Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 01:37

musiqolog schreef:
eefj33 schreef:
Wauw, krijg net een match, openingszin: 'wil je trauwen'.

_O- _O- _O- :evaw:

Na de vraag of het serieus was: 'niet meteen maar ooid'

*Slik* *slik* *slik*

Ik val niet op domme mensen, daar hoef je bij mij nooooit mee aan te komen. (Over de inhoud heb ik het niet eens.)

Schrijfvaardigheid zegt niet zo heel veel over intelligentie.

Jildau

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 01:56

Pfff jullie zijn wel ingewikkeld hoor. :') Geen relatie willen maar kerels die maar 1 ding willen dat is ook niet de bedoeling. Dan begrijp ik niet wat je wel wilt. :D Een relatie maar het niet zo noemen? Wel seks maar dan alleen nadat je uit eten bent geweest?

Bindingsangst vind ik ook zoiets. Dat lees ik altijd als een verkapte manier van melden dat je niet sexclusief wilt zijn. Of bestaat het echt?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 05:07

janderegelaa schreef:
Schrijfvaardigheid zegt niet zo heel veel over intelligentie.

Echt zo. Wat een poedersuiker, Wouter.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 08:00

Ik kan nu hele flauwe grapjes maken over EQ en IQ maar ik ga me niet verlagen tot dat niveau.

Trauwen is echt een fout die dyslecten niet maken uit luiheid of dommigheid. Maar ik vind spelfouten wel een afknapper. Zo noemde mijn vriend mij laatst "sweaty". :(:)

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 08:23

Ik houd er toch ook wel van els een man normaal nederlands typt. Als je iemand irl tegenkomt weet je dat niet. Maar met Tinder gaat het toch eerst om geschreven tekst en daar beoordeel ik wel op.

Morgen heb ik een date! Ging heel spontaan. Ik kreeg een super like van iemand die ik waarschijnlijk niet gematched had. Maar door de super like keek ik even verder dan de eerste duckface foto... en zijn tekst sprak me wel aan en er zat zowaar 1 niet gekke bek foto tussen die best te doen was.
Hij kletst lekker weg en gisteren een uur aan de telefoon gezeten. Was erg gezellig.
Morgen gaan we een hapje eten en hij kiest de plek en het restaurant.
Beetje jammer dat hij uit de verkeerde kant van het land komt ivm mijn aanstaande verhuizing. Maar ach we zie wel...

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 08:34

Ah ineens allemaal dates weer :)

Veel plezier iedereen!

Ik denk dat het "trauwen" gewoon even een soort van grapje is, om de aandacht te krijgen ;)

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 08:46

Jildau schreef:
Bindingsangst vind ik ook zoiets. Dat lees ik altijd als een verkapte manier van melden dat je niet sexclusief wilt zijn. Of bestaat het echt?

Nee het heeft bij mij niks met seks te maken. Als ik er relatie heb (en dat is nu dus al een aantal jaar geleden) dan ben ik stapelverliefd voor een paar maanden en ik wordt op een dag wakker alsof echt ineens mijn ogen zijn geopend en ik stap direct in de auto om het uit te maken.
Ik heb dan echt dat ik ineens alle slechte kanten van iemand zie en niet meer de leuke kanten, dan denk ik bij mezelf wat bezielde me om met deze gast wat te beginnen?
Er hoeft dus niet iemand anders in het spel te zijn.

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 08:52

Ik heb nu trouwens wel ( met dank aan dit topic! *\o/* ) de stap gezet om met iemand af te spreken! Zaterdag gaat het gebeuren! Ik vind het wel doodeng en ben heel benieuwd wat ik ervan moet verwanten, dit wordt mijn eerste baard-man hahaha. We gaan gewoon simpel wat drinken, ik denk in een strandtent.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 08:56

Jeetje shirley wat knap een uur bellen met een onbekende, dan heb je idd veel te kletsen.
Waar komt hij vandaan?
Verhuizen komt idd ook al dichterbij :)

Trauwen, neeee miss kortzichtig maar ik kan daar ook niet zo goed tegen :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 08:56

Sure_lee schreef:
Ik houd er toch ook wel van els een man normaal nederlands typt. Als je iemand irl tegenkomt weet je dat niet. Maar met Tinder gaat het toch eerst om geschreven tekst en daar beoordeel ik wel op.

Morgen heb ik een date! Ging heel spontaan. Ik kreeg een super like van iemand die ik waarschijnlijk niet gematched had. Maar door de super like keek ik even verder dan de eerste duckface foto... en zijn tekst sprak me wel aan en er zat zowaar 1 niet gekke bek foto tussen die best te doen was.
Hij kletst lekker weg en gisteren een uur aan de telefoon gezeten. Was erg gezellig.
Morgen gaan we een hapje eten en hij kiest de plek en het restaurant.
Beetje jammer dat hij uit de verkeerde kant van het land komt ivm mijn aanstaande verhuizing. Maar ach we zie wel...

Maar wat is normaal? Als ik ga zeuren maak jij ook genoeg fouten, als een leerling bovenstaand stuk inlevert twijfel ik ook aan mijn uitleg. Je snijdt jezelf enorm in de vingers als je iemand met dyslexie, die verder heel intelligent en welbespraakt is, afwijst.

MarlindeRooz schreef:
Ik kan nu hele flauwe grapjes maken over EQ en IQ maar ik ga me niet verlagen tot dat niveau.

