xPabloBokt schreef:Ik reed gister weg bij een stoplichtt, twee banen naar links en ik stond links voorgesorteerd. Dus groen, netjes de bocht om. Ik wil terug naar rechts komen. Spiegelen, knipper aan want het was vrij, beweging instarten..
Schiet er ineens van vlak achter mij vandaan een witte Skoda rechts lamgs me af. Schrok me het lamlazarus, ik was al half op de andere baan inmiddels en hij heeft zo dicht achter me gezeten dat ik hem bij het spiegelen niet gezien heb. Ik met minstens vijf seconden op de toeter gehangen terwijl hij er met een noodgang vandoor ging.. heb van hem niet eens de kans gekregen om terug naar rechts te komen.
Mensen hebben zo weinig geduld.. levensgevaarlijk
Oef, dat is echt een hufteractie en levensgevaarlijk inderdaad.
Gisteren reed ik de A6 af richting Swifterbant/Dronten. Dan kom je op een ovale rotonde met 2 rijbanen waarbij ook verkeer van een 80 weg af komt. Vanaf de baan die van de snelweg af komt, moet je ritsen naar de rechterbaan. Toen ik op de rotonde zat, zaten er een motor en een auto achter me die duidelijk tegen elkaar op aan het racen waren. Enfin, ik voegde in op de rechterbaan en de motor scheurt mij en een paar auto's voor mij met een noodgang voorbij, dat ging maar net goed. De 'dikke BMW' achter mij had minder pech en moest met lede ogen toezien dat de motorrijder de 'race' zou winnen. Dat vond 'ie niet leuk en ging bijna ten koste van mijn achterbumper.