Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
xZiva_ schreef:pradadaan schreef:Ik zal mij ook nog even voorstellen
Ik ben Danielle, 23 jaar en vooral erg gek op mijn beestjes.
Ik heb namelijk 5 katten, 3 paarden en 1 hond.
Over mijn paarden is een hele hoop te vinden op bokt, maar de meeste mensen kunnen mij kennen van mijn bonte hengst Nacho. Ondertussen een jaarling en voor mij het aller belangrijkst
Ik ben een enorme harry potter fan. Ook ben ik gek op de winter, warme sokken, (geur)kaarsjes, kop koffie of warme choco, dekentje en sloffen op de bank
Glitters en roze kan ik altijd waarderen.
In het SSS topic van 2018 en 2017 is ook nog wel heel veel te vinden over mij denk ik
Als ik jou als lootje krijg, weet ik waar ik mijn nieuwe eskadron dingen nog kwijt kan
Over mijn paarden is een hele hoop te vinden op bokt, maar de meeste mensen kunnen mij kennen van mijn bonte hengst Nacho. Ondertussen een jaarling en voor mij het aller belangrijkst
Ik ben een enorme harry potter fan. Ook ben ik gek op de winter, warme sokken, (geur)kaarsjes, kop koffie of warme choco, dekentje en sloffen op de bank
In het SSS topic van 2018 en 2017 is ook nog wel heel veel te vinden over mij denk ik
Als ik jou als lootje krijg, weet ik waar ik mijn nieuwe eskadron dingen nog kwijt kan
DonDon schreef:Ik heb gisteren voor het eerst weer gebakken en kwam er achter dat ik geen pennenlikker/spatel heb. En een Zeef (rvs) om de bloem te zeven ook niet en vanille extract. Kan je alleen in de bakwinkels krijgen.
DonDon schreef:Ik heb gisteren voor het eerst weer gebakken en kwam er achter dat ik geen pennenlikker/spatel heb. En een Zeef (rvs) om de bloem te zeven ook niet en vanille extract. Kan je alleen in de bakwinkels krijgen.
pimaude schreef:DonDon schreef:Ik heb gisteren voor het eerst weer gebakken en kwam er achter dat ik geen pennenlikker/spatel heb. En een Zeef (rvs) om de bloem te zeven ook niet en vanille extract. Kan je alleen in de bakwinkels krijgen.
Zeef: action en albert heijn! Spatel idem dito. vanille extract ook in het bakvak in de supermarkt!
Rebecca schreef:Misschien tijd om meer te posten dan xApple
Ik werk bij de slager , word blij van vlees
xApple schreef:[naam] schreef:Misschien tijd om meer te posten dan xApple
Ik werk bij de slager , word blij van vlees
Nah ik ga niet alles lezen en overal op reageren hoor echt geen zin in
Wel als de pakketten gepost worden natuurlijk ! En ik ga mijn lootje straks ook stalken en uitpluizen wat hij/zij leuk vindt maar ik ga niet super actief zijn hier nu