er ook niet in. Verder zorgt de muziek ook voor van die leuke piepende oren na afloop, heel fijn Nagelbijten / Gniffelen. En het midden in de nacht gebeure snap ik ook niets van. Ga je pas om 12 uur heen, terwijl je de uren daarvoor aan het bijslapen bent om het te kunnen volhouden tot 5 uur s'ochtends. Dan denk ik als je nou gewoon om 8 uur al heen gaat kan je tegen enen weer thuis zijn en gewoon een goede nacht te gemoet gaan.

Ik heb alle respect voor mensen die wel graag uitgaan, maar mij krijg je niet (of naja bijna niet 1x per jaar- 2 jaar ofzo Clown) mee. Ga liever ergens wat drinken, zodat ik ook nog eens een leuk gesprek kan voeren. Meer ruimte heb. Geen last heb van piepende oren door de muziek. Biosje doet het ook altijd goed of gewoon wat sportiefs buiten! veel leukerder en dan ben ik ook gewoon mezelf! Dan sta ik ook veel opener tegenover andere mensen dan in een uitgaansgelegenheid.

Haha jaa en daar kan ik me echt niet in inleven Tong uitsteken ... ik heb trouwens nooit last van die piepende oren en ik drink ook niet veel (meestal 2/3 wijntjes omdat ik de volgende dag nog wel eens op wedstrijd ga en dan graag toch wel een beetje nuchter wil zijn Clown ) maar heb nooit last van dat mensen mij dan raar aankijken dat ik niet veel drink ofzo .. en slap lúllen lukt mij ook wel zonder drank Tong uitsteken
En tjaa dat van 12 tot 4 uitgaan i.p.v. van 8/9 tot 1/2 ben ik het ook niet mee eens Knipoog ... de volgende dag heb ik het vaak erg zwaar als ik er weer een beetje optijd uit moet. Maar hier wordt er iig al veel aan gedaan omdat weer terug te schroeven dus ik hoop dat, dat eens rond komt dat iedereen weer van 8/9 tot 1/2 uit gaat zoals 'vroegâh'
Maarja ieder zo zn ding maar ik zoek toch wel graag die gezelligheid op.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 18:32

Ja, maar je hoeft niet uit te gaan om een gezellige tijd te hebben. Ook een leuke man hoef je daar niet te ontmoeten. Die kan je overal tegen komen. Ik zie dus niet in waarom uitgaan noodzakelijk is om een aan een man te komen Nagelbijten / Gniffelen

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 18:56

Ik ben al 28, en heb ook nog nooit een echt vriendje gehad.
(met als extra probleem: 7.5 jaar ziek thuis, dus ik ontmoet ook geen kip).

Heb uitgaan nooit leuk gevonden. Ben wel muzikaal, ben wel atletisch, maar zodra die 2 gecombineerd moeten worden (dansen) gaat er wat fout.
En een beetje staan hossen in een rokerig warm hok vol mensen en herrie, ik zie er de lol ook totaal niet van in.
Vond het wel altijd heel erg leuk om met een groepje te gaan poolen of ergens wat te drinken, naar een concert te gaan etc.

Ooit wel 2 weken verkering gehad, maar die jongen was vooral op 1 ding uit en liep achter mijn rug om tegen zijn vrienden over mij te praten in de richting van "ze is niet eens knap". Nou, dat was wat mij betreft helemaal niet de bedoeling - dus dat was per direct uit.
(Waarna hij met zelfmoord dreigde en ik dacht "dat is mijn probleem niet").

Eerste jaar uni was er wel iemand die zei dat hij verliefd op me was, maar ik was daar zo niet-op-voorbereid dat ik dacht dat hij een grapje maakte en dus ook zo reageerde. (oeps, bedacht pas achteraf - weken later - dat hij het misschien wel meende.)
Ook een andere jongen die ik ook wel erg leuk vond, maar die redelijk ver weg woonde en niet heel duidelijk liet merken dat het wederzijds was.
Ik heb dat soort dingen gewoon niet door. (De laatste is nu getrouwd met iemand die volgens mij ook veel beter bij hem past dan ik, dus dat is wel goed zo Lachen )

Aan de ene kant zou ik best graag een vriend willen hebben, om iemand te hebben die niet vriendin/familie is, en om te weten hoe het is om echt verliefd te zijn etc. Aan de andere kant red ik me goed zo alleen, en ik ben (ziek - groot energie gebrek) ook totaal niet interessant voor iemand om als vriendin te hebben de laatste jaren. Dus, 'snel' beter worden, en dan hopen dat dat vanzelf op mijn pad komt.
Denk wel dat er voor iedereen iemand is die bij je past, de vraag is alleen hoe lang het duurt voor je hem tegenkomt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 19:54

Bij mij is het zo'n soort van vicieuze cirkel. Ik kan niet tegen veranderingen. En wanneer iemand te dicht bij mij komt te staan, dan vlucht ik weg. Want de 'hoe kan iemand míj nou leuk vinden? Ik ben vreselijk'-gedachten komen dan weer boven. Ofzo. Huilen van het lachen