Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 22:30

Martine_R schreef:
Maar die regels zijn ook zo stom :') Als er één oud genoeg is, is dat toch goed? Anders kunnen ze voortaan ook een ID aan haar vragen als mijn moeder met haar iets met drank koopt. Maar dat gebeurt nooit..

Ik heb wel eens verhalen gehoord hoor, dat een moeder geen drank mee kreeg toen ze met haar babywagen en peuter van 2 boodschappen was doen.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 22:34

eenitraM schreef:
Ik durfde voorheen nooit alleen naar de mac. Nu rijd ik eens per maand langs Door de mac drive en maak ik de bestelling zo dat het lijkt alsof ik voor twee mensen haal en ik vraag altijd expliciet om het bonnetje :=

Dit doe ik ook :') Dan maar twee kleine porties eten in plaats van één grotere omdat ik niet wil dat ze daar denken dat ik alleen ga eten :') Ik heb zelfs een keer gezegd dat mijn vriend thuis op me zat te wachten dus dat ik een beetje haast moest maken. Ik heb niet eens een vriend _O- _O-

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 22:41

Hahahaha Hilde dat is wel echt briljant _O-

Dat zou me dus echt geen worst uitmaken :')

Chasingmood

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 22:46

Daar geef ik dus inderdaad werkelijk niks om haha.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 23:55

Ik weet ook niet waarom := Alsof die mensen bij de Mac anders denken 'Tjee... Gaat ze nu alléén eten? Wat errug!'. Die boeit het vast amper :') Maar toch :P

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 01:29

Ik werk in een ijssalon en door een gebrek aan klanten afgelopen weekend heb ik redelijk wat bollen ijs naar binnen gespeeld :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 11:24

Confession: ik ben heel benieuwd wat dat voor reltopic was, en ik kan 'paardenfluisteraar' nergens vinden :o

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 11:25

_bokworst schreef:
Heb het hele topic meegelezen, nu maar eens zelf een confession plaatsen :)

Ik kan me echt intens ergeren aan dikke mensen die klagen over dat ze maar niet afvallen, maar ondertussen enkel frisdrank drinken en koekjes eten :x verschrikkelijk :+

Dit!!!!

Maar ik ben dan ook iemand die dan zegt; stop dan met eten.

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 11:36

Ik heb mijn hbo opleiding afgerond zonder ook maar 1 boek te kopen, heb alles vanuit de sheets geleerd. :+

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 11:37

eenitraM schreef:
_bokworst schreef:
Heb het hele topic meegelezen, nu maar eens zelf een confession plaatsen :)

Ik kan me echt intens ergeren aan dikke mensen die klagen over dat ze maar niet afvallen, maar ondertussen enkel frisdrank drinken en koekjes eten :x verschrikkelijk :+

Dit!!!!

Maar ik ben dan ook iemand die dan zegt; stop dan met eten.

ik ben iemand die dus letterlijk het eten vervangt door een appel of wortel ... ja ik snok die vette hap gewoon uit hun handen :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 11:45

Jammer dat dit topic in een dikke mensen bashen topic verzandt.... Vraag mij af hoeveel van jullie ook echt in gesprek gaan met die mensen in hun omgeving. En dan niet om ze af te zeiken maar om ze te helpen. Nee, het is makkelijk iemand belachelijk te maken dan iemand echt te helpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 11:47

Eens met Amanda. Je weet nooit wat erachter zit, ook niet als iemand drie flessen cola op een dag achterover werkt.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 11:48

Jullie hebben ergens wel gelijk, maar dit is dan ook een confession topic? Lijkt me dat iedereen mag schrijven wat hij wil, ook al is het misschien niet zo leuk voor sommige anderen om te horen? :)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 11:51

Damned schreef:
Jullie hebben ergens wel gelijk, maar dit is dan ook een confession topic? Lijkt me dat iedereen mag schrijven wat hij wil, ook al is het misschien niet zo leuk voor sommige anderen om te horen? :)

Ik wist niet dat je daarbij dan ook de normale fatsoensnormen mag overschrijden? Ik vind uiterst walgelijk wat sommige schrijven, alsof je in een confessions topic geen rekening hoeft te houden met andermans gevoelens. Als dat de strekking is van dit topic, dan ben ik in ieder geval weg.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 11:52

