Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 14:38

Loeky01 schreef:
MyWishMax schreef:
Gedoe met medicijnen en vergoeding. Elke partij zegt iets anders en ik word van kastje naar de muur gestuurd. Medische noodzaak op recept, maar toch geen vergoeding en het ligt allemaal aan de ander.

Leuk, maar had van tevoren gezegd dat ik ruim 50 euro per maand kwijt zou zijn aan medicatie. Dat kan ik niet betalen := nu achteraf dus ineens de mededeling dat ik het niet vergoed krijg. En dat ze het toch gaan proberen, waarom kon dit niet vooraf gemeld worden? Dan had ik toen alles kunnen regelen.

Zorgverzekering opbellen en hun het werk laten doen. Zij moeten hierin bemiddelen en jou niet aan laten modderen. Medische noodzaak is medische noodzaak. Huisartsen worden daar veel strenger op gecontroleerd dan vroeger dus dat wordt niet zomaar afgegeven, daar mag je de zorgverzekering op wijzen en aangeven dat ze het moeten oplossen.

Apotheek had het in moeten dienen, dat hebben ze niet gedaan, gewoon mij laten betalen en op rekening staat niks. Zij zeiden juist dat ik het zelf noest declareren en terug zou krijgen. Foute informatie dus. Verzekering zegt juist dat als het op het recept staat, en dat staat het, de apotheek gewoon in moet dienen. Of het had op de rekening moeten staan, dan had ik het wel terug gekregen.

De apotheek twijfelt over de reden voor medische noodzaak, waar zij niks mee te maken hebben. Als verzekering daar iets over te zeggen had is het al anders, maar die wisten niet eens van medische noodzaak op recept of dat apotheek had aangegeven dat ik zelf moest declareren. Apotheek wil nieuwe medicatie geven met iets erbij om het wel te laten werken, maar dat extra ding wordt ook niet vergoed.

Als het nu weer mis gaat mag de verzekering het opknappen, maar die hebben juist netjes uitgelegd hoe het allemaal werkt en wat en dan fout gegaan kan zijn. Bij huisarts na laten kijken en daar klopt alles

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 14:43

Huisarts erop zetten ook.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 14:52

De grap van vandaag:'Jouw pakje werd vandaag geleverd op de door jou gekozen veilige plaats aangezien we niet aan de deur konden leveren'.
Waar is mijn gekozen plaats?Tegen de deur.
4 personen thuis aanwezig,deurbel werkt.Duw er dan op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 15:27

Merlen schreef:
De grap van vandaag:'Jouw pakje werd vandaag geleverd op de door jou gekozen veilige plaats aangezien we niet aan de deur konden leveren'.
Waar is mijn gekozen plaats?Tegen de deur.
4 personen thuis aanwezig,deurbel werkt.Duw er dan op.

Als ik het zo lees mag bijna iedereen wel van die nachtkasten nemen waar DHL Postnl en dpd in kunnen bezorgen. Aanbellen kunnen ze niet meer blijkbaar (bij mij mogen ze voor 5 uur gewoon weg niet aanbellen als ik iets heb besteld, omdat ik dan slaap. En geef aan dat ze het dan achterhuis mogen neerleggen, wat ze altijd doen)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 15:37

Weer een teleurstelling.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 16:07

Drukte in winkels (joh ga buiten wandelen als je graag wil bijpraten maar niet naast elkaar de gang blokkeren), verveelde pubers met geïrriteerde moeder in de winkel (laat die pubers thuis), mensen die tegen de richting in van een parkeerplaats af willen....

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 16:12

Ik heb me ziek gemeld op werk omdat ik dit weekend last had van migraineaanvallen en vandaag ook nog steeds hoofdpijn heb. Ik heb pijnstilling via de huisarts geregeld en ga morgen weer gewoon werken is de planning.

