Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 12:27

Fly_high schreef:
_San87_ schreef:
Het is juni, waarom is het zo koud :.

UO :P maar het is eigenlijk best lekker zo qua temperatuur. Alleen dat het nog steeds zo nat blijft, een grote baggerbende allemaal :

Ik ben hier (minus de regen) ook best gelukkig mee :') beter dan 30+ graden

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 12:30

@flying_angel

He birthday twin van harte gefeliciteerd *\o/*

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 12:33

Gefeliciteerd jarigen!

Hier ergenis dat de vereniging van boogschieten zoveel wedstrijden in de weekenden organiseert waardoor er geen vrije training mogelijk is. Door de weeks zijn ze maar 2 avonden open, maar plannen lukt niet altijd. Af en toe best lastig….

(Eerst was het maar 1 dag wedstrijd en dan kun je meer spelen qua plannen, nu zijn ze vaak twee dagen bezig.)
Laatst bijgewerkt door xSagan op 11-06-24 12:34, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 12:34

Fly_high schreef:
_San87_ schreef:

UO :P maar het is eigenlijk best lekker zo qua temperatuur. Alleen dat het nog steeds zo nat blijft, een grote baggerbende allemaal :

Het is hier 15 graden met regen ;(.

juval

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 13:13

dat ik eindelijk goed werkend lint tegen de vliegen had gevonden voor in de stal.. gaan er allemaal vogeltjes in vastzitten.. die ik dan met veel moeite moet bevrijden. Dus dit mooie systeem gaat er weer vanaf helaas.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 13:23

Zebrastreep schreef:
@flying_angel

He birthday twin van harte gefeliciteerd *\o/*

Hee leuk! Jij ook gefeliciteerd :D

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 14:03

juval schreef:
dat ik eindelijk goed werkend lint tegen de vliegen had gevonden voor in de stal.. gaan er allemaal vogeltjes in vastzitten.. die ik dan met veel moeite moet bevrijden. Dus dit mooie systeem gaat er weer vanaf helaas.

Kan je die linten niet in kooi van gaas of een oude vogelkooi (kringloop?) hangen? Kunnen de vliegen er wel in maar de vogeltjes niet.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 14:03

Wia afgewezen en zo geen zin om te gaan vechten voor mijn recht.

Dus stik maar ga wel werken tot ik erbij neervalt.

Maar afgekeurd voor de 16 uur die ik al jaren niet meer werkte wegens niet meer kunnen. 8)7

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 14:27

Balen Marcella, kun je in bezwaar?

Ik wilde een knipbeurt en een kleur in mijn haar. Kost me bij de kapper in het winkelcentrum 99 euro....

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 14:30

Collega's die ik niet ken die op teams "Hallo" sturen zonder een bericht erachteraan zijn slecht voor mijn autisme :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 14:31

Wat rot Marcella. :knuffel:
krijg je nu helemaal niets meer, ook geen 16 uur?

Flying angel en zebrastreep; gefeliciteerd! Y)(^)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 14:35

Heb nog 1,5 jaar ww staan. Stomme muts kon nog niet rekenen ook moest haar verbeteren. 8)7

O ja je heb gelijk....du ik kan wel rekenen.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 14:37

Zebrastreep ook gefeliciteerd !

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 14:48

Gefeliciteerd Zebrastreep en Flying_Angel! Y)(^) *\%/*

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 14:56

Fly_high schreef:
_San87_ schreef:

Eens!

Ik heb een toetsenbord waarbij ik de spatiebalk agressief hard moet in slaan om een spatie te krijgen, en ik ben al heel de dag mails aan het typen :')

Zebrastreep ook gefeliciteerd!

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 14:59

JudithGigi schreef:
Collega's die ik niet ken die op teams "Hallo" sturen zonder een bericht erachteraan zijn slecht voor mijn autisme :')

:') ik heb dan nooit zin om het hoi, hallo, hoe gaat het? Goed met jou? Ook goed, te doen. Dus collega's die ik kende deed ik altijd " die en die belde kun je terugbellen? "

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 15:12

purny schreef:
Balen Marcella, kun je in bezwaar?

