Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Balou_k

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 14:59

Foto?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 15:00

Mijn man heeft het witte wollen babyjasje gewassen kwam ik gister achter..... nu een poppenjasje

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 15:08

Die is leuk Lau! Ik vind de collectie voor O zo zoet, zie voor de baby meer.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 15:17

Keet schreef:
Mijn man heeft het witte wollen babyjasje gewassen kwam ik gister achter..... nu een poppenjasje

-O-

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 15:19

Pantykous schreef:
Keet schreef:

-O-

Hulde dat hij de was doet hoor....maar soms :(
Straks even bij mupje haar pop passen

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 15:22

Hier koop ik geen kleren die niet gewoon gewassen kunnen worden en in de droogkast kunnen :D
( hier doet mijne vent ook de was namelijk := )

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 15:27

Hier ook. Eigenlijk alles in huis. I'm good *D

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 15:30

Autsj Keet :=

Dat is wel een hele mooie jas idd Liti!

Ik durf niet zo goed, wol, maar ik heb tot nu toe een best schoon kind dus zou misschien wel gaan. Hoewel ie vorige week wel bovenaan de heuvel op de grond ging liggen en naar beneden rolde :') Hij begint eindelijk iets op te pikken van het eeuwige buitenspelen en de diertjes bij de opvang, dat heeft ie ongeveer 2,5 jaar niet leuk gevonden en hij is nu 3,5 :+ Was wel heel blij met de regenbroek van de H&M die ie over zn kleren had, jas was minimaal vies dus lekker spelen!

Oudste hier is goed verkouden, die is normaal al niet super fan van sneeuw en nu vindt ie er helemaal niks aan :(:) Net wel met jongste in de doek en oudste op de slee boodschappen gedaan dus ik heb m'n workout wel weer gehad :')

Hij ziet er mooi uit Laura! Ben benieuwd hoe ie staat die doek :j

Ik heb even beetje genoeg van Marktplaats & Facebook aankopen. Laatste tijd vooral pech, met kleding waar toch een vlek in blijkt te zitten of een dunne plek op de knieën... Al wel aantal keer deel van m'n kosten terug gehad maar de lol van voor een duppie op de eerste rang gaat er zo wel een beetje af -O-

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 15:32

Wat een heerlijke kindjes in de sneeuw!

Hier vandaag weer wat geshopt voor onze kleine spruit die nog geboren moet worden. Ook bestellingen binnen via Vente.
Petit bateau
Afbeelding

Chicco
Afbeelding

En HEMA en Prénatal
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding[/quote]

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 15:34

Dit was het enige kledingstuk dat dus niet gewassen kan worden. Voor de rest is alles wasbaar.
Dacht dat ik deze in haar babybox had gestopt

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 15:36

Wat ik iedereen kan aanraden zijn wol/zijde rompers van bijvoorbeeld engel of cosilana dat kan ook bij kindjes die nogal snel knoeien enzo want het is het onderste laagje dus wordt niet zo snel vies. Het lijkt duur maar je hoeft het veel minder vaak te wassen dus met 3-4 rompers per kind kom je wel uit en het blijft 2e hands heel waardevast.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 15:40

Ik heb in het najaar 2 cosilana shirts gekocht van wol/zijde maar wat zijn die fijn. Lekker dun, superzacht, warm, en even handwasje en uithangen en klaar. Ook nog een lilano maar die is als bovenshirt (beide heeft ze met die koude dagen aan). Wollen jasje is wel erg leuk litilaura, dit jaar ook bij getwijfeld. Mss voor volgend jaar.

Mooie kleertjes komen er voorbij weer!

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 15:41

Tamara schreef:
Ik heb even beetje genoeg van Marktplaats & Facebook aankopen. Laatste tijd vooral pech, met kleding waar toch een vlek in blijkt te zitten of een dunne plek op de knieën... Al wel aantal keer deel van m'n kosten terug gehad maar de lol van voor een duppie op de eerste rang gaat er zo wel een beetje af -O-

Dit herken ik. Zo kreeg ik eens iets heel anders toegestuurd dan wat ik gekocht had...was een bepaalde pop met wat functies.

Och ja, haar moeder zou de verkeerde hebben toegestuurd terwijl zij met kind met hersenvliesontsteking in het zh zat.. maar er zat toch wel gratis wel een broek extra bij (mer gaten bij de zakken)..

