Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:11

Weekvraag week 40
Welke kleuren/kleurenpalet heb jij in huis?
LWDaisy schreef:
Ik heb het kleurenpallet van een kleurenblinde in mijn huis :')
Boeken: altijd welkom. Maar Santa, vraag dan voor de zekerheid (anoniem) mijn lijstje.. Ik heb ruim 1000 boeken in mijn kast staan :')

geloof dat ik hier quote om zeep heb geholpen :+ :+
Dat is handig, alles past dus!

Beetje deze tinten, zjin foto's van oude huis, maar alles is meeverhuisd zo ongveer.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nieuwe huis in wording
Afbeelding

Linnie050 schreef:
Wat vinden jullie van bad en douche spullen of bv bodylotion.
Hebben jullie een bad?
Bad wordt er nog uitgesloopt, is zo goed als vergaan en voor de komende 20 jaar genoeg douchespullen :+

Zertab schreef:
Ik gooi er nog een vraag in, als dat mag :)
Mag er een boek in je pakket zitten? En zo ja, welk genre?

Vroeger las ik bergen boeken, nu nietmeer, helaas. Dus boek, nee.

@Stal-Fore, wauw, dat uitzicht <3, en vind dat groen blauw wel heel mooi zeker bij die bank.

Steenbok12 schreef:
Hoeveel hints stoppen jullie in de doos om te raden? Dit is mijn eerste keer haha :')

Nou voor mji moeten ze dannog al wat hints erin stoppen :+ anders raad ik het nooit :')

@Banjer, wauw, da's gave krabpaal! dat is gewoon een woontoren!

Maten, zjin bij mij best kansloos, ben 1.87 lang, dus alles met lange mouwen en pijpen is doorgaans standaard te kort, maar ongeveel L en voeten, grote maat 42, maar hoef geen kleding heb al te veel.

muziek, heb ik niks mee, sorry.. :') ik ben slecht lootje

temu, action, shein, whatever, zeeman, wibra, prima. zeker voor zoiets als SSS, anders best lastig leuk iets samen te stellen.

iets met fjorden is hier uiteraard altijd welkom.

als ik me meeehhh, voel, kruipweg in het donker, slik hand pillen en er komt wel hond bji je liggen of kat :Z ...En dan hopen dat het snel weer morgen is En anders kan je nog in de tuin, pony gaan knuffelen.

Neonlight schreef:
Lievelingsdier.....voor te houden toch wel hond en paard. Maar van de wilde dieren de egeltjes. <3

Die zjin ook wel mega schattig, bji oude huis zat snotterende egel, die ook nog 3 kinders bleek te hebben, is naar de egelopvang, maar zooooo, schattig.
Afbeelding

Mjin lievelingsdier is hond, snel gevolgd door paard, kat en rat (de tamme uiteraard) van de huisdieren.

@miccamaaike, wat jammer dat de hond niet meer bji jullie woont.

@8nnemiek, ah dat is rot, dat Faizah niet goed gaat, beterschap en hoop dat ze niet te vaak benauwd is en er tohc nog is na de feestdagen. sterkte :(:) , kost je inderdaad bergen grijzeharen en jaren van je leven als ze wat mankeren.

geurkaarsen, hmm, lastig, veel zjin er niet oke voor hond of kat...en hier lopen 2 honden en 1 kat, om nog maar neit te spreken over de brandstichtneigingen van mjin kat, die bij vlammetjes altjid meteen staart of zo erin weet te steken. En wierook vind ik te...

@Detroit, wat een super lief kaartje.

@Fransje, knappe Krum hoor, maatje puber.

@hahahatsjoe, :(:) , virtuele knuffel voor jou dan!!!

dieseltje09 schreef:
Iemand zei Disney?? Dit vind ik dan weer wel echt humor! Al is dat niet echt binnen het SS budget :p

[ Afbeelding ]

Hmm keukenspullen niet echt nodig maar een leuke houten snijplank bv vind ik wel echt leuk om aan de “verzameling” toe te voegen!

V dat merk hebben ze nu ook een fjord als pluchepaard, maar valt ook totaal buiten SSS budget en sowieso buiten welk budget dan ook voor iets voor de "leuk". :+

Krtek schreef:
En wat vinden jullie van dingen voor in de tuin? Ik hou echt van planten en bloembollen. Of iets voor de vogels bijvoorbeeld.

