Kmbrly schreef:En hoe doen ze het anders regelen id zomer ?
Dan zullen opa en oma wel oppassen.
Maar dat is nu niet handig, want kinderen zijn steengoed in het overbrengen van virussen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:De opvang is wel enigszins beperkt bij mijn weten.
Ik ben benieuwd wat dit met ons land gaat doen op elk gebied.
Wat ik nu wel gek vind is dat al die ouders moord en brand roepen wat ze nu vijf weken (want de paasvakantie komt er achteraan.) met hun kroost moeten gaan doen... Hoe triestig is het gesteld met onze maatschappij en opvoeding als ze blijkbaar niets kunnen bedenken om hun kroost bezig te houden.
Tekenen, schilderen, knutselen, lezen... Echt, kunnen ze zich niet meer bezig houden? Zelfs niet met alle tablets, computers en andere digitale bezigheidstherapie?
Willen ze perse kinderen omdat hun leven niet compleet zou zijn zonder. Kunnen ze er vijf weken mee doorbrengen, is het weer niet goed.
Hilli schreef:Ik stel voor dat we de scholen sluiten mét de kinderen er nog in. Kunnen ze het virus niet verder verspreiden, kunnen de juffen 24 uur doen over de lesstof in plaats van 6 uur (dus een werkdrukverlaging) en mochten ze het daar niet mee eens zijn dan is het ze gelukkig in elk geval wettelijk verboden om godverdee weer te gaan lopen staken (want bijeenkomst met meer dan 100 p.). De rest van de mensen kan zodoende gewoon doorwerken. Houden we de economie ook nog een beetje draaiende.
Relaxed schreef:_San87_ schreef:Wel nog een goede reden geen kinderen te nemen. Nooit gezanik of gezeur met opvang regelen om wat voor reden dan ook
.
Net naar de bios geweest, De beentjes van Sint-Hildegard, zo leuk.
Jaa heerlijke film