getup schreef:Nancy: Daar is iedereen het over eens! Maar dit komt een beetje door jouw vraag/opmerking (o.a.): " wat heb je aan een baan die alnog maar de helft betaalt?".
daar heb je tog ook niks/weinig aan??
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
getup schreef:Nancy: Daar is iedereen het over eens! Maar dit komt een beetje door jouw vraag/opmerking (o.a.): " wat heb je aan een baan die alnog maar de helft betaalt?".
Miracle_ schreef:heb je het hele topic wel gelezen?

Miracle_ schreef:Ja hoorIk ga gewoon fietsen naar mijn paardje.. en kijk ik voortaan ook ff bij de parttime baantjes..
Ik woon nou eenmaal in een heel klein boeren dorp, waar weinig aanbod is.. Wel in de steden er omheen gelukkig, en zodra ik een dichtbijzijnde vacature zie, grijp ik die zeker wel aan..
KiWiKo schreef:_Nancy schreef:
wat weet jij nou wat ik mee ga maken??
Daar sta jij dus volledig buiten!!
Ik heb toevallig al een geweldig paard, een full time baan én nog een krantenwijk wat alles goed betaald.
Dus wat is jouw probleem!?
joepie de poepie tut!!!!
Mijn probleem is er niet........... ik heb een minimaal DGA salaris en werk zo een 60 upw waarvan 30 uur op kantoor en de rest thuis, naast mijn huishouden en het proberen op te voeden van mijn kind.........
niks komt voor niks aanwaaien meid......... voor alles moet je offers maken, zo werkt het........

Nijn schreef:Miracle_ schreef:heb je het hele topic wel gelezen?
Ja, je loopt alleen hoog van de daken te schreeuwen dat je niet lui bent, maar werken ho maar?
Kiwiko bied je nota bene een baan aan!!!!!!
En met 8,- bruto is echt niets mis mee
Kan niet ligt op het kerkhof wil niet.......
En alleen bij dicht bijzijnde vacatures kijken? OV? Wordt in overleg met het uitzendbureau vergoed...
Misterylady schreef:Miracle_ schreef:Ja hoorIk ga gewoon fietsen naar mijn paardje.. en kijk ik voortaan ook ff bij de parttime baantjes..
Ik woon nou eenmaal in een heel klein boeren dorp, waar weinig aanbod is.. Wel in de steden er omheen gelukkig, en zodra ik een dichtbijzijnde vacature zie, grijp ik die zeker wel aan..
Misschien een tip, kijk eens op http://www.brabantwerkt.nl
Daar komen alle vacutures op te staan uit de huis-aan-huisbladen. Is heel overzichtelijk en scheelt een hoop geblader door alle krantjes.

_Nancy schreef:KiWiKo schreef:
joepie de poepie tut!!!!
Mijn probleem is er niet........... ik heb een minimaal DGA salaris en werk zo een 60 upw waarvan 30 uur op kantoor en de rest thuis, naast mijn huishouden en het proberen op te voeden van mijn kind.........
niks komt voor niks aanwaaien meid......... voor alles moet je offers maken, zo werkt het........
Doe ff gezond..![]()
ik heb ook niet gezegt dat t komt aanwaaien..
En ook niet gezegt dat je geen offers moet maken..
Dat zijn jouw woorden..
misschien moet je je eigen posts eens teruglezen
Nijn schreef:Je hebt inderdaad een ongeluk gehad maar bent in staat om te werken, vandaar dat ik die uitkering dan niet begrijp?
En 18 jaar? Dan ben je lekker goedkoop, mag je een gat in de lucht springen als je 8,- krijgt en liggen de banen voor het oprapen...
Miracle_ schreef:lekker goedkoop? nouja zeg wat weet jij nou van mij?
. _Nancy schreef:Volgens mij ben jij dan goed scheel

Nijn schreef:Wat zou ik dan van jou persoonlijk moeten weten dat ik kan constateren dat je opeens geen goedkope kracht kunt zijn voor in een kas/callcenter etc?
Cayenne schreef:_Nancy schreef:Volgens mij ben jij dan goed scheel
Het mag ook wel wat vriendelijker zeg
Op 18-jarige leeftijd ben je idd goedkoper (dus aantrekkelijk als werkkracht zijnde) voor een baas dan als bijv. een 25-jarige.

Nijn schreef:Je hebt inderdaad een ongeluk gehad maar bent in staat om te werken, vandaar dat ik die uitkering dan niet begrijp?
En 18 jaar? Dan ben je lekker goedkoop, mag je een gat in de lucht springen als je 8,- krijgt en liggen de banen voor het oprapen...
Miracle_ schreef:Nijn schreef:Je hebt inderdaad een ongeluk gehad maar bent in staat om te werken, vandaar dat ik die uitkering dan niet begrijp?
heb je mij zien zeuren om die 8 euro?
EDIT.
_Nancy schreef:Volgens mij ben jij dan goed scheel

KiWiKo schreef:_Nancy schreef:Volgens mij ben jij dan goed scheel
ik zou als ik jou was wat meer leven naar je onderschrift![]()
![]()
ik wil wel werken maar het moet een mooi baantje zijn en naar mij toe komen en goed betalen blablabla...
en ik moet zeggen na die "dip" heb ik nooit meer zonder werk gezeten en ook nooit geld tekort gehad