Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Zoe_97 schreef:Ik vind je houding ook erg vreemd.
Je woont nog in het huis van ej ouders. Als die een hond willen kopen is dat in HUN huis toch hun goed recht?
Natuurlijk voelt het arme beestje dat je hem achteruit stoot. Je voelt het zelf toch ook als je ergens door iemand ongewenst bent. Ga je ook niet die zijn snauwen opvolgen als er andere mensen wel Leif tegen je zijn
Als je hier vaker meeleest weet je ook dat haar vader weinig voor de hond doet (terwijl hij hem in huis wilde) en SoW er dus regelmatig mee opgescheept zit, omdat haar vader haar telkens op die hond laat passen. Ik denk dat SoW meer een hekel aan de situatie heeft en dat projecteert op de hond en dat snap ik heel goed.
DeMolenhoek schreef:Ik lees hier even met verbazing. Sow zet hier haar ergernis neer en krijgt hier nog even een standje en nu wordt zelfs al geopperd dat ze misschien beter een eigen plekje zoekt. Wauw...
DeMolenhoek schreef:Ik lees hier even met verbazing. Sow zet hier haar ergernis neer en krijgt hier nog even een standje en nu wordt zelfs al geopperd dat ze misschien beter een eigen plekje zoekt. Wauw...
cursebreaker schreef:DeMolenhoek schreef:Ik lees hier even met verbazing. Sow zet hier haar ergernis neer en krijgt hier nog even een standje en nu wordt zelfs al geopperd dat ze misschien beter een eigen plekje zoekt. Wauw...
Ik denk dat de meesten gewoon proberen mee te denken met haar. Het lijkt me namelijk gewoon niet prettig als je dagelijks met zoveel ergernis rondloopt en het er niet naar uitziet dat de situatie veranderd aangezien ze nog thuis woont. Ik bedoel het in ieder geval niet aanvallend naar haar toe, maar opperde het gewoon als van 'misschien wordt je hier zelf gewoon gelukkiger van, als je de optie hebt om iets voor jezelf te zoeken bv.'
En reageren op elkaars berichten doen we toch altijd wel hier? Dus dat vind ik dan niet vreemd, dat het nu ook gebeurd. Het is natuurlijk de toon die de muziek maakt, maar ik denk dat de meesten het gewoon goed voorhebben met haar.
ScarOfWars schreef:Ik zou graag op mijzelf willen, weten ze hier thuis ook. Het zit er gewoon niet in momenteel.
Ik begrijp ook wel dat men het goed bedoeld en dat jullie willen helpen, echt waar. Maar zo kwam het niet over.
Kan natuurlijk aan mij liggen, dat ik het anders opvat, mijn excuses daarvoor.
RoosDeG schreef:Aan dat we lekkage hebben gehad vannacht.. en dat nu mijn complete vloer naar z’n grootje is, mijn dressoir kast zich vol gezogen heeft met water, mijn kleed verrot is, mijn bank waterschade heeft en de muur vol water zit...
ScarOfWars schreef:Ik zou graag op mijzelf willen, weten ze hier thuis ook. Het zit er gewoon niet in momenteel.
Ik begrijp ook wel dat men het goed bedoeld en dat jullie willen helpen, echt waar. Maar zo kwam het niet over.
Asvinia schreef:Niet zozeer ergeren, voelt gewoon rot.. Een kennis/vriend van mijn moeder ligt in het ziekenhuis, was schoon, maar ze hebben nu toch uitzaaiingen gevonden.. Hij doet me enorm aan mijn overleden opa denken en het kwam toch best hard aan..
CharIsabella schreef:ScarOfWars schreef:Ik zou graag op mijzelf willen, weten ze hier thuis ook. Het zit er gewoon niet in momenteel.
Jij hoeft je excuses niet aan te bieden, het is simpel. Jij ergert je ergens aan en uit dit.
Anderen vormen een oordeel over jou (wat in mijn ogen nooit zou mogen) en daar bied jij je excuses voor aan?
Nee nee gewoon doorgaan met klagen en laat die anderen maar lekker praten.