Show je Vinted koopjes!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KletsKoekje

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 11:50

Heb een Loavies jurk nieuw met prijskaartje van Vinted opgehaald. Ik twijfel door de korte lengte. Man en dochter vinden het geweldig maar ik voel me vaak wat minder fijn met kortere jurken omdat ik van die dunne lange stelten heb. Wat vinden jullie? Kan het zo of toch maar terug op Vinted?
Afbeelding
Afbeelding

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 11:53

Ik zou me daar ook niet prettig in voelen …. Maar ik heb geen lange stelten en zijn ook een vadsig
Kan prima hoor bij jou maar ik zou het niet doen

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 12:04

KletsKoekje schreef:
Heb een Loavies jurk nieuw met prijskaartje van Vinted opgehaald. Ik twijfel door de korte lengte. Man en dochter vinden het geweldig maar ik voel me vaak wat minder fijn met kortere jurken omdat ik van die dunne lange stelten heb. Wat vinden jullie? Kan het zo of toch maar terug op Vinted?
[ [url=m/cA4Z3g.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dt3gBi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Houden <3! Ik zou een moord doen voor die lange benen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-23 12:10

Ik snap je overweging. Hier ook hele dunne (korte :)) ) benen. Maar dan kan je het wel juist hebben. Mijn probleem is altijd meer dat bukken wel een ding is met zo kort. En ik het meer iets vindt voor vakantie.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 14:01

KletsKoekje schreef:

Staat echt prachtig!

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 14:10

Ben ik het helemaal mee eens! Ik heb wel altijd een broekje onder een jurkje, hoef je niet zo op te letten als je een keer bukt.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 15:04

Idd, klein broekje er onder en je bent een stuk meer op je gemak!

Vind het je prachtig staat! (Al begrijp ik volledig je twijfel, tussen ‘het staat je prachtig’ en ‘ik voel me er niet confortabel in’ zit heel wat natuurlijk…

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 15:18

als ik zulke benen had zou ik alleen maar jurkjes aan fietsbroekje er onder en stralen maar

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 16:25

Kleur staat je prachtig, maar ik vind m echt te kort.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 16:59

Ik vind de jurk ook geweldig! Op een warme zomerdag loopt half Nederland er zo bij joh, dan is zo'n jurkje echt niet te kort. Kan prima, ik ben jaloers op jouw benen :D Eventueel een huidskleurig fietsbroekjes eronder en gaan!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 17:06

KletsKoekje schreef:

Het leven is te kort om je druk te maken over mooie jurkjes als je zulke benen hebt. Lekker houden. Fiets broekje eronder als je dat prettig vind en gooo.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 17:09

Prachtig jurkje, wel kort maar staat je mooi! Gewoon in de kast hangen. Blijkt dat je 'm toch niet aan trekt, kan die altijd later nog terug op vinted :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 17:10

Ja, ik heb niet zulke mooie benen maar ik houd van kort, staat lekker vlot.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 17:20

Mooi jurkje!

Ik heb hoop ik ook een koopje. Mooie basic trui van RL van 85 % zijde en 15 % kasjmier voor € 30,00.

Afbeelding

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 17:51

Ik heb een jassen tic. Maar zo blij met deze essentiel jas. Heel zwaar en dik dus hopelijk lekker warm <3 heel charmant met die zondagse outfit erbij.

Afbeelding

En gister deze nog gekocht voor €20,- nieuw van FRNCH voor op de bank komende winter..

Afbeelding

Nu wel een beetje klaar haha. Denk 30% van m'n kast verkocht en weer nieuwe items voor in de plaats gekocht.

CairnTerrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 20:27

Ik vind hem super staan! Ik heb hetzelfde postuur/bouw als jij. Ik vind dat ze daardoor alleen maar heel goed uitkomen. Zo kan ik sinds deze zomer ook ineens spijkerrokjes (als in: niet de ordinaire versie) waarderen. Juist mooi om die lange benen te laten zien :j

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 22:38

Stom eigenlijk, die eigen onzekerheden. Jij hebt benen waar ik al mijn leven lang van droom en je bent er onzeker over. Ze zijn prachtig, showen! En koop nog een paar van die jurkjes *\o/*

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 22:49

Het staat geweldig! Maar gewoon doen waar JIJ je fijn bij voelt! Kleding waarin ik me niet zo vrij kan voelen als ik wil trek ik niet aan, ook als het verder hartstikke goed staat.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 08:53

KletsKoekje schreef:

Ooh ik zou het gewoon dragen. Draag meestal sportbroekje eronder om mij prettiger te voelen.

Maarre als je hem op vinted zet stuur ff een link :+

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 10:39

Staat je echt gaaf kletskoekje! :j Maar je je er niet prettig in voelt, dan gewoon lekker te koop zetten. :)

Ik heb een artikel van het merk Zara gekocht. Maar ben meteen genezen. Zag er op de foto netjes uit, staat zou 'heel goed' zijn, zitten er twee enorm zichtbare beschadigingen in de (flinterdunne) stof die je op de foto niet ziet. Maar ik wel direct bij het uitpakken. Verkoper verbaasd, had het niet gezien en het zou amper gedragen zijn. Maar echt hoor, zelfs als dat zou is, dan check je toch even alles van binnen en buiten voor je het op de post doet? Dat doe ik in elk geval wel... En dan alleen aanbieden om de helft van het bedrag terug te storten. Vind ik stom. :+

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 10:42

KletsKoekje schreef:

Staat je echt heel goed! Maar ik kan me voorstellen dat je hem te kort vind. Ik zou hem dus denk ik weer verkopen, niet omdat het niet mooi staat maar omdat ik me er niet comfortabel in zou voelen.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 10:48

Zara vind ik sowieso tricky om te kopen, die maten variëren per kleding stuk zo enorm.
Echt een winkel waar je met een berg de paskamers ingaat en er maar met 1 passend stuk uitkomt.

Afbeelding
Vriend heeft net deze trui gekocht van Tommy Hilfiger voor 4 euro. Zag er op de close up fotos ook goed uit dus ik ben hoopvol

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 15:44

KletsKoekje schreef:

Ik vind het je heel mooi staan maar wat anderen ook zeggen, je moet je er goed in voelen anders draag je het niet of met tegenzin.

Zara vind ik zo wisselend vallen dat ik er maar niks van koop.

Leuke trui heeft je vriend gekocht Amber_anne.

Hier net weer aankopen gedaan;
TQ Amsterdam travelstof jurk, zwart, ga ik zo passen
Afbeelding

En Ralph Lauren purple label blouse gekocht;
Afbeelding
Afbeelding
Ik kan niet wachten totdat die binnen gaat komen en ik kan zien hoe die staat.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-23 17:19

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 17:58

Super gezellige trui!

Edit: en een erg mooi vest. Die kleur kan ik helaas niet zo goed hebben.