Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tamara schreef:Ik heb even beetje genoeg van Marktplaats & Facebook aankopen. Laatste tijd vooral pech, met kleding waar toch een vlek in blijkt te zitten of een dunne plek op de knieën... Al wel aantal keer deel van m'n kosten terug gehad maar de lol van voor een duppie op de eerste rang gaat er zo wel een beetje af
litilaura schreef:Wat ik iedereen kan aanraden zijn wol/zijde rompers van bijvoorbeeld engel of cosilana dat kan ook bij kindjes die nogal snel knoeien enzo want het is het onderste laagje dus wordt niet zo snel vies. Het lijkt duur maar je hoeft het veel minder vaak te wassen dus met 3-4 rompers per kind kom je wel uit en het blijft 2e hands heel waardevast.
IMJ schreef:Tamara schreef:Ik heb even beetje genoeg van Marktplaats & Facebook aankopen. Laatste tijd vooral pech, met kleding waar toch een vlek in blijkt te zitten of een dunne plek op de knieën... Al wel aantal keer deel van m'n kosten terug gehad maar de lol van voor een duppie op de eerste rang gaat er zo wel een beetje af
Dit herken ik. Zo kreeg ik eens iets heel anders toegestuurd dan wat ik gekocht had...was een bepaalde pop met wat functies.
Och ja, haar moeder zou de verkeerde hebben toegestuurd terwijl zij met kind met hersenvliesontsteking in het zh zat.. maar er zat toch wel gratis wel een broek extra bij (mer gaten bij de zakken)..
Ja klopt, maar daar heb ik niet om gevraagd want mijn kind draagt geen broekjes.. de pop die ik toegestuurd heb gekregen is nieuw niet eens deze prijs, bovendien doet hij het niet..
Ja vervelend..
puntje bij paaltje nooit meer wat gehoord en een review op mp kon toen nog niet..