Mits niet giftig voor hond en kat en paard :+ Daar gaat het lijstje, oh wahct, bijzondere zonnebloemen zaadjes bv van die donker rode of zo!
Egels heb ik hier niet kunnen ahctertuin en zijkant niet in, voor loopt weg.. Bij oude huis had ik ze wel, hier ook nog nul gespot.

ben op blz 62... pfftttt, ben er bijna :')

Charaz

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:18

Iets voor de tuin zoals bloembollen of voor de vogels (of eekhoorns of egels) wordt hier ook gewaardeerd.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:50

keuken gerei, nee, heb van alles van mijn vader geerfd en die had het 3 dubbel en ik had meeste zelf ook al en kook nauweljiks.

Weekvraag week 41
Hoe ziet voor jou een gezellige avond eruit? Met wie ben je, waar ben je en wat doe je?
[/quote]
Gewoon thuis met bakken thee bjikletsen is eigenljik nog het meest favoriet.... Of met hondjes wandelen. En liefst niet avonden, maar overdag, 's avonds ben ik doorgaans gesloopt en neit meer leuk :')
En als het perse avond moet zijn, onder kleedje met warm chocomelkje met honden erbij en kat tv kjiken en zo in slaap vallen. :')

KMris, wat lief dat kaartje.

dieseltje09 schreef:
Ik misschien ook wel een leuke vraag, als ik jou wakker moet maken in de midden van de nacht met jou lievelingseten wat zou dat dan zijn?

Ik neig zelf dan naar zelfgemaakte spareribs, daar kan ik echt me compleet ziek aan eten :')

pannekoeken, goed ijs :') , maar liever slaap ik, slaap tohc al slecht, mocht ik tohc al wakker zijn dan kan ik nog wel meer eten opnoemen :Y) dat ik dan wel lust.

Bienotje schreef:
Zo'n doorizhtig foto huisje aan het raam lijkt mij ook leuk! Ik heb hier een soort pergola met staaldraad hekwerk ertussen in de tuin. Evt tuinlampjes, vogelhuisjes of versiering die daaraan gehangen kunnen worden is ook welkom :-)

Heb zo'n raamklever, gaan die snertvogeltjes nooit eten in halen :( wel in alle andere dingen :')

@Dieseltje09, leuk!! succes met leren haken :+

Ineke2 schreef:
Ik reageer alles op mijn telefoon trouwens. Dat argument vind ik best vreemd als dat weer eens tevoorschijn komt :')

Met mjin telefoon wordt het bji mij ook niet veel, te oud voor denk ik, moet daar mjin laptop voor uitgraven. :o

kolokithakia tiganita
Gebakken courgettes.
Dank u voor de vertaling :+ Germie.

@Nala, gaaf of road crossen! had ik vroeger ook wel eens willen doen.

@Jolien, gefeliciteerd met je sleutel!!

Citaat:
Ik vind die levensechte poppen toch altijd een beetje eng. :=
Vind wel dat je supergoed werk doet, werkse!

Ik had dat dus ook niet door!

Heerljik omte lezen dat er meer mensen denken dat ze inactieve lootjes zjin, maakt dat ik me wat minder rot voel dat ik zo weinig heb gereageerd. :')

Bakmixen, ik kan totaal niet koken of bakken (echt kansloos), behalve dat ik super leljike maar lekkere appeltaart kan bakken :+ maar nu niet, oven hier is stuk.. pingt alleen nog maar... dus bak voorlopig neits, zit niet in budget, nieuwe combi oven/magnetron.

@candalisa, succes met je examen straks, wel superleuk om voor te leren ljikt me. En escaperoom voor honden organiseren is ook super tof.

