Welke kleuren/kleurenpalet heb jij in huis?
LWDaisy schreef:Ik heb het kleurenpallet van een kleurenblinde in mijn huis
Boeken: altijd welkom. Maar Santa, vraag dan voor de zekerheid (anoniem) mijn lijstje.. Ik heb ruim 1000 boeken in mijn kast staan
geloof dat ik hier quote om zeep heb geholpen

Dat is handig, alles past dus!
Beetje deze tinten, zjin foto's van oude huis, maar alles is meeverhuisd zo ongveer.

En nieuwe huis in wording

Linnie050 schreef:
Wat vinden jullie van bad en douche spullen of bv bodylotion.
Hebben jullie een bad?
Bad wordt er nog uitgesloopt, is zo goed als vergaan en voor de komende 20 jaar genoeg douchespullen

Zertab schreef:Ik gooi er nog een vraag in, als dat mag
Mag er een boek in je pakket zitten? En zo ja, welk genre?
Vroeger las ik bergen boeken, nu nietmeer, helaas. Dus boek, nee.
@Stal-Fore, wauw, dat uitzicht

Steenbok12 schreef:Hoeveel hints stoppen jullie in de doos om te raden? Dit is mijn eerste keer haha
Nou voor mji moeten ze dannog al wat hints erin stoppen

@Banjer, wauw, da's gave krabpaal! dat is gewoon een woontoren!
Maten, zjin bij mij best kansloos, ben 1.87 lang, dus alles met lange mouwen en pijpen is doorgaans standaard te kort, maar ongeveel L en voeten, grote maat 42, maar hoef geen kleding heb al te veel.
muziek, heb ik niks mee, sorry..

temu, action, shein, whatever, zeeman, wibra, prima. zeker voor zoiets als SSS, anders best lastig leuk iets samen te stellen.
iets met fjorden is hier uiteraard altijd welkom.
als ik me meeehhh, voel, kruipweg in het donker, slik hand pillen en er komt wel hond bji je liggen of kat

Neonlight schreef:Lievelingsdier.....voor te houden toch wel hond en paard. Maar van de wilde dieren de egeltjes.
Die zjin ook wel mega schattig, bji oude huis zat snotterende egel, die ook nog 3 kinders bleek te hebben, is naar de egelopvang, maar zooooo, schattig.

Mjin lievelingsdier is hond, snel gevolgd door paard, kat en rat (de tamme uiteraard) van de huisdieren.
@miccamaaike, wat jammer dat de hond niet meer bji jullie woont.
@8nnemiek, ah dat is rot, dat Faizah niet goed gaat, beterschap en hoop dat ze niet te vaak benauwd is en er tohc nog is na de feestdagen. sterkte

geurkaarsen, hmm, lastig, veel zjin er niet oke voor hond of kat...en hier lopen 2 honden en 1 kat, om nog maar neit te spreken over de brandstichtneigingen van mjin kat, die bij vlammetjes altjid meteen staart of zo erin weet te steken. En wierook vind ik te...
@Detroit, wat een super lief kaartje.
@Fransje, knappe Krum hoor, maatje puber.
@hahahatsjoe,

dieseltje09 schreef:Iemand zei Disney?? Dit vind ik dan weer wel echt humor! Al is dat niet echt binnen het SS budget :p
[ Afbeelding ]
Hmm keukenspullen niet echt nodig maar een leuke houten snijplank bv vind ik wel echt leuk om aan de “verzameling” toe te voegen!
V dat merk hebben ze nu ook een fjord als pluchepaard, maar valt ook totaal buiten SSS budget en sowieso buiten welk budget dan ook voor iets voor de "leuk".

Krtek schreef:En wat vinden jullie van dingen voor in de tuin? Ik hou echt van planten en bloembollen. Of iets voor de vogels bijvoorbeeld.
Mits niet giftig voor hond en kat en paard

Egels heb ik hier niet kunnen ahctertuin en zijkant niet in, voor loopt weg.. Bij oude huis had ik ze wel, hier ook nog nul gespot.
ben op blz 62... pfftttt, ben er bijna