Ik heb dezelfde grap gemaakt en toch maar meer verwijderd omdat ik geen OW wil. :')

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 09:04

Tuurlijk maak ik ook genoeg fouten. Ik ben verre van perfect in mijn schrijven en hier op een forum let ik er veel minder op dan dat ik brieven aan klanten schrijf.... Normaal vind ik dat je geen me ipv m'n, is ipv eens, als ipv of typt. Het is iets waar ik op beoordeel op Tinder. Dat anderen dat niet doen prima. Zo heeft iedereen zijn voorkeuren.
Zoals ik al aangeef, beoordeel ik iemand die ik in het wild tegenkomt daar niet op. Want dat zie je niet meteen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 09:10

En je hoeft je niet te verdedigen, maar ik zeg alleen dat je jezelf in de vingers snijdt. Want wie weet wat je laat lopen door zoiets.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 09:22

Iedereen mag zo zijn eigen keuzes maken bij het swipen. Of dat nou om taal gaat, om huidskleur, lengte, wel of geen auto, baard enz.
Het is nou eenmaal Tinder, dat is gewoon lekker oppervlakkig en dat is soms best even lekker :))

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 09:36

Mijn 'hunk' heeft uit zichzelf een foto van zijn -ontbrekende- hoofd gestuurd :D
Ik hoef geloof ik niet te klagen :o

Gister de hele dag niet met hem gekletst, savonds toch even een berichtje gestuurd. Gaf hij aan leuk te vinden :j

Dus voor zolang het duurt....

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 09:43

MMIDV schreef:
Iedereen mag zo zijn eigen keuzes maken bij het swipen. Of dat nou om taal gaat, om huidskleur, lengte, wel of geen auto, baard enz.
Het is nou eenmaal Tinder, dat is gewoon lekker oppervlakkig en dat is soms best even lekker :))

En niemand beweert iets anders, toch?

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 09:49

Je reageert vrij fel als mensen op taalfouten swipen ;)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 09:50

Mijn vriend is niet de intelligentste van de hele wereld.
Oo als hij iets op tinder had geschreven was hij door veel mensen weggeswiped vanwege zijn typkunsten.

Toch is hij de leukste, liefste, knapste, trouwste etc etc voor mij. Hij werkt hard, vindt mij leuk hoe ik ben en ik ben niet altijd lief... verre van zelfs als ik een drukke dag heb gehad.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 09:54

Je snijdt jezelf dan misschien ook in de vingers maar doe je dat niet met heel veel dingen waar je op selecteert? Ik deed iedereen naar links welke ergens een kind op de foto had staan. Wie weet wat voor leuke mannen daartussen hebben gezeten. Maar je selecteert toch ergens op en een ander doet dat weer op beroerd schrijven. Als je je daar echt enorm aan irriteert is een date met dyslexie niet handig.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 09:57

Je moet toch ergens beginnen met een selectie te maken. Dan zou je alle mannen naar rechts moeten swipen, daten en onderzoeken of het iets is (ook als je hem niet aantrekkelijk vind eigenlijk).
En gelukkig ook maar, anders wooden we allemaal dezelfde man als we die selectie niet hadden ;)

Ach mijn date is inderdaad ook een man die meer is het van het bezig zijn ipv leren. Hij heeft ook wel eens woorden die niet kloppen (oh ik ook genoeg) maar daar zeg ik niks over.
Hij is op zijn manier perfect en een harde werker en super life :)

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 10:04

Jildau schreef:

Beetje kort door de bocht denk ik als je er geen ervaring mee hebt. Het hele bindingsangst heeft niets met seks te maken ook.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 10:07

MMIDV schreef:
Je reageert vrij fel als mensen op taalfouten swipen ;)

Welnee joh, zo bedoel ik het iig niet.

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 10:10

Leuk al die dates! Veel plezier :D

Wat doen jullie op z'n eerste date? Vindt ergens een hapje eten of wat drinken zo afgezaagd, plus dat eten z'n verplicht nummertje wordt als je het niet na je zin hebt. Of stappen jullie na een half uur gewoon op, succes met je hoofdgerecht dit wordt hem niet, adios!?

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 10:12

Het selecteren is sowieso best tricky, je weet nooit hoe iemand is die je naar links hebt geswiped, misschien was dat wel een super persoon

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 10:12

Ik ga vrijdag een drankje drinken, we houden allebei wel van een wijntje, en daarna naar de bios. Als het bij het drankje nou echt niks blijkt te zijn kunnen we of afscheid nemen of stilletjes naar een film staren en daarna afscheid nemen :')

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 10:18

Nickyyyy schreef:
Leuk al die dates! Veel plezier :D

Wat doen jullie op z'n eerste date? Vindt ergens een hapje eten of wat drinken zo afgezaagd, plus dat eten z'n verplicht nummertje wordt als je het niet na je zin hebt. Of stappen jullie na een half uur gewoon op, succes met je hoofdgerecht dit wordt hem niet, adios!?

Ik vind ergens een drankje doen altijd een prima eerste date. Je kan het zo lang/kort maken als je zelf wilt en je leert de persoon in korte tijd vrij goed kennen. Voor de afwisseling kan je de ene keer overdag koffie gaan drinken en de andere keer later op de avond ergens een cocktail (of ander drankje) doen.