Met de trein..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Met de trein..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 23:37

"Willen de reizigers die op spoor vier de Intercity hebben gepakt hem a.u.b. terug zetten, we hebben hem hard nodig"

Huilen van het lachen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 23:39

Dat is er eentje in Finkersstijl, die kwam ooit met:

'Op de Afsluitdijk is een caravan van de weg geblazen. 67 mensen konden worden gearresteerd.'

Clown

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 23:42

En in het Engels werden alle vooroordelen over Nederland als Narcostaat bevestigd met:
"Welcome to Holland. ... We wish you a happy trip".

Haha!

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 23:42

Zo'n omroepbericht maakt altijd een hoop goed Haha!.

Wie van jullie is er weleens in Berlijn geweest? Dat station is echt zo bizar groot.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 23:53

Nope nooit geweest, ik wil er wel een keer heen Lachen

Ik ga morgen echt een schrift zoeken, leeg, om mee te nemen in de trein en alle grappige dingen die ik meemaak (en in mn afgelopen 2 jaar heb meegemaakt) op te schrijven *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 23:55

"Dames en Heren, wegens gladde rails glijdt mijn bed eerder mijn slaapkamer binnen dan verwacht. Dat houdt in dat jullie morgen weer van mijn stralende aanwezigheid kunnen genieten."

Haha! Oftewel ik ga slapen Clown

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 00:03

He Karin, ik zie die van jou staan Haha!.

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 00:08

's Maandags rond twaalf uur in de sneltrein de volgende uitspraak van de ene conducteur tegen de andere: "Kijk al die studenten nou. Eerst het hele weekend de kast leeg vreten bij moeder, op maandagochtend flink uitslapen, en vervolgens tegen twaalven toch maar eens naar college gaan."
Natuurlijk reageerde daar een van de studenten verdedigend op. Eenmaal buiten de trein zei deze conducteur tegen de andere: "Er is er altijd wel eentje die hapt.".

Geweldig. *LOL*

Haha, ik en een vriendin amuseren ons goed met die quotes. Vork

Toch ga ik ook maar slapen, morgen weer een dag. Tong uitsteken

Truste!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 01:40

Unwritten schreef:
Whaha, ik hou van stom toeval Haha!

Haha deze dan:
In Hoorn brandde in het voorste treinstel geen licht, maar ondanks dat het daar donker was (half acht 's ochtends in januari) ging er toch een grote hoeveelheid mensen zitten. In Obdam aangekomen zegt de HC heel zachtjes: "Goedemorgen we zijn nu in Obdam en voor de mensen in het voorste treinstel ik doe nu de lichtjes aan", en vervolgens keihard: "Wake up the sun is shining!!!"

Huilen van het lachen

vriendin vertelde een keer, dat ze in de trein zat, en dat de conducteur vrij hard iets om begon te roepen..
en vervolgens, fluisterend de boodschap herhaalde : "en dit is voor de mensen in de stilte coupe's ... "
hahaha

of een keer een conducteur die ons op t hart drukte om al onze bezittingen mee te nemen, maar als we dan toch iets lieten liggen, dan liever iets waardevols..daar hadden ze tenminste nog wat aan Tong uitsteken

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 01:48

Omg die site is echt geweldig. Volgens mij is er ook een boekje van Ja

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 03:48

Inoterry zag ik nou dat er laatst een koploper station Vlissingen binnen reed? Zo ja, sinds wanneer is dat? Nog noooit gezien.

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 13:07

Die quotes zijn helemaal geweldig Haha!

Straks gaan ze weer aan het spoor werken. Alleen dat is al een reden om weer week-OV te nemen, want ik ben al dat gewerk inmiddels wel beu. Straks weer een uur vertraging Dromen

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 13:32

_Marjon_ schreef:
Inoterry zag ik nou dat er laatst een koploper station Vlissingen binnen reed? Zo ja, sinds wanneer is dat? Nog noooit gezien.

Dat klopt helemaal. Er word, sinds vorige week, 1 keer per dag de stopper heen en terug met een koploper gereden. Ik heb hem zelf ook al gehad afeglopen donderdag. En ik moet zeggen dat ik even verbaasd met mijn ogen heb staan knipperen, er is namelijk geen machinist uit Roosendaal of Vlissingen die er meer mag rijden. Daarom hebben ze er speciaal een dienst uit Rotterdam voor gesteld ROFL .

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 13:33

Misser schreef:
Zo'n omroepbericht maakt altijd een hoop goed Haha!.

Wie van jullie is er weleens in Berlijn geweest? Dat station is echt zo bizar groot.

Ik!
Dat is idd echt té groot. Nagelbijten / Gniffelen
Wel gaaf gebouw, als je er voor staat.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 13:43

"Dames en heren, wij naderen Utrecht CS. Deze trein kan en zal niet verder rijden. U wordt allen dan ook vriendelijk verzocht uit te stappen. En denkt u bij het verlaten van de trein: 'De trein is zo gek nog niet'".

Huilen van het lachen

Leest zo af en toe stiekem mee, het zou een uitspraak van loesje kunnen zijn,

edit: ... Denkt u bij het verlaten van de trein aan uw bagage...en het afstapje......"

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 13:54

Ik roep op eindpunten altijd om:"u word vriendelijk verzocht de trein vriendelijk te verlaten". Komt er een keer een man heel boos naar me toe dat ik de mensen niet kan verplichten de trein vriendelijk te verlaten Verward .

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 13:58

Wat een onzin, en je verplicht de mensen er niet eens toe, je verzoekt ze vriendelijk Lachen

Trouwens, ik vind dat iedereen de trein vriendelijk moet verlaten. (ziet al een hele hoop mensen zich onvriendelijk de trein uitwurmen ROFL )

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 14:02

Dat zij ik ook al tegen hem. Maar het eindigde er mee dat hij een klacht ging indienen en dat ik er meer van zou horen. Stuk chagerijn Koe . Natuurlijk heb ik er nooit meer wat van gehoord Tong uitsteken .

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 14:36

Van omroephumor:

Twee conducteurs komen de coupe binnen: "Hier zijn de knippendales!!"

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 14:49

Wat gebeurt er als je blijft zitten in de trein, als die op de eindbestemming is?

vivalavida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 14:54

Wie van jullie gaat er wel eens 's avonds met de trein?
en dan ook gewoon in je eentje?
ik moet donderdag namelijk om 8 of 9 uur nog met de trein van zwolle naar steenwijk, en zie dat nog niet heel erg zitten in mijn eentje of valt dat allemaal wel mee? Clown

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 15:08

Ik moest voorheen elke week om 22:00 alleen met de trein maar dat viel allemaal reuze mee. Zorg gewoon dat je in een coupe gaat zitten waar meer (oudere) mensen zitten. Lachen

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 16:06

haha omroephumor, ik lig de hele middag al dubbel om de quotes ROFL

"Passagierende machinist gaat in een coupé bij de reizigers zitten: "Ik kom maar hier zitten. Het is buiten zo mistig, ik zie toch niets."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 16:22

Ik ga gerust savonds met de trein van 9 uur half 10 vanuit groningen terug naar Rotterdam Ja gaat prima Lachen

Dames, er is een storing bij Woerden die pas vannacht verholpen is, en er ligt nog steeds een trein omver bij Amsterdam, hoe ga ik op stage komen morgen Haha!

En omroephumor is zo leuk ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 16:22

Hadden jullie Karins link naar alle spoorafkortingen nog gezien gisteren? Lachen