Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 22:51

Ik zag afgelopen week een man met een kamelenteen. -O- En hij gaf ook nog eens een presentatie over zijn eigen kledingzaak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 22:53

oomens schreef:
[naam] schreef:
Waarom trek je een broek aan met ritsen op je knie hoogte :') , echt zo lelijk en onnodig

Om hem ook af te kunnen ritsen vanaf kniehoogte lijkt mij. Waarom anders?

:')

Nee dit was een model sport en 2 ritsen gewoon random op knie hoogte . Was duidelijk voor de sier :')

Anoniem

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 22:58

Nee dat zijn doortocht broeken! :))

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 23:53

Mensen die truien 2 maten te groot kopen en er dan een jurkje van maken.
Gewoon nee :').

Van die truien met een merk er op zeg maar, met zakken bij de buik (weet de naam zo niet meer :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 23:55

Sweaters?
Zitten heeeeeeerlijk, zeker met paardrijden! Maar inderdaad als werkkledij niet zo representatief. Thuis op de bank kan het best wel vind ik :j

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 00:01

Van die T-shirt jurkjes die nu helemaal in zijn. Maar geen gezicht als je een buikje hebt met een krater als navel en het dan ook nog eens een maat te klein voor je is.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 00:11

Shanna schreef:
Sweaters?
Zitten heeeeeeerlijk, zeker met paardrijden! Maar inderdaad als werkkledij niet zo representatief. Thuis op de bank kan het best wel vind ik :j

Haha Thanks voor het woord!
Wist niet zeker of t nou gewoon trui was of sweater.

Ik heb ze ook, voor paardrijden, na t douchen op de bank of op vakantie, maar anders ook niet :+.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 00:16

Shanna schreef:
Nee dat zijn doortocht broeken! :))

Aah nu snap ik het , dom niet aan gedacht :))

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 12:53

Klompen van bijv.de Welkoop zitten alleen goed als je geen bijzonderheden aan je voeten hebt.
Wij gingen vroeger altijd naar klompenmaker Wietzes in Eelde. Ik zie hem nog zitten, aan zo'n grote vierkante bak, waar dan het afval in terecht kwam als hij de klomp voor je uitholde. Ik heb een hoge wreef, dus bij mij moest er aan de bovenkant altijd extra uitgehold worden. Er zat ook verschil in het soort hout, de ene soort leverde een zwaardere klomp op dan de andere. Ook kon je ervoor kiezen om een stukje leer aan de bovenkant te krijgen als je een hoge wreef had, de zgn. tripklomp :D
Mooi stukje nostalgie, klompen horen gewoon bij Nederland. Ik kijk dus ook helemaal niet op van iemand die klompen draagt, zou me niet eens opvallen waarschijnlijk :D

Afbeelding

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 12:55

Mooie foto <3

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 13:42

Afbeelding

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 14:10

Waarom heet zoiets tegenwoordig eigenlijk een croptop? Is er een verschil met de naveltruitjes die je rond de eeuwwisseling had?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 14:13

oomens schreef:
Waarom heet zoiets tegenwoordig eigenlijk een croptop? Is er een verschil met de naveltruitjes die je rond de eeuwwisseling had?

Omdat het tegenwoordig heel tof is om overal Engelse benamingen van te maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 14:17

Omdat ze cropped zijn :D Volgens mij zijn ze vaak trouwens ook wel iets langer dan die 90s dingen.

Ik snap ook echt niet wat het probleem met die dingen is, zeker als je gewoon een mooie buik hebt. Als je het al aanstootgevend vindt om iemands middenrif te zien... :+

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 14:21

Eulogy schreef:
Ik snap ook echt niet wat het probleem met die dingen is, zeker als je gewoon een mooie buik hebt. Als je het al aanstootgevend vindt om iemands middenrif te zien... :+

Is het ook niet grotendeels een vorm van jaloezie? Niet graag geconfronteerd worden met mooie buiken omdat je er dan mee geconfronteerd wordt dat de eigen buik dat niet (meer) zo is?

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 14:27

95% van de croptop dragers heeft alles behalve een mooie (strakke) buik. Denk dat dat eerder het probleem is. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 14:27

roxiie schreef:
95% van de croptop dragers heeft alles behalve een mooie (strakke) buik. Denk dat dat eerder het probleem is. -O-

Waarom is dat precies een probleem dan?

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 14:28

roxiie schreef:

Die zouden dat sowieso niet moeten dragen uiteraard.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 14:28

Emmaa_ schreef:
roxiie schreef:

Omdat de omgeving ook ogen heeft?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 14:29

oomens schreef:
Emmaa_ schreef:

Omdat de omgeving ook ogen heeft?

En die kunnen toch prima wegkijken als ze het niet willen zien?

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 14:30

ja hoor net wat gespot een man op een wielrenners fiets met een lange strakke fiets broek en daar bovenop een roze houthakkers blouse en een knal groene helm op een rode fiets :')

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 14:31

Een schoolgenoot van mij is ook absoluut niet dun maar zij rockt croptops wel echt hoor :j Die draagt gewoon lekker wat ze zelf wil ipv wat de maatschappij wil zien. Zou willen dat ik zoveel zelfvertrouwen had :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-17 14:32

Ik draag graag croptops. Echter alleen op goede "abs" dag. Als ik iets van vocht alleen al vast Hou vind ik het al niet meer mooi. Accentueert dan onnodig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 14:34

Ik heb ook geen maatje 34 maar laat me echt niet tegenhouden om croptops te dragen als ik daar zin in heb. Ga niet alleen maar in jutezakken rondlopen omdat types als oomens bang zijn om een stukje huid te zien van iemand die niet direct uit een tijdschrift is komen wandelen.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 14:39

Emmaa_ schreef:
Ik heb ook geen maatje 34 maar laat me echt niet tegenhouden om croptops te dragen als ik daar zin in heb. Ga niet alleen maar in jutezakken rondlopen omdat types als oomens bang zijn om een stukje huid te zien van iemand die niet direct uit een tijdschrift is komen wandelen.

Niet zozeer bang, maar het hoeft vooral niet altijd. Je hebt kleding die een figuur accentueert, en het hangt nogal van dat figuur af of dat een pre is of niet. Heel vaak niet, en dan is andere kleding stukken mooier.