Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
F_inley schreef:Hoelang wachten jullie op een reactie had gisteren vrij vlot contact met een mevrouw over iets wat ze erg graag wilde hebben. Heb alles gestuurd geen reactie meer ook niet gelezen. Maar heb nog vier mensen die het over willen nemen dus vind het best lastig
Kentaro schreef:F_inley schreef:Hoelang wachten jullie op een reactie had gisteren vrij vlot contact met een mevrouw over iets wat ze erg graag wilde hebben. Heb alles gestuurd geen reactie meer ook niet gelezen. Maar heb nog vier mensen die het over willen nemen dus vind het best lastig
Vind het ook altijd lastig, maar in principe wacht ik 1 dag af voordat ik op de volgende reageer.
Mer1980 schreef:Tsja ik hou pas vast als iemand het reserveert, dus mensen die vragen stellen geef ik allemaal antwoord, maar diegene die het eerste een bod geeft en daarbij reserveert daar hou ik het voor vast. Dus ik weet niet of die persoon alleen vragen heeft gesteld of meteen een bod en reservering heeft gedaan. Bij alleen vragen zou ik direct naar de volgende gaan, heeft die persoon een bod gedaan en gevraagd om te reserveren dan zou ik wel even wachten.
F_inley schreef:Mer1980 schreef:Tsja ik hou pas vast als iemand het reserveert, dus mensen die vragen stellen geef ik allemaal antwoord, maar diegene die het eerste een bod geeft en daarbij reserveert daar hou ik het voor vast. Dus ik weet niet of die persoon alleen vragen heeft gesteld of meteen een bod en reservering heeft gedaan. Bij alleen vragen zou ik direct naar de volgende gaan, heeft die persoon een bod gedaan en gevraagd om te reserveren dan zou ik wel even wachten.
Nee wad echt een bod ze zou het geld overmaken maar is nadat ik m'n gegevens heb gestuurd is het niet meer gelezen alles.