Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suliko schreef:Blegh, dromen dat ik mijn vader ergens dronken vond en hem wilde helpen door hem naar een kliniek te brengen. Toen werd ik wakker en besefte me, oh ja nevermind, hij is dood, te laat om te helpen.
Dromen zijn soms zo zo zo naar in hoe realistisch ze voelen.
MarlindeRooz schreef:Het bakken van verse wafels voor m’n vriendje resulteerde in dat hij ander ontbijt ging eten (vond hij beter) en zijn vermoeidheid op mij afreageerde.
Ik bak nooit meer wafels voor hem in het weekend. Had speciaal gewacht tot hij wakker was zodat ze nog lekker warm waren.
Doeiiii
MarlindeRooz schreef:Het bakken van verse wafels voor m’n vriendje resulteerde in dat hij ander ontbijt ging eten (vond hij beter) en zijn vermoeidheid op mij afreageerde.
Ik bak nooit meer wafels voor hem in het weekend. Had speciaal gewacht tot hij wakker was zodat ze nog lekker warm waren.
Doeiiii
Urbanus schreef:Tova schreef:Voor mijn verjaardag een fashioncheque gekregen, wil ik wat bestellen bij de Vero Moda, werkt die kaart niet. Er staat wel saldo op de kaart, dat heb ik nagekeken.
Wordt op internet niks wijzer. Moet ik voor die fashioncheque eerst een andere kaart halen? Help
Heb je hem al geactiveerd?
Doeiiii
Cayenne schreef:Ik erger me aan dit soort figuren..
Wat bezielt je dan om die kinderen een trauma te bezorgen![]()
https://www.ad.nl/binnenland/basisschoo ... ~a07cb25f/