Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niobe schreef:Ik heb een scammer op Instagram die zich voordoet als Ricky Gervais en ik wil weten wat het spelletje van deze persoon is. Dus ik ben er serieus op in aan het gaan, maar er is nog geen link gestuurd, geen geld gevraagd, geen vreemde “samenwerkings” voorstellen, geen naaktfoto’s gevraagd. Het is een normaal gesprek en het lijkt nu meer op een soort catfish? Ik wil weten wat voor rare oplichting dit is
Niobe schreef:Niobe schreef:Ik heb een scammer op Instagram die zich voordoet als Ricky Gervais en ik wil weten wat het spelletje van deze persoon is. Dus ik ben er serieus op in aan het gaan, maar er is nog geen link gestuurd, geen geld gevraagd, geen vreemde “samenwerkings” voorstellen, geen naaktfoto’s gevraagd. Het is een normaal gesprek en het lijkt nu meer op een soort catfish? Ik wil weten wat voor rare oplichting dit is
Update: we hebben een vrij normaal gesprek op Google Chat en hij wil vrienden worden.
Ik ben zo in de warwaar gaat dit heeeeeeen
Rambogirl schreef:Mn droomhuisje gaat niet door.
We zijn alsnog overboden. En dat te bedenken dat me neer dan een ton boven de waarde van t huis hebben geboden