Gefeliciteerd Wiebke! Marlies beterschap voor je vader
MarlindeRooz
Geplaatst: 09-07-19 17:57
Sterkte Marlies en gefeliciteerd Wiebke!
Heb veel nieuwe kleding besteld... Kleed me zoveel leuker nu ik 12 kilo en een kritisch vriendje heb gedumpt.
Outfit 2, zaten vlekken in mijn broek...
Met nieuw shirt!
noviceh
Geplaatst: 09-07-19 18:06
Gefeliciteerd Wiebke!!!
Frummels
Geplaatst: 09-07-19 18:07
Marlies: veel sterkte!
Wieb: Gefeliciteerd
MarlindeRooz: Dat klinkt als twee dingen (of 12+1 dingen) die je inderdaad liever kwijt dan rijk bent Al vond ik je met 12 kg extra ook mooi, het gaat erom dat jij lekker in je vel zit! Heel goed gedaan!
Wiebke van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!
En wat een geweldige outfits laatste pagina's weer. Een aantal van jullie hebben echt exact de stijl die ik mooi vind. Zelf kopen daar slaag ik alleen nog niet in
Jessica_1998
Geplaatst: 09-07-19 19:55
Mooie foto's weer! Die blauwe jumpsuit van de vorige pagina vind ik ook mega gaaf, Jammer dat ik dat qua lengte niet kan hebben haha.
Gefeliciteerd wiebke!!
Marlinde, dat klinkt positief! & Netjes die -12 kg! Ik ben ook aan het afvallen & heb nu dat zoveel kleding net niet zit.. Vind die grijze broek van de only die je deze week aanhad ook erg leuk!
Denise_Storm ik ben hier nog tot eind oktober. Vandaag precies 3 maanden in Melbourne. Nog 2.5 maand stage te gaan, en daarna komt eindelijk mijn vriend hier naar toe . We gaan samen 4 weken reizen door Australie en sluiten af met een week Bali
Lekker makkelijk vandaag Weet met deze gekke temperaturen telkens niet meer wat ik nou aan moet.
Chiave
Geplaatst: 10-07-19 10:20
Ik lees altijd graag mee, kijk met gepaste jaloezie naar jullie mode-gevoel en doe veel inspiratie op. Echter heb ik geen spiegel, waardoor het meeposten niet lukt. Ik hoop dat ik wat advies mag vragen.
Voor mijn propedeuse ben ik op zoek naar een mooie jurk. Mijn stijl ligt tussen retro, vintage, truttig en chique. Ted Baker strookt met wat ik mooi vind, de klassieke jurken van Steps ook. Echter ben ik niet zo lang (1,66 cm) en is de Ted Baker collectie grotendeels al uitverkocht bij Bijenkorf. Ik heb een heel licht huidje en ben blond, waardoor kleuren als lichtroze of nude niet pakken. Ik heb een magere taille, wel billen en nauwelijks borsten. Ik vind de stijl van San87 mooi met die vintage jurken en ik shop ook wel eens op topvintage. Ik ben alleen niet zo lang en ben bang dat er dan een kabouter in een jurk het podium op schuifelt straks. Een klokkend model vind ik dan ook mooi. Ik heb wat inspiratie gezocht, wat niet meer in mijn maat is of waarvan de kleur niet zo handig is. Maar misschien willen jullie wat advies geven? Mijn maat is 36, maar bij merken als Steps 34. Het liefst dus een jurk, of een mooie rok met een nette top. En schoenadvies is ook heel welkom. Mocht het niet handig zijn in dit topic: mijn excuses.