Secret Santa 2022 t/m 2025 Kippenhok

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 18:55

Die zien er heerlijk uit!

Ik heb gisteren mn schoenenkast opgeruimd. Ik had zoveel meer schoenen dan ik doorhad, en ook nog best leuke. :') met al dat thuiswerken afgelopen jaren leefde ik meer in mn pantoffels/teenslippers dan wat anders. :') heb wel 2 volle zakken naar de kledingbak gebracht, want er waren gewoon een aantal paar die ik nooit aantrok. Zonde, op naar een nieuw huisje daarmee.

Ik ben alleen niet zo modebewust/stylish, dus zal eens kijken hoe ik alles moet combineren. :')

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Secret Santa 2022 t/m 2025 Kippenhok

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 19:57

Muck laarzen zijn fijn, daar krijg je geen koude voeten in. Hoewel ik wel moest wennen met lopen op mijn hoge. De lage laarsjes die ik vorig jaar heb gekocht daar liep ik zo mee weg en die heb ik al veel gedragen met boswandelingen.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 20:06

Ben er ook blij mee.

Wat goed Roos, die krijgen een tweede leven.

Jullie nog weekend plannen?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 20:36

Ik ga dit weekend weer een voorraad pastasaus maken, heb nog een berg tomaten geoogst. Verder misschien nog wat knutselen, had laatst een egelhuis gekregen die nog in elkaar moet en heb met mijn verjaardag "miniature garden house" gekregen.
En WK baanwielrennen kijken, hoewel dat meer laat in de avond en in de nacht is.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-25 06:07

Roosch gaat je vast lukken die summerbody! ;)
Wat goed je schoenenkast opruimen. Ruimt alles even weer goed op hé?

Marleen tof die laarzen! Zien er ook lekker warm uit.

Neonlight lekker pastasaus! En aan de knutsel, leuk!

Ik ben bang dat ik ziek begin te worden... Gisteravond wel nog paard gereden, maar hoest de longen uit m'n lijf en vandaag voel ik ook een druk onder m'n ogen... Zit nu aan de thee met melk en paracetamol gehad.
Had vandaag gelukkig geen plannen, morgen afspreken met een vriendin.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-25 07:37

Oh gets Marieke, dat klinkt niet fijn. Beterschap! Hopelijk kun je morgen afspreken met je vriendin.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-25 07:47

Beterschap! En mooi weer om in de keuken te staan vandaag.
Hier is vandaag de 80 jarige herdenking van de Slag om de Schelde dus ga helpen om op de plaats waar de geallieerden hier zijn aangekomen 60 vlaggetjes neer te zetten, iedere vlag voor iemand die daar is omgekomen. Er komt nog een overlevende ook dus mooi om dat zo te eren.
Regenbroek moet ik alleen niet vergeten… :(

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-25 07:51

Dat zal indrukwekkend zijn boeflover, zeker jammer van het weer.

De betere plannen zijn dit weekend voor binnen, goed bekeken Neonlight.

Ik heb zo weer de paddockdienst vandaag, uitmesten etc. Dat is ook zo balen in de regen.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-25 12:43

Plannen zijn wat gewijzigd, het was vanmorgen nog droog dus nog even in de moestuin gewerkt. Knoflook gezet en de bonen eruit gehaald, en de boontjes die er nog aan zaten moet ik nog verwerken om in de diepvries te doen. En vanmorgen nog een hoop kastanjes geraapt, die moeten ook uit de schil gehaald worden. Kunnen we mooi de eekhoorns en vogels deze winter mee voeren.
Maar Kiko vindt dat het nu eerst tijd is om samen op de bank te liggen. :))

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-25 17:33

Zelfs hier kletsen jullie mega snel!