Jeeehhhh, ik ben bij.. probeer beter lootje te zijn, oude huis is in ieder geval verkoopklaar, zal volgende week wel op funda komen denk ik of begin week erna.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:57

Om een of andere reden wordt dit topic eens in de week ontstipt ofzo. Was hem alweer kwijt :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:59

Ik ben ook geen bakker. Een cake kan ik nog wel, maar neem ik al niet vaak de tijd voor.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:01

Ik sta in de keuken om te koken omdat we eten moeten hebben. _O-
Dus voor mij hoeft er ook echt geen speciaal keukenspul in, behalve een robot die voor mij die taak kan overnemen. :+

Ik heb geen bad meer |(
Douche met shampoo zonder sulfaten, maar een lekker zeepje voor mijn lijf mag wel hoor. Neem ik die mee naar Bulgarije in april.

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:21

Een gezellige avond kan voor mij van alles zijn, thuis met mijn gezin of op pad met vriendinnen. Ik neig wel naar het knusse, ben zeker geen feestbeest.

Je mag me wakker maken voor chocola, alleen zo jammer van de suiker :+ .

Bakken vind ik leuk maar doe ik te weinig. We maken nu met een groepje collega’s om de beurt wel regelmatig wat lekkers voor bij de koffie op maandagochtend, de enige ochtend dat we als parttimers er ook allemaal zijn.
Koken is vaak meer moeten dan leuk door tijdsgebrek… Al vind ik het ook wel leuk.

We hebben een tuin, wat lekkers voor de vogeltjes is zeker welkom! Egeltjes zien we een enkele keer.

Wat ik nog zat te denken, ik vind kleuren ook leuk maar het kartonnetje van mijn kleurpotloden is overleden en de oude etuis die ik nog heb zijn uit mijn middelbare school tijd :o

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:34

Weekvraag 41; een gezellige avond heb ik toch het liefste gewoon thuis op de bank, wat lekkers erbij en evt met een vriendin lekker filmpje kijken

Ik was net aan het douchen en bedacht me nog een top; een masker uit een tube. Heerlijk
En de jongste vind boekjes helemaal fantastisch. Dus mocht mijn Santa nog leuke kartonnen boekjes in de kringloop vinden…

Ik heb al een leuke doos gescoord! Binnenpretje :')

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:44

Hier ook een boekjes fan! Bobbi, nijntje, Dikkie Dik, maar eigenlijk alles wel!

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:51

Ik heb ook al een leuk gevulde tas staan en een rol kerst inpak papier :):)

Begint al wat vorm te krijgen zo.
Ik heb zo'n huisje aan mijn raam hangen met voer. Ben benieuwd of ze durven te komen. M'n voeder paal valt steeds om met de storm. :')

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:05

Ik bakte vroeger veel!
Paardenkoekjes, chocolade- en suikerbrood, challah, cake, ...

Maar ik heb er helaas echt geen tijd meer voor :')

Sjolvir haha ja alles past inderdaad, zo kan je het ook bekijken :D

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:22

Ohh sommige zijn echt snel.
Ik heb pas 1 cadeautje :o wel al een doos en flink na het denken over een hint.
Morgen ga ik eindelijk weer eens naar een kringloop, misschien kom ik daar nog wel iets leuks tegen :D

Wat zouden jullie er trouwens van vinden als je iets van kerst versiering in je pakket zou krijgen?

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:31

Afbeelding

Hier staat de doos ook al klaar!
Maar mn man maakte al weer een doos in een doos grapje, omdat Freya er net in zat.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:35

Wow voor m'n gevoel zijn sommigen van jullie al klaar met hun pakket en moet ik nog beginnen. := Heb al wel een idee voor een hint en voor dingen die ik wil gaan kopen.

Kerst versiering is zeker welkom! Voor in de boom liefst in de kleur paars of goud, dat zijn de kleuren die w altijd hebben.
Iets om neer te zetten o.i.d. is ook zeker welkom, hartstikke leuk!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:40

Sorry lieve santa. Ik kreeg al (terecht) op mijn kop.

Het is een beetje chaos bij ons en in mijn hoofd :=

Even de week vragen en dan probeer ik weer wat bij de lezen.

Ons kleuren pallet is groen, beetje van dat oude groen, met oud roze en hier en daar wat oker geel.

Mijn ideale avond. Oef. Ik kan niet kiezen haha.
Soms alleen. Want ik kan heel goed alleen zijn :o
Ik vind het heerlijk om voor de houtkachel een boekje te lezen, een puzzel te leggen, te tekenen, maar ik word ook blij van een serietje, of lekker rommelen in huis als in ruimtes leuker maken. Dus niet enkel opruimen haha.

