Black friday 2024!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 20:13

tirzasarah10 schreef:
Zijn er ook nog mensen die nog steeds geen geld van ariat hebben ontvangen? Ik kreeg op 18 december een mail dat ze binnen 3-5werkdagen mijn geld zouden terug storten maar nog niks ontvangen. Nou met de feestdagen er tussen kan ik wel begrip voor hebben maar zit ondertussen al vanaf eind november te wachten op mijn geld.. volgend jaar stuur ik pas retour als de gekte iets minder is.

Ik had 20 november iets retour gestuurd, dat was 29 november bij hun aangekomen. Nooit iets van gehoord. Ik heb gisteren maar eens gebeld en vandaag had ik het geld op mijn rekening.
Super behulpzame klantenservice! Wel in het Engels uiteraard.
De dame gaf aan dat ze systeem problemen hebben gehad.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 22:23

Pallatin schreef:
Heel mooi Manic! Wat kostte zo’n dekje nou met korting? :D (Als je t wil delen hoor)

Ik heb even contact gezocht met Hypostore en het is geregeld; morgen komen de beschermers. Ik hoop zo dat deze wel passen!

Met 30% code kwamen ze op ongeveer EUR86/94 met bont voor en achter en 2 of 3 sierkoorden.

Als je bont aan de onderkant doet wordt het wel snel duurder.

Volgens mij heeft Hypostore rond Pasen ook altijd 25% :D

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-25 11:35

manic schreef:
Pallatin schreef:
Heel mooi Manic! Wat kostte zo’n dekje nou met korting? :D (Als je t wil delen hoor)

Ik heb even contact gezocht met Hypostore en het is geregeld; morgen komen de beschermers. Ik hoop zo dat deze wel passen!

Met 30% code kwamen ze op ongeveer EUR86/94 met bont voor en achter en 2 of 3 sierkoorden.

Als je bont aan de onderkant doet wordt het wel snel duurder.

Volgens mij heeft Hypostore rond Pasen ook altijd 25% :D

Ik heb een custom dekje van mattes met bont aan de onderkant want had toen een leen zadel en daar paste het wel onder, onder mn huidige zadel is het te krap, maar dan kan zo’n sierrand wel natuurlijk! Komt het bont aan de achterkant wel tot op de ruggengraat? Of ligt t er op? Ook bij mijn paard wil dat randje wel eens schuren van een gewoon dekje. Heb 1 Lemieux sensitive voor die dagen

Ania

Re: Black friday 2024!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 14:11

Ik heb 10 december Hooks retour gestuurd, via DPD weet ik dat ze het 16 december hebben ontvangen.
Inmiddels 2 mails verder maar nog steeds niks van ze gehoord en mijn retouren zijn ook niet verwerkt :(

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 19:16

De feestdagen zitten er wel tussen natuurlijk. Al vind ik het wel heel lang, Kramer heb ik mijn geld al van terug en dat heb ik op 21 december opgestuurd. Maar geen idee of Hooks dicht was tussen kerst en oud en nieuw?

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-25 20:39

Zijn er nog meer mensen waarvan de Ariat retour nog niet aangekomen is. Ik heb hem 12dec verstuurd, laatste actie in de track and trace is 29dec waarbij staat retourzending gesorteerd, wordt overgedragen aan afzender. Baal hier wel een beetje van, ik had hem al later teruggestuurd ivm drukte en dan lijkt hij alsnog ergens te blijven hangen.
Ik heb ariat inmiddels ook gecontacteerd. Wordt hier altijd een beetje zenuwachtig van.
edit: volgens postnl 29dec bij ariat afgeleverd. Dat is al een geruststelling :D

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-25 11:30

Cemlys schreef:
Zijn er nog meer mensen waarvan de Ariat retour nog niet aangekomen is. Ik heb hem 12dec verstuurd, laatste actie in de track and trace is 29dec waarbij staat retourzending gesorteerd, wordt overgedragen aan afzender. Baal hier wel een beetje van, ik had hem al later teruggestuurd ivm drukte en dan lijkt hij alsnog ergens te blijven hangen.
Ik heb ariat inmiddels ook gecontacteerd. Wordt hier altijd een beetje zenuwachtig van.
edit: volgens postnl 29dec bij ariat afgeleverd. Dat is al een geruststelling :D

