Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Celebi schreef:Het andere topic ziet er een stuk blijer uit ja. Begrijp echt niet waarom mensen die gure koude natte dagen verkiezen..
Edit: ik kom dit net tegen. Gaat welliswaar over de overburen maar toch wel een soort van passend.![]()
https://www.facebook.com/share/r/KQpTLFAuNyA3oetA/
Sherivey schreef:Ja ik snap dat dus ook niet.
Dat je niet per se bloedhitte wil, oke. Maar waarom dan hopen op regen? Waarom wordt iemand daar gelukkig van?
Celebi schreef:Maar dan denk ik: investeer in een paar goede gordijnen, een ventilator of zelfs een airco en je kunt jaarrond genieten van de donkere koude dagen binnen. Daarvoor hoeft het echt niet met bakken uit de hemel te komen.
Fearn schreef:Ik vind zelf overigens een hele dag binnen series kijken ook beter als het buiten rotweer ismaar ik ben dan ook een zomermens, als het lekker weer is vind ik het zonde om de hele dag binnen te blijven.
Ghostattack schreef:Sherivey schreef:Ja ik snap dat dus ook niet.
Dat je niet per se bloedhitte wil, oke. Maar waarom dan hopen op regen? Waarom wordt iemand daar gelukkig van?
Ik heb dus een collega die er naar uitkijkt dat het vroeg donker is, met slecht weer en depressieve luchten. "Want dan kun je zo lekker binnen chillen en gamen"![]()
Dus ja, als je enkel binnen hobby's hebt dan snap ik het misschienEn ik ben zelf ook een gamer, maar ellendig weer maakt gamen niet beter voor mij