Ja kan maar totaal geen behoefte aan.

DuoPenotti schreef:
Wat rot Marcella. :knuffel:
krijg je nu helemaal niets meer, ook geen 16 uur?

Van Wia krijg ik niks meer, maar wel nu erkenning na die jaren dat ik maar maximaal 24 uur kan werken.

Ga gewoon werken en gok dat ik gewoon binnenkort weer uitval. Niet mijn probleem. Enige probleem is een werkgever vinden die dat risico kan en wil nemen. :+

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 15:19

8Eveline schreef:
JudithGigi schreef:

:') ik heb dan nooit zin om het hoi, hallo, hoe gaat het? Goed met jou? Ook goed, te doen. Dus collega's die ik kende deed ik altijd " die en die belde kun je terugbellen? "

Ja ik zat ook een beetje stom te wachten op de rest van het bericht, maar dat kwam maar niet tot ik ook hallo zei _O- Zo'n "hallo" "hallo" uitwisseling geeft me van die ongemakkelijke msn herinneringen van vroeger :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 15:43

Ik begin het idee te krijgen dat mijn mail standaard als spam binnen komt bij mensen. Op de 23 mails van de afgelopen 3 maanden heb ik 2 reacties gehad -O-

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 15:54

About you. Vekeerde kleur van iets ontvangen. Normaal zou ik gewoon retour doen, maar de kleur die ik had moeten ontvangen is nu duurder. Bijna 1,5 wk verder nog geen reactie. Bellen krijg ik “in gesprek”. Ik heb wel mails gehad het is erg druk ect maar dit vind ik wel lang duren.

Kwam er eindelijk door met bellen, na 35 minuten nog niks, klaar mee
Laatst bijgewerkt door Sanniejtjuh op 11-06-24 16:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 15:56

Ik meld het hier ook maar even omdat ik er hier over aan het stressen was: Ik ben toegelaten bij de opleiding!!

Heel apart, er zijn bij mij het dorp op het moment 2 woningbranden gaande. Volgens p2000 bijna exact op hetzelfde moment doorgeveven. Eentje is ondertussen brandmeester gegeven, maar de ander is opgeschaald naar grip1. We horen van klanten allemaal verhalen over knallen die te horen zouden zijn geweest

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 16:01

juval schreef:

Dat heb ik ook één keer gedaan (1 lintje) en nooit meer. Ik heb de dierenambulance moeten bellen, want ik kreeg de vogel niet los zonder hem pijn te doen of hem flinke schade aan te richten. Man van de dierenambulance was echt boos op me dat ik überhaupt zo'n lint in stal had gehangen. Ik had het lint zelfs uit de vliegrichting van de boerenzwaluwtjes hangen en toch vloog er eentje vol in. Arme vogel, maar ja, wist ik veel...

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 16:02

Roodvos schreef:
juval schreef:

Kan je die linten niet in kooi van gaas of een oude vogelkooi (kringloop?) hangen? Kunnen de vliegen er wel in maar de vogeltjes niet.

Wat een goed plan! Tegenwoordig hebben we geen paarden/pony's meer achter het huis lopen, maar dat had een super oplossing geweest. Ik hou hem wel in mijn achterhoofd voor je-weet-maar-nooit.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 16:16

Aan mezelf.. Als mijn emmer overloopt en ik ben boos krijg ik gelijk tranen. Zo schijtirritant. :=

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 16:47

Shenavallie schreef:
Roodvos schreef:

Wat een goed plan! Tegenwoordig hebben we geen paarden/pony's meer achter het huis lopen, maar dat had een super oplossing geweest. Ik hou hem wel in mijn achterhoofd voor je-weet-maar-nooit.

Het is een heel lang lint van ca 0,5 cm dat met katrollen de hele stal door gaat, 15 meter ongeveer. Dus die kooiconstructie gaat helaas niet werken.