Ik ben best druk geweest de afgelopen tijd, vandaag met vriendlief naar een Pokémon beurs geweest, gecombineerd met een nachtje van der Valk. Daar checkten we gistermiddag in en genoten we ook van de wellness en een lekker diner. :))

Nu met een lichtere portemonnee weer naar huis. :') Morgen lekker een dagje niks doen, hooguit wat aanklooien in huis en boodschappen halen.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-25 17:54

Ik was gisteren dus bij Rituals ook geweest, en had het niet verwacht aan de hand van de beschrijving maar die nieuwe geur vond ik dus wel lekker ruiken. Heb de bath silk gekocht, net gebruikt en die is wel heel erg lekker. En ook lekker duur. -O- Nog even over dubben of ik daar een voorraadje van ga aanleggen. :=

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 11:09

Neonlight schreef:
Ik was gisteren dus bij Rituals ook geweest, en had het niet verwacht aan de hand van de beschrijving maar die nieuwe geur vond ik dus wel lekker ruiken. Heb de bath silk gekocht, net gebruikt en die is wel heel erg lekker. En ook lekker duur. -O- Nog even over dubben of ik daar een voorraadje van ga aanleggen. :=

Oeh Rituals is heerlijk! Heb je de Intuitia gehaald? Ik ben bewust zelf nog niet geweest. :')

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 12:04

Ja, die heb ik onder andere gehaald. Maar moest handbalsem hebben, daar ging ik voor.
De geur van de bath silk van Intuitia blijft lang hangen, ik vrees dat ik binnenkort ga inslaan. :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 13:24

Hoe was het, boeflover?

Neon, hij ruikt lekker he. Ik vind alleen wel dat hij snel vervliegt! Ik kom net onder de douche vandaan, ruik heerlijk naar mijn all time favourite Yalda. :D al vind ik de Dragon en Alchemy ook nog steeds lekker. En de hammam, mehr, black oudh, etc etc.. :') Rituals addict dus hier!

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 13:59

Boeflover klinkt wel tof die herdenking, indrukwekkend. Nog een beetje meegevallen qua regen?

Neonlight lekker bezig geweest in de tuin. Ik wist niet dat je kastanjes ook aan de vogels kon voeren. Leuk idee! Door jou wordt ik ook nieuwsgierig naar die nieuwe geur. :D
Ik las in het gewone topic dat je schoonmoeder vingerhoedjes spaart. Heeft ze die van Wildlands al? Zo nee, zou ze die willen hebben denk je? :)

Marleen uiteindelijk meegevallen met de regen tijdens het uitmesten?

KimW oh een Pokémon beurs! Wat leuk. Wat heb je allemaal gekocht? Maar goed dat mijn vriend dat niet wist, die is ook zo gek op Pokémon. Wat is jou favoriet? ;)

Roosch Ritulals is ook zo lekker. <3

Jullie beterschapswensen hebben geholpen, voel me al een stuk fitter weer. Wel nog flink aan het hoesten, maar de druk in m'n gezicht is ten minste weg.
Net dus met m'n vriendin afgesproken. Met de kinders rondje door Wildlands gedaan.

Afbeelding

Morgen weer aan het werk en heb er zooooo geen zin in! Baal er oprecht van dat ik dat gevoel heb...

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 15:25

Hier ook Rituals fan. Maar alle geuren die jij noemt Roos, vind ik te zwaar. Ik ben meer van Sakura, Ayurveda en Yozakura. <3

Fijn Marieke, dat jullie alsnog een dagje weg zijn gegaan. Het uitmesten is gelukkig redelijk droog verlopen.
Nog geen zin om te werken herken ik wel, hopelijk snel beter als je eenmaaal bezig bent.

Vandaag is de dag dat mijn vriend en ik verkering kregen, 21 jaar geleden. <3 Vanavond lekker eten bij de Griek. :9

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 15:31

Yozakura en ayurveda vind ik ook lekker! De sakura dan weer niet.

Wauw, 21 jaar, van harte! <3 en eet smakelijk alvast! Ik ga dinsdag toevallig ook Grieken.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 15:35

Dank je!
Wij zijn dol op Grieks eten, kunnen er geen genoeg van krijgen!

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 15:49

Gefeliciteerd Marleen! Geniet van het etentje!
Rituals kom ik heel af en toe. We hebben er een poosje terug zo’n “Genie” geurverspreider gekocht en dat werkt prima, maar wel op de laagste stand want anders is de geur echt veel te overheersend haha. Zo’n pod gaat nog verrassend lang mee (nu na een maand of 3 gebruik 3-5 uur p dag staat het niveau nog steeds op 60%) maar helaas hebben ze ook niet alle geuren in een pod.

