Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sjorsie schreef:Iedereen duimt voor je Romaan!
Shanna16 schreef:Ja goed plan, gelijk een meeting, Yellowfish erbij dan weet ze gelijk wie al die duimendraaiers waren
Splash_ schreef:Shanna16 schreef:Ja goed plan, gelijk een meeting, Yellowfish erbij dan weet ze gelijk wie al die duimendraaiers waren
Goed plan! Dat moeten we misschien eens doen als alles achter de rug is. Ik sms haar morgen even, of ze wil dat ik haar even kom opvrolijken. Vandaag voelde ze zich nog niet lekker, en mijn puppy is vandaag geopereerd, dus misschien morgen
WildWings schreef:Oh wat fijn dat de koorts nu toch over is, ik duim ook heel hard mee dat, dat zo blijft en dat Romaan gauw weer naar huis kan![]()
(Samantha, wat is er met je puppy dan? Niets heel ergs hopelijk?)
Laura24 schreef:WildWings schreef:Oh wat fijn dat de koorts nu toch over is, ik duim ook heel hard mee dat, dat zo blijft en dat Romaan gauw weer naar huis kan![]()
(Samantha, wat is er met je puppy dan? Niets heel ergs hopelijk?)
Euhm, volgens mij loop je achter? Of doe ik dat? Laatste bericht op weblog zegt in ieder geval dat koorts weer terug is...
Splash_ schreef:De koorts is inmiddels wel gedaald, dus duimen allemaal dat het wegblijft en dat ze over ongeveer 2 dagen lekker naar huis kan
Laura24 schreef:Ok, dan loop ik dus achter![]()