Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hilary schreef:Shadow0 schreef:Daar kun je in de juiste kringen mensen echt enorm mee op de kast krijgen
Een vriend van mij werd in de Harry Potter en Lord of the Rings periode regelmatig meegesleept naar de bioscoop door zijn vrouw. Zij was helemaal fan en idolaat van beide films, hem kan het niet zo boeien. Dus ze zitten in de bioscoop bij HP, zij helemaal in trance naar het scherm te staren, fluistert hij zachtjes "ze hebben het helemaal niet meer over die ring, hè?"![]()
Ik denk dat de mensen op rij 1 en op de achterste rij daarna wisten dat "dit een andere film is, l*l!!"
Shadow0 schreef:miccamaaike schreef:Ik kwam er een paar maanden geleden achter dat 'star wars' en 'star trek' verschillende dingen zijnTsja ligt zo buiten mijn interesse gebied, ik had geen idee
Daar kun je in de juiste kringen mensen echt enorm mee op de kast krijgen
Hilary schreef:Shadow0 schreef:Daar kun je in de juiste kringen mensen echt enorm mee op de kast krijgen
Een vriend van mij werd in de Harry Potter en Lord of the Rings periode regelmatig meegesleept naar de bioscoop door zijn vrouw. Zij was helemaal fan en idolaat van beide films, hem kan het niet zo boeien. Dus ze zitten in de bioscoop bij HP, zij helemaal in trance naar het scherm te staren, fluistert hij zachtjes "ze hebben het helemaal niet meer over die ring, hè?"![]()
Ik denk dat de mensen op rij 1 en op de achterste rij daarna wisten dat "dit een andere film is, l*l!!"
Fish_n_Chips schreef:Hilary schreef:Een vriend van mij werd in de Harry Potter en Lord of the Rings periode regelmatig meegesleept naar de bioscoop door zijn vrouw. Zij was helemaal fan en idolaat van beide films, hem kan het niet zo boeien. Dus ze zitten in de bioscoop bij HP, zij helemaal in trance naar het scherm te staren, fluistert hij zachtjes "ze hebben het helemaal niet meer over die ring, hè?"![]()
Mijn moeder noemt Frodo consequent Harry Potter. Ze líjken niet eens op elkaar..