Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 22:51

tita schreef:
Giolli schreef:
Supermarkt heeft vaak een dozenhok waar je gewoon gratis kan pakken.

Bananendoosjes voor 1t-shirt ;)

Ik gebruikt jumbo plastic zakken kon ik 2 pakketjes van versturen.
Later kocht ik zakken. In de webzak….. geloof 36€ voor 100 zakken

Oh, nee dat hoeft niet in een doos.
Ik begreep niet dat het om een T-shirt ging.

Fearn

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 23:25

Nee ik heb nog niks verkocht, maar wat diverse dingen te koop staan zoals een wat zwaarder jasje tot gewoon shirtjes idd.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 06:59

Ik verzamel doosjes bij de supermarkt, of mijn ouders.

Hier gaat het na een rustige augustus weer als een speer. Het gaat er helaas ook net zo hard weer uit :') gelukkig allemaal baby kleertjes die verkoop ik weer voor dezelfde prijs als waar ik ze voor kocht.

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 07:36

Ik heb ook wel eens een pakketje gekregen van twee stukken karton waar tape rondom was gedaan. Of een goed ingetapete pizzadoos. Zolang het het stevig is en niet uit elkaar valt kun je best creatief zijn soms :P

mirna6308

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 07:38

In de pillen doosje's van mijn oma gaan de pakketten eruit!

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 08:55

Lynnepinny schreef:
Ik heb ook wel eens een pakketje gekregen van twee stukken karton waar tape rondom was gedaan. Of een goed ingetapete pizzadoos. Zolang het het stevig is en niet uit elkaar valt kun je best creatief zijn soms :P

+ geen schade of geur aan het product brengt, ook wel belangrijk ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 12:13

Ik gebruik voor shirtjes lege doosjes van Dolce Gusto koffie :Y)
Shirtje netjes opplooien, in een zakje, zakje voorzichtig dichttapen (wel losjes zodat je het probleemloos kan openknippen) en dan in het doosje en daar papiertje omheen.

Joaquim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 13:29

ik hergebruik vaak gewoon de verpakking die ik nog heb liggen van mijn online aankopen. onlangs nog zo'n 'mailer' hergebruikt die hier was toegekomen. :')

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 13:53

Ik gooi hier handige doosjes naar zolder voor hergebruik
Van pakketjes , boodschappen , maar idd ook doosjes van etens en drink waren (meeste zit in een zakje in een doosje
Dus prima te gebruiken

En die worden gebruikt voor vinted etc
Maar ook voor merch verkoop van de band van mijn vriend

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 17:30

Hmm, genoeg plekken/materialen dus om je spul vandaan te halen en in te verzenden :)

Zag dit plaatje nog voorbij komen :') kan best handig zijn met bepaalde artikelen
Afbeelding

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 18:17

Zo krijg ik mijn bollen wol altijd thuisgestuurd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 10:45

Ik heb er weer 3 paar pumps op gegooid, eens kijken wat dat geeft. Vrijdag ga ik alle kledij die ik al online heb ook op de foto zetten op een paspop en tegelijk eens grondig uitruimen wat heel weinig animo heeft. Dat gaat in een zak en de container in.

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 11:22

Ik sta een beetje in dubio met een product kopen.
Iemand heeft er al een tijdje iets op staan voor 10 euro, ik heb heel brutaal 8 geboden. Helaas geen gehoor.
Omdat ik toch serieus geinteresseerd ben, heb ik vervolgens gevraagd wat ze er minimaal voor wil hebben, weer geen gehoor.

Ik kan me best voorstelen dat je als verkoper daar geen zin in hebt, dat je prijs gewoon de prijs is. Nu wil ik het gewoon voor haar prijs kopen maar omdat ze niet op mijn vorige berichten reageerde, twijfel ik of ze het wel zal opsturen....

Ik kan trouwens wel zien dat ze regelmatig op Vinted is geweest.

