ik ga lekker slapen, weltrusten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) ook last van 

Sullie97 schreef:_Tara_ schreef:Heb dit gevoel ook al een tijdje. Sinds ik in utrecht studeer is eigenlijk al het contact met vrienden in limburg verwaterd, maar ik ben nog wel ieder weekend in limburg. Maar dan zit ik dus wel altijd alleen hier (niet dat ik in Utrecht ooit uitga, meeste vriendinnen wonen nog thuis). Terwijl ik uitgaan eigenlijk niet eens echt leuk vind... Maar meer het gevoel dat je iets "mist" ofzo.
Ik heb precies hetzelfde als jij, maar ik woon dan nog wel thuis. Heel veel contacten zijn verwaterd, uitgaan vind ik niet echt leuk, maar ik mis wel "wat". Heel raar gevoel, maar ga binnenkort wel beginnen met fitnessen en badmintonnen. Hopelijk vangt dat het gevoel een beetje op!
Kijken of ik volgende periode wel op tijd ben 

En kon ook niet meer slapen.. Nou daar zit je dan

En ik trek dat ook niet echt goed meer, laat naar bed en dan weer vroeg op. Zeker als 't zo koud is, dan lig ik liever wat langer in bed. 

_Tara_ schreef:Eigenlijk is 't toch wel raar dat je een zaterdagavonddip hebt omdat je niet uitgaat. Alsof 't zo hoort dat je uit zou moeten gaan ofzo. Tenminste zo voelt 't dan voor mij soms.

Marijkjuh schreef:_Tara_ schreef:Eigenlijk is 't toch wel raar dat je een zaterdagavonddip hebt omdat je niet uitgaat. Alsof 't zo hoort dat je uit zou moeten gaan ofzo. Tenminste zo voelt 't dan voor mij soms.
Idd, het is iets wat als normaal word gezien en als je niet uitgaat word je gelijk anders aangekeken.
)