daantjuhhh schreef:Oké remind me. Krijg nooit ruzie met bokt!
Correctie: zet nooit je adres op bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjolein schreef:Ik hoop niet dat de buren hier meelezen en aan de hand van dit topic aangifte tegen TS doen...
Cinderella schreef:Ik vind het wel jammer dat het topic echt overspoeld wordt met berichten van andere gebruikers. Er zitten wel grappige berichten tussen hoor, maar het is geen HK topic.
Vjestagirl schreef:Cinderella schreef:Ik vind het wel jammer dat het topic echt overspoeld wordt met berichten van andere gebruikers. Er zitten wel grappige berichten tussen hoor, maar het is geen HK topic.
Dit ben ik eigenlijk wel met je eens. Het is bijna meer een "manieren om de buren te treiteren" topic dan dat het over het probleem van de TS gaat
Poekkie schreef:En jullie zeurderige bijdrages zijn veel nuttiger? En voor 2/3 tevens ook de enige bijdrages in dit topic![]()
Voor nu is er toch weinigs aan tips te geven aangezien alles gewoon lopende is en het afwachten is op verdere beslissingen. Dan is het toch leuker om het een grappige toets te geven ondertussen, ‘t leven is al hard genoeg hoor