Gisteren flink regen helaas, gelukkig kon een deel vd herdenking last minute naar binnen worden verplaatst.
Voor het uitzetten van de vlaggen had ik een goede regenbroek en kon ik tussentijds nog een keer wisselen van jas en schoenen/laarzen, was goed voorbereid :) Maar in en in koud op het einde van de middag, vandaag ook lekker rustig aan want spierpijn haha.
Maar herdenking was erg mooi verder en toch nog heel goed bezocht ook. Blijft een bijzondere gedachte dat een ander zijn leven gewaagd heeft voor ons leven nu.

Afbeelding

Afbeelding

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 16:12

Wauw, die laatste foto....ik blijf er altijd kippenvel van krijgen. Zo goed dat de herdenkingen er zijn.
De oud strijder ook nog ontmoet?

Marleen, je hebt dezelfde smaak als ik. Die Rituals geuren zijn ook mijn favoriet. Maar ook de Griekse keuken, mjammie! :9
Gefeliciteerd met jullie jubileum!

Vingerhoedje van Wildlands heeft ze nog niet. Wist niet dat die er zijn. Ben er zelf ook nog nooit geweest. Zou altijd welkom zijn in ieder geval.

Roosch, ik vind hem dus niet snel vervliegen. Ik rook hem vanmorgen nog heel goed. Maar dit was dus bad en niet douche, misschien zit daar verschil in?

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 16:16

Indrukweekend boeflover, fijn dat het deels binnen door kon gaan.

Bedankt! Neonlight, toevallig dat onze smaak zo overeenkomt.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 19:33

Marleen, mooie laarzen! Jij bent klaar voor de winter. Ik wil ook warme tenen in de winter, maar ik krijg snel vochtige voeten door zweten en dan vriest alsnog alles eraf %)

Gefeliciteerd met jullie jubileum.

Roosch, wat goed van die opruiming!

Mriek hoe voel je je nu? Hoop dat het niet doorzet. Beterschap! Oh lees het al, gelukkig wat beter, fijn! Leuk wildlands. Heb je een abbo?

Boeflover, indrukwekkend zeg! En zo goed om hier nog altijd bij stil te staan, dat vrijheid niet zo vanzelfsprekend is en om iedereen die zich heeft ingezet te herdenken <3

KimW, leuk zo'n dagje weg en nachtje erbij doen.

Rituals is heerlijk <3 Maar koop het te weinig om te weten welke geuren ik het lekkerste vind :)

Ik ben die regen al echt zo beu. Helemaal met de combinatie wind. Gisteren een rit gereden maar gelukkig buien ipv aanhoudende regen gehad en zelfs een paar x een stukje zon tussendoor. Gisteravond uiteten geweest pizza (jammie!!!) En vrijdag een super gave escaperoom gedaan in Amersfoort. Vandaag vroeg de paarden buiten gezet, beetje gerelaxed op de bank en daarna nog even gerommeld op stal. Jammer dat het weekend zo kort is.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 20:25

Gefeliciteerd Marleen! <3 21 jaar, wat een tijd al joh. Lekker gegeten bij de Griek?

Boeflover lekker zo'n geurverspreider. Fijn dat die pods zo lang mee gaan.
Zal wel dat je gisteren koud bent geworden. Hele mooie foto's. Wat Neon ook al zegt, krijg er altijd kippenvel van zulke dingen. Als ik soms ook hoor hoe leerlingen van mij over dit soort dingen praten is het héél goed dat deze herdenkingen er nog zijn!

Neonlight, ik wil die wel voor je opsturen! Doe je wel even een PB. :)

Tancreda we hebben inderdaad een abbo. Wildlands is hier 15 minuten vandaan, dus ideaal met de kleine man ook. Hoe is het verder met jou?
Regen is ook zo stom! Helemaal met je eens. Pizza altijd goed. ;) Klinkt wel als een leuk weekend, ookal is 'ie kort.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 20:35

Balen Tancreda dat je alsnog koude voeten hebt, ik ga het ervaren met mijn nieuwe aanwinsten.
Bedankt!

Marieke: bedankt. Hebben heerlijk gegeten, nu uitbuiken op onze bank onder een kleedje.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 20:57

En nu ben ik benieuwd wat je hebt besteld. :)) Alleen al om me lekker te maken. :9