Lekker kopje thee of warme choco erbij.
En qua gezelschap mijn partner en de poes op schoot :D

Maar wat ik ook heel graag doe is spelletjes met een groepje mensen. Daar kan ik intens van genieten.

Of gewoon lekker sporten ook heerlijk, hardlopen, body balance, paardrijden. Lekker!

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:41

We hebben ook nog 2 maanden, ik vind het leuk om om mee heen te kijken, maar vind het ook leuk om dit te verspreiden en de info die nog komt te gebruiken. Beetje sprokkelen, aanbiedingen in de gaten houden, om me heen kijken als ik ergens ben en juist eens ergens naar binnen waar ik anders niet kom.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:49

Hier zijn trouwens leesboekjes (voor groep 3) ook een hele grote top. We kijken regelmatig bij de kringloop voor Avi start boekjes.

Ook puzzelen is een grote top. Voor zowel mijzelf als onze oudste dochter (5).
We hadden een puzzel van 200 stukjes meegenomen op vakantie. (We zijn nu een paar daagjes in de Ardennen heerlijk)

Meer die puzzle had ze in een paar uur af. Ik denk daar is ze de week wel zoet mee :')

Dus gister nog maar een gehaald haha.

Afbeelding
Maar die gaat ook best hard _O-

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:18

KM_Ris schreef:
Wat zouden jullie er trouwens van vinden als je iets van kerst versiering in je pakket zou krijgen?

Een Kerstboom hebben wij nooit in huis. Dat zie ik namelijk nog wel fout gaan met onze kat. Versiering voor in de boom hoeft dus niet. Verder hebben we eigenlijk nooit echt Kerstversiering. Alleen Kerstboompjes in verschillende maten en materialen vind ik nog wel leuk. Laatst bij de Action nog een porseleinen variant gehaald. *klik*

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:28

Ik lees iets over kerst versieringen in het pakket. Daar maak je me niet blij mee :o

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:31

Ik heb geen boom en nu met de pup gaat die er ook niet komen :')
Leuke ledlampjes ofzo zijn wel welkom :)

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:40

Ik ben ook niet zo van de kerstspullen sorry!

En ik ben trouwens echt verzot op chocolade. Maar chocolade cake, taart, pudding daar hou ik echt niet van _O-

Mocht mijn Santa een fokker zijn of mss een boek over drachtige merries/veulens wat dan ook tegen komen bij de kringloop.

Alle tips zijn welkom.
Mijn merrie is vorige week nog steeds drachtig gescand. Super blij mee *\o/* maar ondertussen vind ik het ook dood eng.

Ik heb namelijk 0,0 ervaring maarja ze kwam nu eenmaal met pakketje in haar buik bij ons. :=

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:53

_AB_ schreef:
Hier ook een boekjes fan! Bobbi, nijntje, Dikkie Dik, maar eigenlijk alles wel!

Leuk boekje van nijntje zal het hier ook goed doen! Dikkie dik vind ik persoonlijk geen leuke kat :') heb het 365 verhalen boek liggen maar stiekem is het gewoon een nare pestkop die bang is voor zijn eigen schaduw kat := _O-
Nee ik ben geen kattenliefhebber :+

Oow en kerst ik HOU van kerst! {:)

Afbeelding

Maffe ballen voor de boom, iets voor in het dorp, en gnomes ik hou er van!
Laatst bijgewerkt door dieseltje09 op Gisteren, 23:19, in het totaal 2 keer bewerkt

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:55

Saul, mocht je daarvoor niets in je pakket krijgen mag je het boek Paardenfokkerij van Paul de Vries wel van me lenen. :)

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:02

ik ben ook nog niet aan de koop geslagen, eerst mijn lootje even goed observeren :D

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:17

Ik zag net bij de action een fleece kerst thema deken. Ik vind die erg leuk! ook vooral met die zachte witte voering aan de binnenkant! vooral die met koekmannetje vind ik erg leuk.

Verder heb ik voor in de kerstboom allemaal verschillende soorten kerstballen, meestal heeft elke bal zijn eigen verhaal of jaar wanneer ik hem heb gekregen.

En ik ben dol op takkie!