Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_1997 schreef:De krantenbezorger. Hij zet de auto uit, doet de krant er in, stapt in en zet em weer aan. Daar word ik dus wakker van. En de buurjongen die nu al de trekker om te sproeien aan heeft. Gadverdamme, tis me veel te vroeg
fjordjes schreef:Marije_1997 schreef:De krantenbezorger. Hij zet de auto uit, doet de krant er in, stapt in en zet em weer aan. Daar word ik dus wakker van. En de buurjongen die nu al de trekker om te sproeien aan heeft. Gadverdamme, tis me veel te vroeg
Bij mij laat de krantenbezorger z'n auto draaien.. En die is nog te lui om te lopen want bij z'n buurman doet het zelfs met de auto en rijd dan pas naar z'n eigen oprit.
fjordjes schreef:Ja deze heeft ook een oude diesel en begint al om 4u. Blijft ook vaak in de 1e versnelling dus nog extra herrie
Benthhh schreef:Dat mijn vinger ontstoken is (ik moet echt stoppen met nagelbijten) en dat de vellen aan m’n vinger hangen. Kan ik daar gewoon honingzalf opsmeren? Foto kan ik even maken voor diegene die het even wil zien
Amandavd schreef:Loeky01 schreef:Pff sterkte met je pup Nayomie... Ik kan zo moeilijk bij mensen die hun honden niet opvoeden of om 13u vandaag met hun honden wandelen... En dan heb ik zelf niet eens een hond.
Ik erger me aan de schuurplekken tussen mijn dijen
Smoovall smeren.
Loeky01 schreef:Amandavd schreef:
Smoovall smeren.
Thanks voor de tip! Ga m bestellen, drogist had m niet en moest voor vandaag nog wat hebben. Dus kreeg ik van een vriendin de tip om compeed te smeren dus die vandaag maar testen.
Ik erger me aan mijn vermoeidheid
Marije_1997 schreef:Benthhh schreef:Dat mijn vinger ontstoken is (ik moet echt stoppen met nagelbijten) en dat de vellen aan m’n vinger hangen. Kan ik daar gewoon honingzalf opsmeren? Foto kan ik even maken voor diegene die het even wil zien
Ik ben nagel en velletjes bijter, maar ik laat het altijd gewoon, trekt vanzelf weg. Maar je zou ook trekzalf er op kunnen doen.
MyWishMax schreef:Dat iemand mijn planten afgeknipt heeft in de poort??? Ik heb klim planten tegen de schutting en die groeien ook eroverheen. Naast mij is een poort van 2 meter breed of iets breder. Schutting is 2 meter hoog en daar hingen dus wat takken overheen. Die zijn nu weggehaald echt tot mijn schutting?
Ergste is dat dat dus precies gebeurd als ik weg ben en niet even vragen of ik het zelf kan doen oid. Mij hond ligt buiten in de kennel als ik weg ben en die is heel waaks, hopelijk krijg ik geen gezeik dat die geblaft heeft.
Waarom moeten mensen aan andermans spullen zitten, het ging niet over het pad heen. In ieder geval kon je er echt ruim langs, die takken waren misschien 5p cm en hingen naar beneden. Wel de snoeizooi laten liggen in de poort?
Loeky01 schreef:Thanks voor de tip! Ga m bestellen, drogist had m niet en moest voor vandaag nog wat hebben. Dus kreeg ik van een vriendin de tip om compeed te smeren dus die vandaag maar testen.
Ik erger me aan mijn vermoeidheid
MyWishMax schreef:Dat iemand mijn planten afgeknipt heeft in de poort??? Ik heb klim planten tegen de schutting en die groeien ook eroverheen. Naast mij is een poort van 2 meter breed of iets breder. Schutting is 2 meter hoog en daar hingen dus wat takken overheen. Die zijn nu weggehaald echt tot mijn schutting?
Ergste is dat dat dus precies gebeurd als ik weg ben en niet even vragen of ik het zelf kan doen oid. Mij hond ligt buiten in de kennel als ik weg ben en die is heel waaks, hopelijk krijg ik geen gezeik dat die geblaft heeft.
Waarom moeten mensen aan andermans spullen zitten, het ging niet over het pad heen. In ieder geval kon je er echt ruim langs, die takken waren misschien 5p cm en hingen naar beneden. Wel de snoeizooi laten liggen in de poort?