En neem je dan je kindje(s) mee om te kijken en te helpen kiezen, of wordt het een verrassing? Veel plezier, hopelijk hebben jullie snel een leuke pony gevonden!
Ja inderdaad. Lastig brave te vinden en ze zijn duur. Nu drie gekeken waarvan twee zuur. Een daarvan ook kopschuw. Snap niet dat ze dat als brave kinderponys aanbieden. De eerste van vandaag was wel echt top
Leuk nieuws! Vreemd dat mensen zo’n diertje dan braaf noemen. Zal misschien niet lelijk doen maar het toonde dan ook niet ontspannen. Hoe gaat het met de honden?
Saul
Geplaatst: 26-09-25 09:24
Ohhh zo leuk en zo spannend! Ik vond de zoektocht dus alles behalve leuk. Twijfelde ook heel erg, kinder pony voor de meiden of iets voor mezelf. Jullie hebben er natuurlijk al 2 voor jezelf .
Mijn oudste geeft er niet super veel om, de jongste lijkt het wel leuk te vinden (lees die wil er iedere dag op zitten). Maar dat de oudste het niet zo fantastisch vindt, en de jongste pas 2,5 is heeft mij doen besluiten toch maar voor mezelf te kiezen
Maar wat zijn ze duur joh, die kleine kinder pony's. En de helft valt voor mij al niet eens in de categorie kinderpony, ondanks dat dat erbij staat
De honden gaan heel goed. Bodi ben ik het hardlopen mee aan het opbouwen na zijn gebroken poot. Zitten nu op 4,2 km Wandelen op 8.5 Vertoont helemaal geen klachten. Het monster vreet alleen continue walnoten, eikels, kastanjes etc dus vrees dat hij een muilkorf moet gaan dragen.
Jody doet het ook super. Best behoorlijk gerend en gek gedaan op vakantie, vol gas over rots stenen etc maar loopt nog steeds goed. Loopt nu weer 3,2 km en zijn verder uitbouwen.
Herstel van beide gaat dus erg goed
Plafond platen in de nieuwe slaapkamer zitten erin, nu bezig in de badkamer. Eind oktober is jar twee weken vrij, dan hopelijk weer een slag maken.
Nou inderdaad twee van de drie vond ik dus alles behalve kinderpony. Zo zuur en kopschuw, ze deden niets maar toch. Een van de drie vloog ook direct zes meter weg met opstappen.
Maar zondag gaan we voor een tweede bezichtiging naar een onwijs leuk merrietje. Super eerlijk verhaal, staat daar aan huis, ontzettend braaf. Kids raken niet over haar uitgepraat. Soof zegt elke keer kunnen we ... halen. En Saar vroeg mag ik een roze halster kopen dan kan ik ... ophalen.
Soof rende door de ruime stal, Saar lag op haar rug en pony at onverstoorbaar verder van haar hooi.
Fijn dat het met de honden weer goed gaat heb je genoeg pech mee gehad ook
Heerlijk dat jullie nu zo'n leuke pony lijken te hebben gevonden, na zondag als het allemaal goed zit wel veel foto's plaatsen hoor!
horsii
Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-25 12:49
Ze zal zoiezo nog niet gelijk mee kunnen komen zondag, ze staat in België dus moeten een gezondheids certificaten hebben.
Maar het is een knap merrietje met blauwe oogjes.
horsii
Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-25 21:10
Ook vandaag viel de pony weer in de smaak. Leuk braaf ding.
Nu kijken hoe en wat qua gezondheids certificaat etc ivm uit België komen. Zie door de bomen het bos niet, vind ook twee totaal niet overeenkomende prijslijsten. Morgen maar even bellen.
Je kan gewoon schaap transport in Tijnje vragen die regelt meteen ook het NVWA rapport. Fijn dat het leuk was met de pony ben zo benieuwd. Is ook nog vrij betaalbaar kun je zelf niet voor rijden bijna. Heb net nog een paard van Zundert naar Friesland laten vervoeren (voor mij echt 2 1/2 uur rijden enkele reis) onder de 200,-