Nu krijg ik mails en sms'jes van Arbonet wanneer ik ziek ben geworden, hoe lang ik ziek denk te blijven, of de ziekte te maken heeft met covid, e.d.. Ik vind het nogal ver gaan, tbh :\

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 16:21

Er was ooit een topic waarbij je spullen kon geven, maar ik kan het niet vinden :'). irritant dit.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 16:23

Je bent fantastisch *\o/*. Ik zocht gewoon met de verkeerde woorden.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 16:28

Mensen die de aangegeven looprichting negeren en zich vervolgens zo langs je persen dat je hun adem in je nek voelt.
Hoe ben je zo achterlijk geworden dat je pijlen niet begrijpt.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 16:34

Veel te weinig geslapen dit weekend, dus nu moe en overprikkeld.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 16:55

_San87_ schreef:
Ik heb me ziek gemeld op werk omdat ik dit weekend last had van migraineaanvallen en vandaag ook nog steeds hoofdpijn heb. Ik heb pijnstilling via de huisarts geregeld en ga morgen weer gewoon werken is de planning.

Nu krijg ik mails en sms'jes van Arbonet wanneer ik ziek ben geworden, hoe lang ik ziek denk te blijven, of de ziekte te maken heeft met covid, e.d.. Ik vind het nogal ver gaan, tbh :

Zo hallo, je zou de volgende keer bijna denken van laat maar zitten, als ik weer al die dingen moet gaan invullen als ik me even een dagje ziek wil melden..

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 17:05

Het is geen ergenis, maar we hebben vandaag onze hond in laten slapen... Ze is net door het crematorium opgehaald. We hadden haar al vanaf dat ik 8 was. M'n hart is gebroken ;(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Benthhh schreef:
_San87_ schreef:

Nu krijg ik mails en sms'jes van Arbonet wanneer ik ziek ben geworden, hoe lang ik ziek denk te blijven, of de ziekte te maken heeft met covid, e.d.. Ik vind het nogal ver gaan, tbh :

Zo hallo, je zou de volgende keer bijna denken van laat maar zitten, als ik weer al die dingen moet gaan invullen als ik me even een dagje ziek wil melden..

Mja, het is niet dat ik het leuk vind of zo. Maar als ik met migraine naar mijn werk ga, dan ben ik daarna een week ziek :\.

Anoniem

_San87_ schreef:

Volgens mij is dat heel normaal dat ze dat doen, maar meestal bellen ze van joh hoe voel jeje wanneer denk je weer te werken hoe is het gebeurt. Had ik ook met m'n hersenschudding. Werd dezelfde dag nog gebeld, met hoe en wat enzo.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 17:06

Escamilla schreef:
Het is geen ergenis, maar we hebben vandaag onze hond in laten slapen... Ze is net door het crematorium opgehaald. We hadden haar al vanaf dat ik 8 was. M'n hart is gebroken ;(

Sterkte Y;(

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 17:07

Escamilla schreef:

:(:) Sterkte

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 17:11

Escamilla schreef:

Wat erg, sterkte!

StellaMay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 17:46

Escamilla schreef:

:knuffel: heel veel sterkte! Ik heb exact hetzelfde verhaal een paar jaar geleden meegemaakt, en wil je geen ongevraagd advies geven, maar krop het verdriet niet op. Praat erover Y;(

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 17:52

Escamilla sterkte!

San beterschap!

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 17:55

Escamilla schreef:

Sterkte Y;(

Hier ligt alwéér hondenstront voor de voordeur. Asociaal rotvolk _-:(

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 18:00

Escamilla sterkte.
San beterschap.

Black-kelpie poep voor je deur is vies.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 18:00

Kinderen in de bus die hun mond niet kunnen houden.... MAMA! OMA! Tatutatuta (reed een ambulance langs) moest uiteraard nagedaan worden tot vervelens toe. En de ouders zeggen na 600x niet eens klaar |o

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 18:03

Escamilla schreef:

Heel erg veel sterkte :knuffel: