Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 06:59

De kat van de buren die aan de voorkant van de huizen om 5:45 begon te gillen. En de hond van de andere buur, die een kwartier later als een malle ging blaffen. En de kat van de eerste buur die daarna ook weer af ging, nou ik ben wel klaarwakker nu. Oke, dat ik nu vroeger op ben als normaal heeft als voordeel dat ik het huis nu kan luchten waardoor de temperatuur wat omlaag gaat, toch had ik iets meer nachtrust wel prettig gevonden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 07:47

De krantenbezorger. Hij zet de auto uit, doet de krant er in, stapt in en zet em weer aan. Daar word ik dus wakker van. En de buurjongen die nu al de trekker om te sproeien aan heeft. Gadverdamme, tis me veel te vroeg

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 08:02

Marije_1997 schreef:
De krantenbezorger. Hij zet de auto uit, doet de krant er in, stapt in en zet em weer aan. Daar word ik dus wakker van. En de buurjongen die nu al de trekker om te sproeien aan heeft. Gadverdamme, tis me veel te vroeg

Bij mij laat de krantenbezorger z'n auto draaien.. En die is nog te lui om te lopen want bij z'n buurman doet het zelfs met de auto en rijd dan pas naar z'n eigen oprit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 08:10

fjordjes schreef:
Marije_1997 schreef:

Bij mij laat de krantenbezorger z'n auto draaien.. En die is nog te lui om te lopen want bij z'n buurman doet het zelfs met de auto en rijd dan pas naar z'n eigen oprit.

Ik heb liever dat ze de auto laten lopen. Scheelt dat ik straks rond 7 uur weer iedere dag wegga. Dan spreek ik em er op aan. Want hoor em et zowat in de hele straat doen. Niet alleen slecht voor je auto, maar het is ook irritant. Vorige had een oude diesel die net een trekker was tho, en die was er soms om 4 uur al.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 08:16

Ja deze heeft ook een oude diesel en begint al om 4u. Blijft ook vaak in de 1e versnelling dus nog extra herrie

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 08:25

Bij ons in de straat kwam de bezorger op een scooter en geen elektrische, wat een herrie zo heel vroeg in de ochtend >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 08:28

fjordjes schreef:
Ja deze heeft ook een oude diesel en begint al om 4u. Blijft ook vaak in de 1e versnelling dus nog extra herrie

Bij ons woont alles ook nog redelijk uitelkaar. Onze straat is +/- 6km ofzo met zo'n 20 a 30 huizen. Maar ik hoor hem van begin de straat tot halverwege als ie de bocht om gaat.nadeel aan een slaapkamer aan de weg.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 09:10

Dat ik moet werken vandaag, maar dat er niet echt veel te doen is op de afdeling. Wel heel fijn met deze hitte, maar ja...

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 09:11

Dat mijn vinger ontstoken is (ik moet echt stoppen met nagelbijten) en dat de vellen aan m’n vinger hangen. Kan ik daar gewoon honingzalf opsmeren? Foto kan ik even maken voor diegene die het even wil zien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 09:14

Benthhh schreef:
Dat mijn vinger ontstoken is (ik moet echt stoppen met nagelbijten) en dat de vellen aan m’n vinger hangen. Kan ik daar gewoon honingzalf opsmeren? Foto kan ik even maken voor diegene die het even wil zien

Ik ben nagel en velletjes bijter, maar ik laat het altijd gewoon, trekt vanzelf weg. Maar je zou ook trekzalf er op kunnen doen.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 09:43

Deze blijft zich herhalen bij mij: een vriend die zou bellen over iets belangrijks en weer niks laat horen
Waarom houd ik er nog rekening mee. :roll: (omdat het wel over iets gaat dat ook van belang is voor mij, maar goed :+ )

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 09:49

Amandavd schreef:
Loeky01 schreef:
Pff sterkte met je pup Nayomie... Ik kan zo moeilijk bij mensen die hun honden niet opvoeden of om 13u vandaag met hun honden wandelen... En dan heb ik zelf niet eens een hond.

Ik erger me aan de schuurplekken tussen mijn dijen :(

Smoovall smeren.

Thanks voor de tip! Ga m bestellen, drogist had m niet en moest voor vandaag nog wat hebben. Dus kreeg ik van een vriendin de tip om compeed te smeren dus die vandaag maar testen.
Ik erger me aan mijn vermoeidheid

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 09:58

Loeky01 schreef:
Amandavd schreef:

Smoovall smeren.

Thanks voor de tip! Ga m bestellen, drogist had m niet en moest voor vandaag nog wat hebben. Dus kreeg ik van een vriendin de tip om compeed te smeren dus die vandaag maar testen.

Ik vind deze persoonlijk fijner dan smoovall:

Afbeelding

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 10:01

Marije_1997 schreef:
Benthhh schreef:

Ik ben nagel en velletjes bijter, maar ik laat het altijd gewoon, trekt vanzelf weg. Maar je zou ook trekzalf er op kunnen doen.

Doe ik ook. Alleen ik pluk ipv bijt.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 10:13

Dat iemand mijn planten afgeknipt heeft in de poort??? Ik heb klim planten tegen de schutting en die groeien ook eroverheen. Naast mij is een poort van 2 meter breed of iets breder. Schutting is 2 meter hoog en daar hingen dus wat takken overheen. Die zijn nu weggehaald echt tot mijn schutting?

Ergste is dat dat dus precies gebeurd als ik weg ben en niet even vragen of ik het zelf kan doen oid. Mij hond ligt buiten in de kennel als ik weg ben en die is heel waaks, hopelijk krijg ik geen gezeik dat die geblaft heeft.

Waarom moeten mensen aan andermans spullen zitten, het ging niet over het pad heen. In ieder geval kon je er echt ruim langs, die takken waren misschien 5p cm en hingen naar beneden. Wel de snoeizooi laten liggen in de poort?

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 10:20

MyWishMax schreef:
Dat iemand mijn planten afgeknipt heeft in de poort??? Ik heb klim planten tegen de schutting en die groeien ook eroverheen. Naast mij is een poort van 2 meter breed of iets breder. Schutting is 2 meter hoog en daar hingen dus wat takken overheen. Die zijn nu weggehaald echt tot mijn schutting?

Ergste is dat dat dus precies gebeurd als ik weg ben en niet even vragen of ik het zelf kan doen oid. Mij hond ligt buiten in de kennel als ik weg ben en die is heel waaks, hopelijk krijg ik geen gezeik dat die geblaft heeft.

Waarom moeten mensen aan andermans spullen zitten, het ging niet over het pad heen. In ieder geval kon je er echt ruim langs, die takken waren misschien 5p cm en hingen naar beneden. Wel de snoeizooi laten liggen in de poort?

Niet de gemeente? Die doet dat hier namelijk.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 10:25

Nee, gemeente doet alleen wat aan de stoep en deze poort slaan ze altijd over, alle poorten trouwens. Enige die wel eens wat doet is de woningbouw, maar dan heb je al brieven ontvangen en moet je de kosten betalen. En dan moet het echt heel erg zijn, niet wat takken van maximaal 50cm die langs een schutting naar beneden hangen.

Het zijn echt 1 van de buren geweest, heb pas als de politie moeten bellen. Dat was ook heel toevallig toen ik weg was spullen gaan weghalen en niet verwacht dat ik terug zou komen.

Ik word erg gewoon pissig van, blijf van mijn spullen af en laat het weten als je ergens last van hebt.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 10:54

Die onzekerheid of ik corona heb ja of nee. Ben sowieso gevoelig voor allergie maar mn neus klonk verstopt. Enin de ochtend keelpijn. Weet wel bijna zeker dat het een allergie is, maar goed toch zeker in deze periode het zekere voor het onzekere genomen en mij vanochtend laten testen.. Alleen we zitten nu midden in de verhuizing dus in het andere huis is iedereen aan het klussen terwijl ik verplicht binnen moet blijven.. naja het is niet anders..

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 10:57

Loeky01 schreef:

Ik gebruik zalf van de decathlon! Is eigenlijk voor zwemmers, maar werkt perfect! Of rollerdeo ;)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 11:25

Dat iemand waarmee ik binnen 1,5 meter ben gekomen (werk gerelateerd) een corona test heeft moeten doen... oeps... Voel me zelf nog prima, maar toch even rekening mee houden thuis

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 11:37

MyWishMax schreef:

Ik ben altijd blij als mijn buren de overhangende takken snoeien :=
Ik heb er zelf niks aan als die aan de andere kant hangen en het spaart mij werk :D

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 11:47

Dit zijn niet de buren aan de andere kant van de poort. Het hangt dus ook niet in iemand anders zijn tuin. Wij hebben er van dr week zelf naar gekeken er je kwam er pas tegenaan als je bijna tegen mijn schutting aan gaat lopen. Hangt echt naar beneden, alleen de korte takken steken in het begin uit, op 2 meter hoogte. Ik vind het gewoon asociaal om zoiets te doen waar je niks.mee te maken hebt en vooral dat het snel gedaan wordt als ik weg ben.
En dan wel het afval laten liggen. Ik kan dat zelf niet opruimen namelijk. Snoeien is ook niet de bedoeling nu voor die planten.

En als je er zo'n last van hebt, laat het dan even weten. Niet zelf ergens aan komen waar je niks mee te maken hebt en het dan gewoon in die poort neer gooien.

En ja, ik ben erg prikkelbaar daarover, ik weet 95% zeker welke familie het gedaan heeft en daar heb ik dus al de politie voor moeten bellen omdat spullen gejat werden en ik daarna compleet uitgescholden. Zijn al aantal.incidenten geweest. En ze hebben gewoon mijn nummer, maar door al die dingen voel ik me soms wel echt onveilig in eigen huis.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 12:40

Nayomie, super mooi hondje heb je <3
Wat kan helpen is om met een hele stabiele hond mee te gaan wandelen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 12:45

Dat de hond een rot week heeft. Binnen aan het boren wat natuurlijk kabaal maakt > wordt hij ontzettend zenuwachtig van maar het is te warm om hem uit te laten of die stress eruit te rennen.. :n hij kan in de tuin wat spelen maar kiest zelf lekker voor de schaduw.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 12:48

LaPluche schreef:
Nayomie, super mooi hondje heb je <3
Wat kan helpen is om met een hele stabiele hond mee te gaan wandelen.

Dank je wel <3 gaan we ook doen inderdaad. Ken enkele mensen in de buurt die daar wel aan mee willen werken.

Zo lag ze er vandaag bij:

Afbeelding
<3