Sure_lee schreef:Ik houd er toch ook wel van els een man normaal nederlands typt. Als je iemand irl tegenkomt weet je dat niet. Maar met Tinder gaat het toch eerst om geschreven tekst en daar beoordeel ik wel op.
Morgen heb ik een date! Ging heel spontaan. Ik kreeg een super like van iemand die ik waarschijnlijk niet gematched had. Maar door de super like keek ik even verder dan de eerste duckface foto... en zijn tekst sprak me wel aan en er zat zowaar 1 niet gekke bek foto tussen die best te doen was.
Hij kletst lekker weg en gisteren een uur aan de telefoon gezeten. Was erg gezellig.
Morgen gaan we een hapje eten en hij kiest de plek en het restaurant.
Beetje jammer dat hij uit de verkeerde kant van het land komt ivm mijn aanstaande verhuizing. Maar ach we zie wel...
Maar wat is normaal? Als ik ga zeuren maak jij ook genoeg fouten, als een leerling bovenstaand stuk inlevert twijfel ik ook aan mijn uitleg. Je snijdt jezelf enorm in de vingers als je iemand met dyslexie, die verder heel intelligent en welbespraakt is, afwijst.
MarlindeRooz schreef:Ik kan nu hele flauwe grapjes maken over EQ en IQ maar ik ga me niet verlagen tot dat niveau.
Ik heb dezelfde grap gemaakt en toch maar meer verwijderd omdat ik geen OW wil.