Paarden spullen in maat Full zijn hier ook zeker welkom! Ook zeker leuke gebruikte spulletjes. Mijn mini heeft maat veulen maar komt om in de spullen
GUSTIxBILL
Geplaatst: 07-10-16 18:52
Dizzy505 schreef:
Paarden spullen in maat Full zijn hier ook zeker welkom! Ook zeker leuke gebruikte spulletjes. Mijn mini heeft maat veulen maar komt om in de spullen
Dan hoop ik dat ik jou heb
Kattenkastelen? Maak je er dan 4 Meeste hier kunnen wel met iemand anders overweg, maar nr 7 blaast en mept naar alle andere En nee, toch doen we haar niet weg
Ik ga hier gewoon even mijn lijstje dumpen lieve mensen.
- Iets voor in huis vind ik leuk, kleuren zijn mintgroen en petrolblauw. Rood en donkergrijs mag ook! - Ja tegen chocolade, NEE tegen marsepein - Geen make up - Niks voor paarden maar ik heb wel 4 katten - Verder heb ik een passie voor knutselspullen voor kinderen. Geen idee, vind het leuk - Ik word intens blij van chocolade surprise eieren - Ik lees veel en houd van films - Houd ook van koffie en thee - Ik ben ook gek op dingen voor op mijn fiets. Spookjes etc.
ontherun
Geplaatst: 07-10-16 20:02
Mijn huisdier blijft lekker bij mij Maar het is wel zo'n kreng die geen indringers blieft in haar paleiselijke onderkomen lees: ab-so-luut geen honden, geen andere katten, en de cavia kan ze niet anders dan accepteren want die was er al voordat zij kwam. Maar pesten doet ze af en toe...
Oh paardenspullen heb ik nog wel dizzy Alleen geen paard meer
Heb een mini van 80 cm dus halsters maat veulen of als de stout collectie past shetlander. Dekens 115 of 110. Oude longeerdekjes zijn altijd welkom. Owja ponylief lust de smikkels van de welkoop niet haha
frisian_love
Geplaatst: 07-10-16 20:32
Een kattenkasteel vindt mijn bloterikje vast wel leuk, vooral met dingen om lekker in/onder te kruipen.
Paardje heeft rondom d'r hoofd Cob , lijf is full, 195 Dus paardje maakt het ook nogeens moeilijk
Wij hebben ook een kat rond lopen En een bordercollie, het heeft even geduurd, maar ondertussen gaat het wel goed tussen die twee
frisian_love
Geplaatst: 07-10-16 22:05
geerte schreef:
Iedereen geeft de maten door van hun paarden, verwachten die mensen dan ook echt paardenspullen? Want daar kan ik hier moeilijk aankomen.
Nee hoor, ik verwacht zeker geen paardenspullen. Maar ik begreep dat sommige mensen spullen in de categorie overtollig hebben, dus Just to be sure :
MxW
Geplaatst: 07-10-16 22:26
Rebecca schreef:
Die rooie vangt alles wat los en vast zit , maar dat is een mama's kindje die kan niet zonder mij
Doe mij die. De spinnen komen sinds Mix ziek is aan de lopende band binnen wandelen... Blijkbaar had ze er een dagtaak aan
Silly1972
Geplaatst: 07-10-16 22:38
Lalidan schreef:
Zeg dat nou niet Rebecca... Jij hebt ook nog een rooie, ik had bedacht dat ik graag een rooie wou...... Ik zit met mijn stomme hoofd ook al weer naar kittens te kijken
Ik heb nog een rode poes in de aanbieding Ik moet ook inkrimpen
Ik ben bezig met mijn rijbewijs! Dus spulletjes voor de auto zijn ook zeer welkom!
Ramona1993
Geplaatst: 07-10-16 23:24
aangezien ik meestal stilletjes mee lees en zelf niet zoveel post, zal ik ook maar even een paar tips neerzetten!
- ik hou ontzettend van bakken (ik doe op de opleiding tot banketbakker ) - ook ik ben gek op surprise eieren (goed dat iemand die noemde) - ik heb een pony maar die is met pensioen dus paardenspullen zijn niet nodig - wel heb ik een hond die ontzettend van pluche knuffeltjes houd! - witte of melk chocolade met hazelnoten is altijd welkom
verder ga ik niet te veel neerzetten want dan wordt het wel heel makkelijk!
anniekasaur
Geplaatst: 07-10-16 23:29
MarcoBorsato schreef:
MarcoBorsato schreef:
- Ik word intens blij van chocolade surprise eieren