Ja klopt, maar daar heb ik niet om gevraagd want mijn kind draagt geen broekjes.. de pop die ik toegestuurd heb gekregen is nieuw niet eens deze prijs, bovendien doet hij het niet..

Ja vervelend..

puntje bij paaltje nooit meer wat gehoord en een review op mp kon toen nog niet..

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 15:58

litilaura schreef:
Wat ik iedereen kan aanraden zijn wol/zijde rompers van bijvoorbeeld engel of cosilana dat kan ook bij kindjes die nogal snel knoeien enzo want het is het onderste laagje dus wordt niet zo snel vies. Het lijkt duur maar je hoeft het veel minder vaak te wassen dus met 3-4 rompers per kind kom je wel uit en het blijft 2e hands heel waardevast.

Vind dat body s juist snel vies worden. [naam] is bv elke ochtend nat van veel pipi te doen en op zijn buik te slapen of denk maar is aan een bruine explotie :')

En dat kan je dan niet eens op een deftige temp wassen of het krimpt. Bij zo n ongelukken vind ik dat dat voor de hygiëne toch noodzakelijk.Toch minstens 60°C.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 15:59

IMJ schreef:
Tamara schreef:

Dit herken ik. Zo kreeg ik eens iets heel anders toegestuurd dan wat ik gekocht had...was een bepaalde pop met wat functies.

Och ja, haar moeder zou de verkeerde hebben toegestuurd terwijl zij met kind met hersenvliesontsteking in het zh zat.. maar er zat toch wel gratis wel een broek extra bij (mer gaten bij de zakken)..

Ja klopt, maar daar heb ik niet om gevraagd want mijn kind draagt geen broekjes.. de pop die ik toegestuurd heb gekregen is nieuw niet eens deze prijs, bovendien doet hij het niet..

Ja vervelend..

puntje bij paaltje nooit meer wat gehoord en een review op mp kon toen nog niet..

Zo n zaken zijn echt hatelijk. Dat houd me tegen om 2dehands te kopen, dan liever nieuwe bij Hema.

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 16:00

Dromertje misschien zijn wasbare luiers iets voor jullie?

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 16:42

Goed geslaagd Fee! Die eerst rompers van PB zijn hier ook onderweg als kraam cadeau.

Beterschap tamara. Hier nog geen gedoe met slee dus gewoon met de joolz overal doorheen gebaggerd.

Hier doet manlief ook de was. Heb hem laatste wel uitgelegd dat mooie gebreide dingetjes zoals de Cashmere trui echt op de wolwas moeten. Alles waar hij nu over twijfelt gaat op standje voorzichtig en dat is prrrrrrima. Balen van je vestje Keet... nu moet je ook nog wat nieuws kopen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 16:50

Nee hoor :) was haar eerste jasje. Ze paste hem niet meer. Maar toch

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 18:42

Oh wat een snoezige rompertjes van PB Fee <3 Wij verwachten over een aantal maanden ook weer een meisje, dus ik ga deze rompers ook even op mn lijstje zetten!

Balen van je jasje keet. Hier durft mn man alleen zn eigen kleren nog maar te wassen :=

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 18:58

Mavelle, deze waren net in de crazy winter sale op vente. Ik weet niet of ze nog ergens anders te vinden zijn?

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 19:35

IMJ dat is gewoon je reinste oplichting _-:( Marktplaats is er wat dat betreft wel op vooruit gegaan ja, met die waarderingen.

Mir ik denk dat de wagen hier vanzelf een slee was geworden :+ Was wel prima te doen zo, maar niet te lange stukjes :P

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 19:53

PB komt binnenkort vast weer bij Vente. Ik heb dat al best vaak voorbij zien komen en weet nog niet zo heel lang van het bestaan er van af. Dankzij jullie gelukkig wel. :))

Gefeliciteerd trouwens, Mavelle!!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-19 21:12

Hier ook net de crazy deal aankoop van Vente binne gekregen

Nog wen Tartine vestje en een korte broek. Heb nu in 6M 3 vestjes van Tartine. Wellicht wat overdreven _O-
Afbeelding

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 21:14

Super leuk setje Lautje!!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 21:16

Maar ze zijn zo mooi!!