Wat zouden jullie doen?
Als ze het niet opstuurt is er natuurlijk niets aan de hand omdat Vinted dan mijn geld terugstort.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 11:31

Gewoon voor 10€ kopen. Ik snap dat afdingen voor 2€ niet. Daar reageer ik ook niet op. Vragen naar haar prijs vind ik ook raar, want dat is 10€ anders zet ze het niet voor 10€ erop.

mariettek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 11:38

Ik bied regelmatig. Soms met succes, soms niet. De ene keer koop ik het artikel dan toch voor de oorspronkelijke prijs (ik wil het heel graag hebben, ook al is het iets te duur), de andere keer laat ik het gaan (leuk artikel, maar ik vind het de prijs niet waard).

Mensen mogen vragen wat ze willen en ik mag bieden. Doe ik eigenlijk ook niet als het artikel er net op staat, meestal bied ik op artikelen die minder snel verkopen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 11:49

Als ik al ergens lager op bied, dan is dat omdat ik nog twijfel of ik het wel wil voor de vraagprijs. Dan denk ik: voor x euro wil ik het wel hebben. Accepteert diegene het bod niet dan zal ik de ene keer denken: nou prima dan was het niet voor ons bestemd.

Maar een andere keer voel ik dan toch een soort steek van gemis en dan weet ik dat het blijkbaar toch wel graag wil hebben := en dan klik ik gewoon alsnog op "nu kopen".

Voor sommige dingen ben ik ook wel bereid om "teveel" te betalen, gewoon omdat het dan precies is wat ik zoek en het vrij uniek lijkt dus moeilijk of niet nogmaals te vinden :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 12:08

Ik krijg niet altijd vlot bericht van vinted dat er iemand wat geboden heeft of een vraag stelt. Dan kijk ik weleens in de app, maar zie ik dus niet altijd een melding staan. En dan kijk ik er helaas ook wel eens overheen.

Soms ga ik akkoord met een bod, soms niet. Hangt ook wat van mijn humeur af moet ik toegeven O:)
Zo had ik laarzen online gezet voor 3,5 en vond dat toen al het absolute minimum. Ze hebben er een tijdje op gestaan en dan met een geïnteresseerde €3 overeen gekomen. Het gaat om amper 0,50 cent verschil maar ik had op dat ogenblik wel iets van "weg is weg" dus hop, akkoord ermee. De koper is intussen helemaal in de wolken ermee, die had nooit gedacht dat ze écht nog piekfijn zouden zijn en heeft nadien een berichtje gestuurd dat ze zich wat schaamt dat ze nog heeft afgepingeld :))
Maar goed, dat soort kleine leuke dingen, daar doe ik het dan wel weer voor en dat maakt het dan wel goed

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 12:19

Caira schreef:

Hier gaat het na een rustige augustus weer als een speer. Het gaat er helaas ook net zo hard weer uit :') gelukkig allemaal baby kleertjes die verkoop ik weer voor dezelfde prijs als waar ik ze voor kocht.

Ik kom dus echt niet van de babykleding af :(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 13:24

Lindor92 schreef:
Caira schreef:

Welke merken verkoop je?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 15:39

Babykleding is bij mij altijd razendsnel weg, behalve Noppies, Feetje, Lodger e.d. Andere merken is met stapels erop zetten en met stapels naar de post.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 19:12

Het zal erg merk en prijs afhankelijk zijn denk ik…

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 19:12

MarcoBorsato schreef:
Lindor92 schreef:

Welke merken verkoop je?[/quote]

Van alles. Z8 , dirkje, babystyling, hema.
En vraag voor mijn idee geen gekke prijzen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 21:07

Misschien kun je er pakketjes van maken? Goedkopere merken lopen minder goed denk ik.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 13:12

Heb voor het eerst ook wat gekocht ipv verkocht. Kleding voor een jaren ‘90 feestje binnenkort :')
Heb al schoenen met plateauzolen binnen. Wafeltang en broek is in bestelling en zoek nog iets voor op de broek :D echt leuk hoe je van alles kan vinden op vinted.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 14:52

Goed mijn pakketje is dus echt spoorloos heb bericht van vinted ze gaan zowel de shop als dhl comtacten.
Want pakker weigeren omdat je het druk hebt is idioot.

Vinted vroeg mij me te omschrijven wat voor pakket, kleur materiaal afmetingen en kenmerken
Dus tip voor iedereen foto maken