Selka schreef:Lisitano, wist inderdaad dat het kaarsjes zijn

las een aantal reviews dat ze echt goed geur afgeven en langer dan melts. Dacht dit eens te proberen

Grappig alleen de Jack Frost hebben wij hetzelfde DeMolenhoek. Ben benieuwd naar je andere geuren.
Oh echt ja?
Ik wil sowieso wel wat meer richting kaarsen gaan, ik vind dat toch wel heel gezellig zo en als ik een geur heel lekker vind kan ik er langer van genieten 
Maar goed, eerst maar eens wat melts opmaken 
Ik wil ook nog voor een Goose Creek jar gaan, ik denk Christmas Tree Farm of Crunchy Leaves 
Yv_ schreef:Hier nogmaals Snow van waxxies aangezet, nadat-ie gister zo'n 6,5 uur heeft staan branden. Nog steeds komt er geur vrij! Ook staat een andere in de gang, met dezelfde aantal branduren en ook die ruikt nog goed (al is de geur niet helemaal mijn ding). Ben blij dat ik toch een bestellinkje gedaan heb, ze bevallen me beter dan PS en CT!
Wow wat goed! Soms heb je er ineens zo'n melt tussen die blijft geuren hè. Ideaal.
waxmeltsenzo schreef:DeMolenhoek schreef:Haha, ja, ik begrijp het. Je bent niet de eerste

Ik had het pas in de gaten toen dat pakketje terug was. Had die sticker erop geplakt zonder de straat te bekijken. En bij het postkantoortje moesten ze gniffelen ik dacht noujah het zal wel. Maar de volgende ochtend de sticker natuurlijk goed bekeken en het adres even na gekeken en het n ja toen het stond er idd echt toen moest ik lachen en mijn vriend nog laten lezen wij zijn vaak in Belgié en hij zei nog typisch Belgisch dat haha.
Ik wil ook weten wat er grappig is aan DeMolenhoeks' adres