Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Marcella schreef:Dacht even dat ik niet meer weg kwam uit HIA wat een noodweer. Weg was een rivier en kon alleen zachtjes rijden.
Zit nu omgeving Tholen.
fjordjes schreef:Wat ik wel vreemd vind is dat ik op de site kijk van lightningmaps en het behoorlijk hoor onweren maar ik geen stipjes zie in de buurt. Hoe kan dat?
Pepperrr schreef:fjordjes schreef:Wat ik wel vreemd vind is dat ik op de site kijk van lightningmaps en het behoorlijk hoor onweren maar ik geen stipjes zie in de buurt. Hoe kan dat?
Hier ook, het flitst al de hele tijd maar op lightningmaps is er dus geen activiteit te zien in een straal van 20km ongeveer. Terwijl die flitsen toch echt een stuk dichterbij zijn dan 20km....
xxemmely schreef:Marcella schreef:Dacht even dat ik niet meer weg kwam uit HIA wat een noodweer. Weg was een rivier en kon alleen zachtjes rijden.
Zit nu omgeving Tholen.
Ik zit rechts van Tholen en met boven Antwerpen, in Nederland wel, hier niks... zagen en hoorde het om ons heen wel donderen en flitsen maar hebben nog geen druppel gehad
Siamsmeesje schreef:Hier is het ook benauwd, maar lang niet zo erg als gisteren toen we iedere flinke bui wisten te omzeilen
En wat er dan viel waren weer die spreekwoordelijke drie druppels, dus als vandaag weer zo wordt gaat vanavond toch maar even de sproeier aan.