Als je iets terug kijk zie je dat ik ook sinds 18 december op mijn geld wacht. Ze gaven toen aan dat het binnen 3-5 werkdagen terug gestort zou worden, ik heb nog niks binnen. Iemand anders heeft het na 3 boze mailtjes en een belletje terug. Ik ben nu ziek maar ga als ik mij even iets beter voel bellen. Helemaal klaar mee.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-25 07:23

Ik heb gelijk Ariat gemaild en ze hebben gelijk bevestigd dat ze het binnen hadden en het bedrag is onmiddellijk aangepast. Ik had via achteraf betalen betaald. Het is gelukkig al opgelost dus. Ik denk dat ze door alle drukte heel veel achterstand hebben

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-25 11:11

Cemlys schreef:
Ik heb gelijk Ariat gemaild en ze hebben gelijk bevestigd dat ze het binnen hadden en het bedrag is onmiddellijk aangepast. Ik had via achteraf betalen betaald. Het is gelukkig al opgelost dus. Ik denk dat ze door alle drukte heel veel achterstand hebben

Drukte is prima maar wacht nu vanaf 27 november.. als ik er ooit nog bestel doe ik idd wel achteraf betalen.

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-25 11:15

Hier is de retour aan Ariat vlekkeloos verlopen, ondanks een falend verzendlabel.

Ik had twee aparte retouren, omdat ik iets had bijbesteld wat ten tijde van de eerste bestelling niet op voorraad was. Daar kon de scanner bij het pakketpunt blijkbaar niet mee dealen, in plaats van dat er een verzendlabel + verzendbewijs uit rolde na het scannen van de eerste code, kwam er alleen een verzendlabel en het verzendbewijs kwam pas na het scannen van de tweede code, waarvan dan weer geen verzendlabel eruit rolde, dus ze hebben het op een nieuw (gratis ivm antwoordnr) label gezet. Gelukkig had ik twee pakketjes, daardoor zag ik dat op het wel gelukte label het retourordernr geschreven stond met nog wat extra cijfers. Gelukkig had ik deze bij het aanmelden van de retouren gescreenshot en konden we in hetzelfde format dat nummer er los bij opschrijven waar dat ontbrak (en anders had de paklijst ook nog wel in het pakket gezeten, dus dan waren ze er bij Ariat hopelijk ook wel uitgekomen).

30 december weggebracht, 3 januari is het bezorgd, vandaag 9 januari heb ik bevestiging van de verwerking en zo te zien is het ook al teruggestort (ondanks dat ik twee verschillende betaalmethoden heb gebruikt). Dus ik persoonlijk herken de drama bij Ariat niet.

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-25 09:01

Ik heb 1,5 maand geleden Hooks gemaild, en 3 weken geleden. Uiteindelijk deze week reactie gekregen.
Ik had de fairfield set besteld en miste de hals ervan. Oplossing: ze sturen een nieuwe set op en ik moet de andere set maar terug sturen. De nieuwe set kreeg ik meteen na deze mail ook een inpak order van, dus ik hen meteen gemaild dat dit geen passende oplossing is. Geen reactie, gevolg, nieuwe set onderweg...

De incomplete set heb ik al in gebruik, ik had echt een dikkere liner nodig en de regendeken kwam met al die regen wel goed uit. Vind het ook wel een bijzondere redenering dat je dan maar al die dekens niet gaat gebruiken, ruim 1,5 maand bewaard in de hoop dat hun een keer reageren.
Ben benieuwd hoelang de volgende reactie duurt...

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-25 09:38

Dan haal je toch alleen de hals uit het pakket en stuur je de rest weer terug?

SansaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-25 11:08

Ja dat zou ik ook doen ja. Desnoods hevel je het over in de tas van de 1e deken.

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-25 13:22

Oh, dat is inderdaad een slim idee. Soms vraag ik me af waarom ik zelf niet op dat soort ideeën kom haha.
Dankjullie!

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-25 14:15

Mocht iemand nog de kentucky all weather 0 grams in maat 6’0 willen van de kentucky actie toen.
Die van mij mag weg. Stuur maar pb.
Hij is 2 dagen gedragen, dus praktisch nieuw als je vergeet dat ze ermee gerold heeft -O-