Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Donna89

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 13:02

Kentaro, ja profiteurs zijn het. Ik geloof dat ik pas had ingestemt met brengen na afspraak voor een vergoeding. En anders je verlies nemen.

Darkchrystal, ik vermoed dat hij dan pas vandaag of gisteren na 5 is afgeleverd. T&T is vaak pas 's avonds beschikbaar

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 13:03

Je zou je toch terplekke om willen draaien met die koelkast! Wat een brutaliteit.

Hier weer een kind wat aan het bieden was stuurde een akkoord krijg ik terug ja moet toch even wachten van me moeder tot we de nieuwe pony gehaald hebben....... Overleg dat eerst even

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 13:04

Mijn pakket is er, toch code verkeerd doorgeven.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 13:08

Ah kijk eens aan! Viel het toch allemaal weer mee

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:27

Ik heb tot nu toe enkel mensen gehad die
Zelf vroegen of ik de kippen wilde brengen en ook direct vroegen of 10€ brenggeld genoeg was. Kijk, dan ben ik al snel tot veel in staat want dat vind ik gewoon hartstikke netjes!

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:39

Om 8 uur zou er iemand een klok komen ophalen... Mooi niet dus :')

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:47

Jaa maar die heeft dus ook geen klok... geen idee dus hoe laat het is.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:49

Donna89 schreef:

Misschien is dat het ja :')

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 22:05

Donna89 schreef:

:') _/-\o_

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 22:11

Donna89 schreef:

_O- _O- _O-

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 22:11

Hier vanmiddag wat spullen erop gezet en nu al het een en ander gereserveerd en zelfs reserve ervoor. Ben benieuwd!

DBiancaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 22:57

waar heb je dat op gezet F_inley>?
Marktplaats?

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 23:05

Nee fb dit keer

DBiancaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 10:32

daar heb ik zelf ook betere resultaten op... :)

_Gummybear

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 11:03

Ik kom even binnevallen hier ,
Ik koop vaak spullen op marktplaats en verkoop ook veel. Erg verbaasd en blij dat ik nog nooit ben opgelicht.. bij de verkoop van m'n pony is t wel geprobeerd maar had 't meteen door, en ik krijg wel eens iets binnen met dan een klein verkleurinkje of laatst een keer peesjes die helemaal vervormt zijn en die ik dus niet kan gebruiken.. Dat soort dingen vind ik altijd wel een beetje erg jammer.. Maar ik vind t nog mee vallen hier :)

Deze week een zadeltje van iemand gekocht, voor best weinig geld (dan wel heel vies etc, word een projectje) maar is zo een aardige man ! Wist niet zo goed hoe verzenden werkte maar na mijn uitleg ging ie het proberen voor me. En kreeg een berichtje dat ie als verassing nog wat paardenspulletjes erbij had gedaan ! Vond ik echt zo aardig ! Ben benieuwd wat ik binnen krijg :) Woog net wat boven de 10 kilo dus moest ie dubbel verzenden betalen en vroeg of we dat dan konden delen en ik 3,50 wou overmaken. Nou heb lekker 7 euro gedaan, voor deze super aardige verkoper.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 14:06

Hoelang wachten jullie op een reactie had gisteren vrij vlot contact met een mevrouw over iets wat ze erg graag wilde hebben. Heb alles gestuurd geen reactie meer ook niet gelezen. Maar heb nog vier mensen die het over willen nemen dus vind het best lastig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 14:07

Pff ik word een beetje marktplaats moe. Mensen die bieden maar vervolgens niet terugreageren. Maar ook mensen die serieus van de poten nog de afmetingen willen weten en vervolgens 'nee sorry liever niet' zucht.. Ga iemand anders zieken..

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 14:29

F_inley schreef:
Hoelang wachten jullie op een reactie had gisteren vrij vlot contact met een mevrouw over iets wat ze erg graag wilde hebben. Heb alles gestuurd geen reactie meer ook niet gelezen. Maar heb nog vier mensen die het over willen nemen dus vind het best lastig

Vind het ook altijd lastig, maar in principe wacht ik 1 dag af voordat ik op de volgende reageer.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 14:50

Kentaro schreef:
F_inley schreef:

Vind het ook altijd lastig, maar in principe wacht ik 1 dag af voordat ik op de volgende reageer.

Daan klopt dat met mijn gevoel. Heb haar vanmorgen nog een berichtje gestuurd reageert ze niet dan stuur ik vanavond de andere een berichtje die morgen langs wil komen

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 15:07

Groot gelijk! Het gebeurt helaas zo ontzettend veel dat mensen toch niet meer reageren.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 17:17

Tsja ik hou pas vast als iemand het reserveert, dus mensen die vragen stellen geef ik allemaal antwoord, maar diegene die het eerste een bod geeft en daarbij reserveert daar hou ik het voor vast. Dus ik weet niet of die persoon alleen vragen heeft gesteld of meteen een bod en reservering heeft gedaan. Bij alleen vragen zou ik direct naar de volgende gaan, heeft die persoon een bod gedaan en gevraagd om te reserveren dan zou ik wel even wachten.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 18:55

Mer1980 schreef:
Tsja ik hou pas vast als iemand het reserveert, dus mensen die vragen stellen geef ik allemaal antwoord, maar diegene die het eerste een bod geeft en daarbij reserveert daar hou ik het voor vast. Dus ik weet niet of die persoon alleen vragen heeft gesteld of meteen een bod en reservering heeft gedaan. Bij alleen vragen zou ik direct naar de volgende gaan, heeft die persoon een bod gedaan en gevraagd om te reserveren dan zou ik wel even wachten.

Nee wad echt een bod ze zou het geld overmaken maar is nadat ik m'n gegevens heb gestuurd is het niet meer gelezen alles.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 19:29

Ik reserveer alleen bij aanbetaling anders niet....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 19:31

Nou weer een bod op de bank... :')

'Mijn bod is 100 euro! Laat gerust wat weten!'

Heb gerust laten weten dat ie toch echt minimaal 150 moet kosten en dat ie anders lekker blijft staan waar ie staat. Gok dat dit dezelfde dame is die 'm eerder ook al voor 100 wilde :')

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 19:41

F_inley schreef:
Mer1980 schreef:

Nee wad echt een bod ze zou het geld overmaken maar is nadat ik m'n gegevens heb gestuurd is het niet meer gelezen alles.

Als ik mijn gegevens voor overmaken heb gegeven wacht ik een dag maximaal op reactie.