Sheehan schreef:Cayenne schreef:Sheehan, hoe voelt zoiets? Kon je nog wel dingen van buitenaf horen? Of ben je gewoon 2 weken kwijt?
Ik ben twee weken kwijt, maar ik kan me wel herinneren dat ik soms zo wakker werd als je soms in je slaap doet. Heeeel kort. En dan val je weer weg. Maar daar onthoud je dus niks van
Voelt het dan als een lucide droom?
Tijdens die opleiding zijn we ook bij het pathologisch museum in bij het Radboud geweest, rete interessant om te zien!
Ben je inmiddels wel weer volledig gerevalideerd? Merkte je eigenlijk een na-effect van de coma? Als je het moeilijk vindt om over te posten dan hoef je m'n vragen zeker niet te beantwoorden!
Moest iig 6 weken stil liggen en achteraf is het net alsof ik 6 weken geen gedachte heb gehad ofzo. Ik weet nog dat het poedersuiker was, maar het ging wel ‘snel’. Na de coma geen last gehad, ik weet alleen nog dat wakker worden het rotste ooit is en ik had ook 0,0 eetlust. Verder mogen jullie alles vragen hoor! Ik heb er geen moeite mee. Wel heel veel schade aan mijn lichaam achteraf, veel blessures.