Mm, nou Jack Frost, S'Mores en Blueberry Parfait vind ik echt fantastisch . Dit is de eerste button die ik probeer, ben meer gecharmeerd van de blokjes.
Gaan er nog wel mensen, tweede paasdag? Ik wil sowieso gaan, maar volgens mij wordt het lastig om met mensen af te spreken en ga ik gewoon wanneer ik zin heb
Hier begon het vanmiddag in eens flink te roken! Had in de keuken een cupje van WME opstaan, geen idee meer welke het was, ik denk wat ruik ik nou. Toen ik ging kijken kwam er flink wat wit/grijze rook vanaf en rook alleen maar was Heb ik echt nog nooit gehad dit.
Nu staat in de woonkamer de mystery tart van SM op, heeft vanmiddag even aan gestaan en toen vond ik hem al niet zo sterk maar nu die voor de tweede keer aan is ruik ik niks meer. Zo zonde!
Ik heb nog niks in de brander. Eens bedenken wat erin moet maar ik heb geen zin om weer op te staan
Yv_
Geplaatst: 21-03-16 22:44
Ja, echt mega zonde. Kon 'n niet meer uitstaan, dus verwisseld voor Winter Fireside van WME .
Nog 20 minuutjes, dan lekker op bed TWD kijken. Morgen alleen vroege levering, rest van de dag vrij . Nja moet 15.00 op voor mn eerste examen, dus halve dag vrij . Ach, lekker vooruitzicht wel .
Balen is dat Kirja
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 21-03-16 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Kirja
Geplaatst: 21-03-16 22:45
Ja klopt, mijn lage brander. Maar toch nog nooit gehad ermee. Van de week ook de frituurpan al in de fik laten vliegen Ben blij dat ik dus optijd iets rook.
Ik wil ook nog even SM er uit en wisselen maar hetzelfde probleem... geen zin om op te staan
_sylvia_
Geplaatst: 21-03-16 23:06
Century schreef:
Gaan er nog wel mensen, tweede paasdag? Ik wil sowieso gaan, maar volgens mij wordt het lastig om met mensen af te spreken en ga ik gewoon wanneer ik zin heb
Ik ben van plan om te gaan, maar moet wel 2 uur rijden, vriendlief is mijn taxi en waarschijnlijk gaat onze bejaarde hond mee, zodat we op de terugweg ergens kunnen gaan wandelen, ze kan niet zo lang meer alleen zijn, dus ik overweeg haar mee te nemen (uiteraard niet naar binnen ze blijft lekker in de auto).
Raja
Geplaatst: 21-03-16 23:28
Oeh Ik heb catching rays in de badkamer op de elektrische brander Lekker fris!
Cerastes
Geplaatst: 22-03-16 08:14
Raja schreef:
Oeh Ik heb catching rays in de badkamer op de elektrische brander Lekker fris!
Van welk merk is dat Raja?
Ik ga denk ik een nieuwe Goose erop gooien zo..
Vanilla bean marshmallow deed het écht heel lang gister op de elektrische brander! Hij heeft de hele dag aan gestaan joh!
Van Yankee is die Cerastes. Ik heb 'm ook nog liggen bij een webshop, was ze vergeten mee te sturen. Maar als ik zo fris lees, vind ik dat toch niet zo erg geloof ik. Ik weet het niet, die frisse geuren geven me elke keer hoofdpijn ofzo..
Goed idee trouwens, ik ga zo lekker Vanilla Bean Marshmallow opzetten . Ben wel erg benieuwd of die in de buurt komt van de bbw kaars.
Cerastes
Geplaatst: 22-03-16 08:36
Ik heb smooting coconut aan gezet... Vandaag krijg ik mn mini BBW binnen
Ik merk dat ik Yankee niet zo vaak meer pak omdat ik de verpakkingen echt waardeloos vind..
Ja wij hebben ook familie in België maar hun zitten in Antwerpen.. Komt steeds dichterbij...
Heb hier de smoothing coconut eruit gegooid! Vond hm te cocosachtig.. Heb nu Cucumber rain erin van GC en hij is echt
Skessa_
Geplaatst: 22-03-16 12:12
Vreselijk daar in Brussel!!
Amoj, happy birthday!!
WOW Fleur en Lisitano Ik kan iig nog even door verzamelen
Ik ga nog wel hoor maandag Heb niet zoveel eisen (nog ) Ik wil de Campfire mm kaars en Decadence van Village. Dus afblijven!! En ik wil snuffelen aan de BBW VBMM, als die lekker is wil ik die mss ook wel