Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marsu schreef:Nou, ik heb dus in februari voor augustus een rondreis van twee weken naar Cuba geboekt. Ik heb er weinig vertrouwen in dat het nog door gaat, maar eigenlijk vind ik het ook niet verantwoord om 10 uur mensen zoveel mensen in een vliegtuig te gaan zitten en daarna met een groep in een bus door het land gereden worden.
Omdat er nog niks bekend is over augustus kan ik denk ik nog weinig, maar ik ben er wel vrij zeker van dat ook al zou ik kunnen gaan, dat ik toch liever thuis blijf.
Winged schreef:Via Shoestring bijv?
Ik heb die reis in 2016 gedaan. Momenteel zitten die reisorganisaties ook vast aan wat de landen doen. De hygiëne in Cuba is natuurlijk stukken anders. Mogelijk zijn er een casa particulares geboekt en ik weet niet of die uberhaupt alweer iets mogen straks. Cuba is daarin aardig strikt met de regels.
Jatoby schreef:Zijn er anderen die een verre reis hadden geboekt voor aankomende periode?
Wij hebben voor begin september een reis naar Amerika staan, maar ik ben heel bang dat dit niet doorgaat. Erg jammer, want dit zou mijn eerste keer Amerika/verre reis zijn.
Jatoby schreef:Zijn er anderen die een verre reis hadden geboekt voor aankomende periode?
Wij hebben voor begin september een reis naar Amerika staan, maar ik ben heel bang dat dit niet doorgaat. Erg jammer, want dit zou mijn eerste keer Amerika/verre reis zijn.
kiomiamigo schreef:Jatoby schreef:Zijn er anderen die een verre reis hadden geboekt voor aankomende periode?
Bij ons staat/stond een reis naar zuid Afrika op de planning. Gister bericht gehad van het reisbureau dat als we nu annuleren (had ik naar geinformeerd) dat ik 60% van de aanbetaling terug krijg en de rest kwijt ben en ook geen vouchers voor krijg.
Wat er gebeurt als we wachten weten we nog niet, omboeken kan in ons geval helaas niet van onze kant.
Citaat:Ja wij in september naar Canada. Lees dat Air Canada vanaf 24 juni 1 keer per dag Amsterdam - Toronto gaat vliegen dus ik hou hoop
Autumnn schreef:Jatoby schreef:Zijn er anderen die een verre reis hadden geboekt voor aankomende periode?
Ja wij in september naar Canada. Lees dat Air Canada vanaf 24 juni 1 keer per dag Amsterdam - Toronto gaat vliegen dus ik hou hoop
bigone schreef:Autumnn schreef:Gelukkig hebben wij nog niks betaald. Hebben alleen akkoord gegeven op het voorstel.. en toen kwam Corona....
Maar je bent wel een overeenkomst aangegaan, geen mailtje gehad om geld over te maken?
Aranel schreef:Tip voor andere Canada gangers: word lid van het Canada reis forum op Facebook! Daar staat ook veel info over het virus, wanneer reizen naar Canada enz.