Damned schreef:

Eensch, en 95% van de te dikke mensen eet gewoon te veel en beweegt te weinig. Welke reden dat heeft weet je nooit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 11:52

Klopt, maar dingen als 'uit de handen slaan' vind ik toch wel behoorlijk overdreven en daar mag ook op gereageerd worden toch? :) Wat ik me vooral afvraag is of dat dan ook gedaan wordt bij meiden die op een of andere manier niet aankomen maar van binnen wel volledig dichtslibben.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 11:53

MarlindeRooz schreef:
Damned schreef:

Eensch, en 95% van de te dikke mensen eet gewoon te veel en beweegt te weinig. Welke reden dat heeft weet je nooit.

Goh ik wist niet dat jij hier onderzoek naar gedaan hebt. Er zit vaak veel meer nuance achter, maar sommige mensen kijken niet ver der dan hun neus lang. Bovendien geeft je dat nog altijd niet het recht een ander te veroordelen.
Laatst bijgewerkt door Amandavd op 07-09-15 11:54, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 11:54

Moet je bij mij eens doen, dingen uit handen slaan. Dan ga ik denk ik uit reflex terug meppen. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 11:55

Amandavd schreef:
MarlindeRooz schreef:

Goh ik wist niet dat jij hier onderzoek naar gedaan hebt. Er zit vaak veel meer nuance achter, maar sommige mensen kijken niet ver der dan hun neus lang.

Vele andere mensen wel, de reden dat mensen dik worden is omdat ze meer binnenkrijgen dan ze verbranden. Echt weinig mensen zijn dik door medicijnen. :?
Je kan wel een of andere reden hebben, psychisch of fysiek maar dat betekend niet dat je lichaam anders werkt.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 11:56

MarlindeRooz schreef:
Amandavd schreef:

Goh ik wist niet dat jij hier onderzoek naar gedaan hebt. Er zit vaak veel meer nuance achter, maar sommige mensen kijken niet ver der dan hun neus lang.

Vele andere mensen wel, de reden dat mensen dik worden is omdat ze meer binnenkrijgen dan ze verbranden. Echt weinig mensen zijn dik door medicijnen. :?
Je kan wel een of andere reden hebben, psychisch of fysiek maar dat betekend niet dat je lichaam anders werkt.

Het lichaam zal niet anders werken, maar de oplossing minder eten en meer beweging is niet zo vanzelfsprekend als die lijkt. En met zulke directe opmerkingen doe je vaak meer kwaad dan goed.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 11:57

Prima jouw mening, mijn mening is dat het wel kan. Je moet er alleen hard voor werken. Niemand verplicht je 2000 kcal te eten als je er maar 1500 verbrand.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 11:58

MarlindeRooz schreef:
Prima jouw mening, mijn mening is dat het wel kan. Je moet er alleen hard voor werken. Niemand verplicht je 2000 kcal te eten als je er maar 1500 verbrand.

Gelukkig maar dat er mensen zoals jij bestaan, dat lijkt het leven allemaal zo simpel.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 11:58

Kunnen we weer on-topic gaan?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 11:59

Amandavd schreef:
MarlindeRooz schreef:

Gelukkig maar dat er mensen zoals jij bestaan, dat lijkt het leven allemaal zo simpel.

Aan je vroegere berichten te zien, zit het bij jou heel hoog. Misschien wat aan doen? Want deze houding is nogal apart.
En alsof mijn leven zo simpel is, jij oordeelt net zo hard als jij vind dat ik doe.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 12:01

MarlindeRooz schreef:
Amandavd schreef:

Aan je vroegere berichten te zien, zit het bij jou heel hoog. Misschien wat aan doen? Want deze houding is nogal apart.
En alsof mijn leven zo simpel is, jij oordeelt net zo hard als jij vind dat ik doe.

Wat jammer dat je het nodig hebt om mijn eerdere berichten te lezen om blijkbaar met een weerwoord te komen. Verder is lezen een punt voor je. Ik heb het over het leven, niet over dat van jou.