Gefeliciteerd Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wortel115 schreef:Het word nu toch wel echt echt
[ Afbeelding ]
Ik heb prijs, adres en makelaar maar even weg gepoetst. Geen geheim maar hoeft niet zo op bokt.
Weten jullie nog dat we voor de stallen houten palen van de winery hebben gebruikt? Inmiddels zijn ze daar over aan het gaan op stalen palen want ze werden te vaak plat gereden door personeel. Er liggen nog wel een enkele duizend daar in de paddock. Die gaan we gebruiken om de paarden wei en de hele property af te zetten. Het zal verschillende keren op en neer rijden met de trailer zijn maar scheelt een hoop in de kosten. Qua gaas gaan we tegen die tijd even shoppen. Ik wil kippengaas achtig iets voor de omheining zodat de honden ook gewoon op de hele 11 hectare kunnen rennen en spelen als we thuis zijn. Voor de paarden wei wil ml dik plastic band wat ze ook op ponyclub hebben (horserail) maar ik zag net dat dat $1100 voor 400 meter is dus dat zie ik niet echt zitten. Daar komen we dus nog op terug.
Dan is er op mijn werk ook een 2 slaapkamer unit. Hij is al wat ouder en moet schoon gemaakt worden maar dat is een super oplossing voor tijdens de verbouwing zodat toch iedereen in een bed kan slapen.